تورها

مکانهای نمادی از “امیلی در پاریس”

هنگام اکران سریال Netflix “امیلی در پاریس” در اکتبر گذشته ، Francophiles که سفر به پاریس را در سال 2020 از دست داده بودند ، یک خط نجات مورد نیاز را دریافت کرد. “امیلی در پاریس” با یک تماشای عالی بینندگان در سراسر جهان که تا پایان ساعت آخر شب در اولین شب آخر هفته خود را می بینند ، یک کلاسیک تلویزیونی فوری شد. شبکه های اجتماعی با تصاویر لباس های خارق العاده ای که امیلی بر تن داشت (پاتریشیا فیلد ، طراحی لباس برای “رابطه جنسی و شهر” ، و همچنین لباس های “امیلی در پاریس”) و مکان های رویایی فیلمبرداری نمایش ، غوغا می کرد.

خط داستانی نمایش امیلی کوپر را بازی می کند که توسط لیلی کالینز زیبا ، یک هزاره بلندپرواز و چشم روشن بازی می کند. امیلی مدیر ارشد یک شرکت بازاریابی در شیکاگو است و لحظه ای متوجه می شود که ناگهان به پاریس می رود تا شغل جدیدی را در شرکت خود بگیرد. امیلی که قبلاً هرگز به پاریس نرفته بود و حتی یک کلمه از زبان فرانسه صحبت نکرده بود ، مجبور است بدون اینکه روح بشناسد ، از پس زندگی برآید. باقی مانده از این 9 قسمت یک سرگرم کننده است در مورد نحوه مانوی امیلی در آداب و رسوم فرانسه ، پروتکل های اجتماعی ، قوانین رفتاری ، قوانین مربوط به قرار ملاقات با مردان فرانسوی ، سیاست های دفتری و اختلافات فرهنگی پیچیده.

یکی از ویژگی های اصلی “امیلی در پاریس” و همچنین دومین ستاره نمایش پس از لیلی کالینز ، شهر پاریس است. از زمان فیلم “نیمه شب در پاریس” وودی آلن در سال 2011 ، این شهر با شکوه فیلمبرداری نشده است. نمای بیرونی “امیلی در پاریس” به طور کامل در محل فیلمبرداری شده است. اگرچه بسیاری از سایت های آشنا در این نمایشگاه وجود دارد ، اما تعدادی مکان مبهم و خارج از مسیر مورد ضرب و شتم وجود دارد که به اندازه قابل تشخیص نیستند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

ما لیستی از مکان های اصلی نمایش را با برخی از تاریخچه ، حقایق جالب و چیزهای بی اهمیت آماده کرده ایم.

Place de l’Estrapade

در اولین قسمت وقتی امیلی به پاریس می رسد ، او با دربان خوش تیپ ملاقات می کند که او را تا آپارتمان جدید خود ، یک اتاق پیاده روی شش طبقه و بدون آسانسور ، همراهی می کند. آپارتمان طبقه آخر همان چیزی است که a نامیده می شود اتاق کنیز، اتاقی کوچک که در هنگام ساخت ساختمانها برای خواب کارمندان استفاده می شد. با کمی مجوز هنری ، این نمایش به امیلی یک آشپزخانه کامل داد ، نه یک اجاق داغ و مینی یخچال که معمولاً در یک خانه معتبر یافت می شود. اتاق کنیز، که حدود 150 فوت مربع اندازه دارد.

ساختمان آپارتمان ، Maison Moreau در سال 1776 ساخته شده است و در Place de l’Estrapade ، یک میدان باغ با یک چشمه در محله لاتین در ساحل چپ / ریو گاچ واقع شده است.

نانوایی مدرن

پس از بررسی امیلی از آپارتمانش ، او را در La Boulangerie Moderne پیدا می کنیم ، یک نانوایی واقعی در چند درب دورتر ، با چشیدن شکلات اولین دردش. راز دلیل خوب بودن شیرینی و نان در فرانسه این است که برای اینکه به شما a بگوییم نانوایی طبق قانون ، همه چیز باید در فرانسه پخته شود. نان ، کروسان و سایر شیرینی ها به طور مداوم در طول روز و هر چند ساعت پخته می شوند ، بنابراین محصولات همیشه تازه هستند.

Place de Valois

دفتر امیلی در Place de Valois ، نزدیک لوور ، حیاط مخفی کاری قرار دارد که با ساختمانهای زیبا و آهکی پوشیده شده است. این بنا در سال 1790 ساخته شد و به نام دوك دو والوایس ، كه در كاخ سلطنتی ، روبروی خیابان زندگی می كرد ، نامگذاری شد.

تعدادی از صحنه های اصلی “امیلی در پاریس” در کاخ سلطنتی فیلمبرداری شد ، از جمله اولین برخورد او با مندی ، که برای تماشاگران “La Vie en Rose” را می خواند.

کاخ سلطنتی در اصل کاخ کاردینال نام داشت و بین سالهای 1633 و 1639 به عنوان محل اقامت کاردینال ریشلیو ساخته شد. ریشلیو تنها سه سال پس از اتمام آن در سال 1642 درگذشت. ساکن بعدی پادشاه لوئی سیزدهم و نسل های بعدی سلطنت فرانسه ، از جمله پادشاه لوئی چهاردهم ، ملکه آن اتریش و فیلیپ دو اورلئان بود که تا سال 1793 در کاخ زندگی می کردند.

امیلی و مندی وقتی با یکدیگر دیدار می کنند در یکی از پارک های زیبای شهر با هم دوست می شوند. // عکس: کارول بتوئل / نتفلیکس

در سال 1784 ، Palais Royal با 145 جلوی فروشگاه با بوتیک های لباس و طراحی ، رستوران ها و کافه ها ، گالری ها و تئاترها به اولین مجموعه بازی و سرگرمی در پاریس تبدیل شد. Palais Royal به یک جاذبه مهم گردشگری برای پاریسی ها و اروپایی ها تبدیل شد. برنامه های آغاز انقلاب فرانسه به طور مخفیانه در یک کافه در Palais Royal ساخته شد و در 14 ژوئیه 1789 انقلابیون به طور نمادین به زندان باستیل حمله کردند.

در ضلع شمالی کاخ سلطنتی ، رستوران تاریخی Le Grand Véfour واقع شده است ، جایی که امیلی ، در تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن رئیس خود و یک مشتری مهم ، فکر می کند که رزرواسیون لحظه آخر را انجام داده است ، اما فقط به او گفته شده که روز را تغییر داده است. ماه ، رزرو ماهها بعد Le Grand Véfour در سال 1784 افتتاح شد ، یکی از زیباترین رستوران های پاریس است و متعلق به آشپز گای مارتین است. دو ستاره میشلن دارد.

Trocadero را قرار دهید

هنگامی که امیلی به اولین رویداد شیک پوش خود دعوت می شود ، او با یک لباس بدون بند سیاه و سفید ظاهر می شود. در یک لحظه چشم ر weیایی او را می بینیم که هنگام برق زدن برج ایفل را مشاهده می کند. مکان Café de l’Homme است که در داخل موزه حمام ، موزه تکامل و بشریت است.

این موزه بخشی از کاخ د شیلوت است ، یک مجموعه فرهنگی ساخته شده در سال 1937 ، که از برج ایفل منظره ای دارد.

خانه گل سرخ

صحنه قبل از شروع امیلی در شب وحشی و پر دردسر خود با دوستش مندی ، او شام را در La Maison Rose ، یک مکان مهم در مونمارتر صرف می کند. خانه شایان ستایش مایسون رز / صورتی در سال 1909 افتتاح شد و موریس اوتریلو ، نقاش محلی ، آن را در یک نقاشی 1916 شکار کرد.

درست در خیابان La Maison Rose ، همان جایی است که امیلی شیرجه رفتن در شبکه های اجتماعی خود را با تخت خواب در فضای باز ، که در خیابان آبرووار است و اغلب یکی از زیباترین خیابان های پاریس لقب داده است ، اجرا می کند.

پل الكساندر سوم

امیلی پس از رسیدن به محل شلیک تجاری برای عطر جدید ، وقتی با مدلی که از روی پل می گذرد و چیزی غیر از یک پاشنه پاشنه پوشیده است ، کمی لوس می شود.

صحنه فوق در پونت الكساندر سوم ، یكی از مجلل ترین 37 پل عبوری از رودخانه سن رخ می دهد كه پاریس را به دو رودخانه ریو گاوش / ساحل چپ و ریو درویت / ساحل راست تقسیم می كند. این بنا بین سالهای 1896 و 1900 ساخته شد ، این نام به تزار الكساندر سوم از روسیه ، كه مسئول مذاكره در مورد اتحاد روسیه و فرانكو در سال 1892. بود ، نامگذاری شد. قرن. چهار ستون با ارتفاع 56 فوت در بالای مجسمه های برنز طلاکاری شده قرار دارند و به هنرها ، علوم ، تجارت و صنعت اشاره می کنند.

نویسنده ریچارد ناهم تور خصوصی و سه ساعته “امیلی در پاریس” را طراحی کرده است که مشتری را به همه مکان های بالا می برد. بازدید eyepreferparistours.com.

مقالات مرتبط

شانزه لیزه: تفرجگاه پاریس

گشت و گذار در خیابان های عقب کوردوبا

Les Hôtels d’en Haut سه هتل در Luberon ، فرانسه خریداری می کند

The Cinque Terre: Riviera ایتالیا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *