تورها

نامه سردبیر: جعل آینده ای جدید

بازدید تأمین کنندگان از آژانس های مسافرتی در آینده چگونه خواهد بود؟ یک نظرسنجی که اخیراً از مخاطبان مشاور سفر لوکس ما انجام شده است ، نشان داد که یک سوم مشاوران انتظار دارند تا تابستان امسال از تامین کنندگان استقبال کنند. با این حال ، یک سوم دیگر گفت که فقط در صورت واکسن شدن آنها را قبول می کند. هفده درصد گفتند که در آینده قصد دارند فقط تماس های زوم را با تامین کنندگان انجام دهند.

این ممکن است با از بین رفتن همه گیر موقتی باشد ، اما مهمتر از هر زمان دیگری تأمین کنندگان ارتباط و همکاری قوی خود را با مشاورانی حفظ می کنند ، که پیشنهادات خود را افزایش می دهند و فروش سود بالایی دارند.

من همچنین تعجب می کنم که تأمین کنندگان آمریکایی پس از باز شدن مرزهای بین المللی ، چگونه هزینه خواهند کرد. در میزگرد خود با مشاوران سفر فروش ، می شنویم که سفرهای داخلی برای سال 2021 در حال فروش است ، زیرا مشتریان هنوز نمی توانند به اروپا بروند. اما بعد از آن این ماجرای عشق داخلی چه خواهد شد؟ هتل داران آمریكایی كه روابط محکم و محترمانه ای با مشاوران سفر مجلل برقرار می كنند ، هم اكنون كسانی هستند كه در آینده رزروهای سودآور خود را به دست می آورند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

در مورد دیگر یافته های نظرسنجی ما ، که 225 پاسخ از مشاوران سفر لوکس داشت: قریب به اتفاق 87 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که شاهد افزایش رزروها در سال جدید بوده اند و اعداد نشان می دهد که مسافران آمریکایی مایل به ورود به جاده هستند. که ما می دانیم اگرچه قابل درک است ، سفرهای داخلی همچنان قوی هستند (77 درصد می خواهند نزدیک به خانه خود سفر کنند) ، تقاضا برای سفرهای بین المللی نیز بسیار زیاد است ، به طوری که 49 درصد مشاوران می گویند مشتری ها درخواست تعطیلات اروپا برای آینده را دارند. (مشاوران توانستند به بیش از یک گزینه برای این سوال پاسخ دهند). اروپا از تقاضای مکزیک (55 درصد) و دریای کارائیب (58 درصد) عقب می افتد ، با این حال ، توجه به این نکته مهم است که مکزیک در حال حاضر به طور کامل برای ایالات متحده به عنوان اکثر کارائیب باز است ، با اثبات واکسیناسیون و / یا آزمایش COVID مناسب مورد نیاز است.

روتان تررو

خبر خوب در همه جا این است که مسافران قصد دارند در سال 2021 هزینه های بیشتری را انجام دهند ، در بعضی موارد برای پاداش دادن به دلیل بسته بودن در یک سال گذشته به خودشان پاداش می دهند. در موارد دیگر ، مصرف کنندگان به دلیل داشتن تعطیلات در سال 2020 به راحتی یک پول نقد برای خرج دارند. احساسات دیگر نشان می دهد که مسافران در حال رزرو هستند زیرا می خواهند لحظه را غنیمت بشمارند ، در صورت بسته شدن همه گیر دیگری به مرزهای بین المللی. پیش بینی می شود که هزینه سفرها در سالهای 2021 و 2022 بیشتر باشد و مدت زمان تعطیلات نیز بیشتر خواهد شد ، زیرا مشتریان پس از بیرون رفتن از خانه متوجه می شوند که در یک هتل یا یک استراحتگاه کاملاً ایمن هستند و در آنجا به سر می برند. عجله ای برای رفتن به خانه ندارید.

اکثر مشاوران گفتند که مسافران لوکس ، به ویژه مسافران زوج ، FIT (سفر مستقل) را ترجیح می دهند ، در حالی که 14 درصد به دنبال گزینه های سفر بسته بندی شده هستند.

تفسیر این نظرسنجی نشان می دهد که الگوی سفر مشتری متفاوت است ، با تعداد زیادی درخواست برای تعطیلات نزدیک و تعداد زیادی درخواست برای سفر در اواخر سال 2021 و تا سال 2022. خبر خوب برای هتلداران و مجریان تور این است که 74 درصد مشاوران نظرسنجی شده است که مشتریان آنها برای تأمین فضای برتر ، سفرهایی را بیشتر رزرو می کنند. در واقع ، ما می شنویم که اقامتگاه های برتر در آینده به فروش می رسند ، زیرا مشتریان در رزرو سفرهای متعدد احساس راحتی می کنند. فصل جشن برای کارائیب در حال حاضر نزدیک است که کامل شود ، و این شامل خانه های ویلا و خانه های خصوصی است.

ایمنی همچنان مورد توجه قرار دارد و 65 درصد مشاوران می گویند مشتریان قبل از رزرو نیاز به واکسینه کردن ماشین شخصی و یا راننده خود دارند. در همین راستا ، مشاوران سفر اثبات حکایتی ارائه دادند که نشان می دهد مشتریان با واکسیناسیون احساس راحتی و راحتی بیشتری در سفر دارند.

با این حال ، روشی که باید به آن توجه شود این است که برخی از مشاوران سفر برای مشتریان “رزرو مضاعف” می کنند ، به عنوان مثال ، رزرو سفر به خارج از کشور و همچنین چیزی نزدیک به خانه برای همان بازه زمانی ، در صورت عدم باز شدن به موقع مرزهای بین المللی. از این رو برنامه های سفر قابل استرداد تبدیل به “ضروری” شده اند ، زیرا مشاوران و مشتریان به هیچ وجه نمی خواهند همانند سال 2020 از لغو سفرهای غیر قابل استرداد عبور کنند.

یک مشاور به ما گفت: ”من دو نوع رزرو دارم. از نزدیک ، برای ساحل یا آریزونا و فلوریدا … یا تعطیلات سفارشی عجیب و غریب که چیزی را در لیست سطل بررسی می کند ، مانند ماچو پیچو ، گالاپاگوس یا FIT اروپا ، و همچنین سفرهای دریایی لوکس در آلاسکا. ”

یک مشاور دیگر نیز موافقت کرد و خاطرنشان کرد که مشتریان او برای ماه آگوست و فراتر از آن از اروپا درخواست می کنند و آنها همچنین به دنبال تعیین مقصد در لیست سطل خود هستند.

در واقع ، سال 2022 برای سفرهای بین المللی بسیار خوب به نظر می رسد. همانطور که یکی از پاسخ دهندگان خاطرنشان کرد: ”مشتریان برای اطمینان از اینکه واکسینه شده اند ، بیشتر در رزرو می کنند [before traveling] و امیدواریم که نیاز به آزمایش برای بازگشت به خانه حذف شود. آنها همچنین منتظر بازگشایی اروپا و آغاز سفرهای دریایی هستند. “

به بعد ، به آینده ای روشن برای همه!

مقالات مرتبط

Virtuoso از عبور از سطح پیش از بروز همه گیر ترافیک وب گزارش می کند

اتحادیه اروپا اجازه می دهد تا تابستان به آمریکایی های واکسینه شده مراجعه کنند

نامه سردبیر: واقعی نگه داشتن آن

سفرهای ایالات متحده استراتژی هایی را برای شروع مجدد سفر با سنا به اشتراک می گذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *