تورها

ناوتیلوس مالدیو ماه جولای اسپای ماه را اعلام می کند

به عنوان بخشی از اعلام ماه آبگرم جامع در ژوئیه 2021 ، ناوتیلوس از سفر جدید درمانی جامع آبگرم با نام تجاری جدید ارائه می دهد که سفرهای تجربی زیبایی را در نظر گرفته است که از فلسفه های چینی به عقاید بازآفرینی تبتی الهام گرفته است.

با توجه به تغییر چشمگیر جهان در چند سال اخیر در اطراف ما و جستجوی Google برای اصطلاح “مصونیت” با بالاترین سطح پنج ساله ، رفاه شخصی بیش از هر زمان دیگری در اولویت اولویت های همه قرار دارد. از داروهای تقویت کننده ایمنی گرفته تا درمان های آزاد کننده اضطراب ، The Nautilus اقدامی برای کمک به رفع نیازهای جهان در حال حاضر انجام داده است.

جدیدترین انتخاب درمان آبگرم جدیدترین اقدامی است که از ساختمان Nautilus بر روی آبگرم Solasta در آب جزیره انجام شده است. با شش سفر تجربی جدید ، The Nautilus از مهمانان دعوت می کند تا درمان هایی را تجربه کنند که ریشه در اصول تائو دارند و از احساسات مراقبه جسمی استفاده می کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

Nautilus ماه ژوئیه 2021 را انتخاب کرده است تا این جشن جدید را علاوه بر انتخاب چشمگیر برنامه های سلامتی و آیین های روزمره با درج آگهی های رایگان زیر برای مهمانانی که در ماه ژوئیه 2021 در Nautilus اقامت دارند ، جشن بگیرد:

  • جلسات روزانه یوگا و ذهن آگاهی
  • یک “جلسه سلامتی جامع” برای بحث در مورد سلامت کلی مهمانان و احساس مهمانان در حال حاضر در ذهن ، جسم و روح آنها. ارائه مهمان با سبک زندگی جامع ، کمک به بهینه سازی رفاه شخصی آنها است
  • یک روش درمانی همراه با درمانگر آبگرم جامع و بر اساس نیاز مهمانان از منوی آبگرم جامع برای امتحان
  • یک کلاس آشپزی سالم با سرآشپز Nalaka همراه با غذاهای مبتنی بر غذاهای فوق العاده آسیایی و موادی که برای خواص تقویت کننده ایمنی انتخاب شده اند
  • نوشیدنی تقویت کننده ایمنی روزانه بر اساس نیاز مهمانان

علاوه بر این ، یک منوی بهداشتی متمرکز نیز ساخته خواهد شد که توسط سرآشپز اجرایی جزیره ، آندره فرانچسکی طراحی شده است و در تمام ماه جولای به صورت قابل پرداخت در دسترس است.

اسپای Solasta ناوتیلوس به مهمانان این امکان را می دهد تا در انرژی جزیره غرق شوند. Solasta Spa با چهار غرفه درمانی زیر آب ، ته شیشه و یک غرفه یوگای بیش از حد آب می تواند به شما کمک کند سفرهای آبگرم و سلامتی کاملاً سفارشی را از 30 دقیقه تا چهار ساعت یا مدت زمان انتخاب مهمان ایجاد کنید. در ناوتیلوس هیچ ساعتی برای زمان باز و بسته شدن وجود ندارد. مهمانان در هر زمان که بخواهند ، به هر روشی که انتخاب کنند ، می توانند اسپا Solasta را تجربه کنند. مرکز آبگرم Solasta یک مکان مقدس حرکتی ، هوشیاری ، سلامتی عاطفی و رهایی است.

عصاره انتخاب کاملاً جدید آبگرم درمانی جامع:

کاسه آواز کریستال ماه کامل

با استفاده از انرژی معنوی آزاد شده در طول چرخه ماه کامل ، تجربه منحصر به فرد آواز کریستال ماه کامل یک کاتالیزور برای حمایت از مهمانان برای افزایش حالت های صلح و وضوح عمل می کند.

کاسه آواز تبتی

کاسه آواز تبتی با تحریک تسکین استرس بسیار زیاد و تشویق به دفع سموم از بدن ، اشکال قدیمی بازسازی صدای تبتی را تقویت می کند که باعث ایجاد صلح در هر دو طرف مغز می شود.

ریکی

با درمانگر جامع ناتیلوس به عنوان مجرایی برای انتقال ارتعاشات طبیعی درمانی به بدن ، ریکی تکنیک ژاپنی است که با تمرکز بر کاهش استرس و آزادسازی انسداد عاطفی انجام می شود.

وینیاسا

با حفظ جریان آرام حرکت از طریق هر حالت آسانا ، یوگای وینیاسا به طور طبیعی ضربان قلب را افزایش می دهد و باعث می شود هم آرام باشید و هم انرژی داشته باشید.

سری اولیه آستانگا

با کمک درمانگران The Nautilus ، تمرین Astanga باعث جوان سازی و تن دادن بدن می شود ، انعطاف پذیری را افزایش می دهد ، به کنترل افکار درونی شما کمک می کند و با درگیر کردن عضلات اصلی بدن ، قدرت استقامت و استقامت را بهبود می بخشد.

یین یوگا

با استفاده از سبک مراقبه تر از حرکت ، یین یوگا به شما امکان می دهد تا احساسات جسمی ایجاد کرده و به درون خود بپیچید تا روح را متمرکز کنید. کمک به بافت های پیوندی ، یین باعث افزایش انعطاف پذیری و تقویت رفاه می شود.

برای سوالات ، تماس بگیرید [email protected] یا رزرو مستقیم در www.thenautilusmaldives.com.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *