سفرهای دریایی

نامه سردبیر: احراز مجدد مشتری

آیا مشاهده کرده اید که در واکنش مشتریان شما به COVID تنوع زیادی وجود دارد؟ آیا عده ای بودند که هرگز سفر را متوقف نکردند و برخی دیگر که در محاصره کامل بودند واکنش دوم احتمالاً معمول ترین واکنش بود ، اما یک چیز وجود دارد که می توانید هنگام باز شدن جهان روی آن حساب کنید و آن این است که هر یک از مشتریان شما دیدگاه متفاوتی نسبت به آنچه از نظر نزدیکی با افراد دیگر تحمل خواهند کرد ، دارند. .

در ویژگی پوشش ما ، جاستین دولان از سفر CTA همین نکته را مطرح می کند “چالش جدید برای ما مشاوران این خواهد بود که با مشتریانمان در مورد آنچه که در سفر با آن احساس راحتی می کنند و از اینکه با چه چیزی احساس ناراحتی می کنند صحبت کنیم. ما باید مطمئن شویم که آنها واقعاً برای آنچه در زمین سفر می کنند آماده هستند. ” این بدان معنی است که ، او می گوید ، مشاوران باید واقعاً مشتری های خود را برای آنچه که با آن احساس راحتی می کنند و آنچه را که در جاده تحمل نمی کنند فشار دهند.

مشاوران واقعاً باید در این مورد دو برابر عمل کنند زیرا بیشتر وقت مشتریانشان چنان اضطراب پریدن در هواپیما را پیدا می کند که ممکن است به چیزهای جزئی که قبل از همه گیری تحمل کرده اند فکر نکنند. این می تواند با سوار شدن به اتومبیل با راننده ای که آن را نمی شناسند ، نشستن در کنار هم با یک غریبه در هواپیما و یا برخورد مردم در یک فرودگاه شلوغ ، شروع شود. در اینجا اغراق نکرده ام ، اما این برای افرادی که یک سال را صرف اجتناب از انسانهای دیگر کرده ایم کاملاً آسیب زا و کمی ناخوشایند است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

در مورد هتل ها و سفرهای دریایی ، به نظر می رسد که مسافران قبلاً در مورد پروتکل های بهداشتی بسیار آرام شده اند. آنها هنوز آنها را می خواهند ، مواظب باشید ، اما تصور می کنند که چنین شیوه هایی رعایت می شوند. اگر هنگام ورود آنها ببینند که کارمندان ماسک های صورت خود را استفاده می کنند و به سایر اقدامات ایمنی مانند درجه حرارت و ضد عفونی کننده دست که به راحتی در دسترس است ، عمل می کنند ، در تمام طول سفر احساس راحتی می کنند.

در میزگرد ما در ژانویه ، لوری پالومبو از گروه سفر آیدی گفت ، “[Clients are] جزئیات را نپرسیدن آنها می خواهند بدانند که آیا می توانند ظرف 24 ساعت انصراف دهند. آنها نگران آن قفل شدن در لحظه آخر و از دست دادن پول خود هستند. “

Olga Pleasures از سفر ترجیحی ناپل این احساس را تکرار کرد و افزود که تغییر ذهنیت مشتری یک چالش است. “آنها از خانه خود بیرون نبوده اند ، و ما از آنها می خواهیم که به ما اعتماد کنند تا بیرون برویم. این بسیار بزرگ است. “

بهترین مشاوره ای که مشاوران می توانند بگیرند این است که به مشتریان اجازه دهید با سرعت خود ادامه دهند و به آنها اجازه دهند سطح “طبیعی” خود را پیدا کنند. زیبایی این است که سفرهای لوکس به طور معمول فضای خصوصی و تجربیاتی را با دقت نظافت فراهم می کند.

استفانی فیشر از شرکت وابسته دریاچه جنگل از هافمن مسافرتی پیش بینی می کند که با حرکت به جلو ، “سفر شخصی تر خواهد بود ، با لحظاتی بالاتر. من فکر می کنم در معنای تجمل شکاف ایجاد خواهد شد. یک طرف می خواهد به مناطق کاملاً گریز فرار کند ، و دیگران همه در مورد لحظات ویژه ای هستند که با مقصد باورنکردنی با دیگران ارتباط برقرار می کنند. هر شخصی تعریف خاص خود از لوکس بودن را دارد و ما به عنوان ارائه دهنده خدمات باید این گزینه ها را متناسب با درک مشتری ارتقا دهیم. “

خوب گفت من پیشنهاد می کنم این مکالمه ها را اکنون شروع کنید ، زیرا زمستان به زودی به بهار تبدیل می شود و امیدوارم دروازه های جهان باز شود. اما همانطور که تاکنون یاد گرفته ایم ، باید هر مرحله را با احتیاط و با احتیاط برداریم تا در زمان مناسب ، صد درصد آزادی سفر خود را پس بگیریم.

مقالات مرتبط

پیش بینی لوکس برای سال 2021

دولت بایدن-هریس برنامه حفاظت از چک پرداخت را به روز می کند

جزئیات مجازی روندهای رزرو ، بازاریابی جدید و موارد دیگر

ASTA: محدودیت های سفر باید با پشتیبانی صنعت مرتبط شوند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *