دسته‌بندی نشده

نایب السلطنه Los Cabos دو نفر را به تیم فروش منصوب می کند

نایب السلطنه لوس کابوس از انتصاب مارتا هاگان به عنوان مدیر فروش و بازاریابی و لورینا مسینا به عنوان مدیر فروش اوقات فراغت در تفریحگاه اقیانوس سان خوزه دل کابو خبر داده است. هاگان با بیش از یک دهه تجربه مدیریت و مدیریت ، ابتکارات فروش و نفوذ در بازارهای اصلی را ایجاد و نظارت خواهد کرد. Mesina همچنین دو دهه تجربه فروش خود را برای استفاده از بخشهای مهم بازار اوقات فراغت به کار خواهد گرفت.

هاگان از هتل ساحلی Loews Santa Monica به تیم نایب السلطنه Los Cabos پیوست ، جایی که وی به عنوان مدیر فروش و بازاریابی خدمت می کرد. وی در آنجا بر پیام های ابتکاری بازاریابی و تاکتیک های تجاری نظارت ، ایده پردازی و پیاده سازی کرد. هاگان با ادامه کارنامه اثبات شده خود ، تیم فروش را با موفقیت بازسازی و دوباره اعزام کرد تا از فرصت های بازار رقابتی به طور موثر استفاده کند.

قبل از لووز ، هاگان نقش مدیر فروش و بازاریابی را برای چندین هتل پیشرو دیگر مستقر در لس آنجلس از جمله هتل فیگوروا ، هتل اروین ، هتل شور ، هتل استاندارد هالیوود و هالیوود روزولت بر عهده داشت. هاگان در مدت حضور خود در هتل فیگوروا ، نقشی اساسی در نظارت بر استراتژی فروش و بازاریابی برای برندسازی بسیار موفق ملک داشت. هاگان همچنین در زمان حضور خود به عنوان مدیر فروش و بازاریابی در هتل شور یکی از اعضای اصلی تیم افتتاحیه بود. در اینجا ، او مشارکت خلاقانه و ابتکاری با مشاغل محلی ، بازارهای مسافرتی و سرگرمی را تضمین کرد و اقدامات پایدار را که منجر به صدور گواهینامه Gold LEED برای هتل شد ، به کار گرفت.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به مسافرت: 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 3:05 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: فاز 4. نسخه آینده مجموعه مجازی رایگان ما دارای ارائه هایی از جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن ، سیبورن و سنت وینسنت و گرنادین ها در آنها به روزترین روشهای سفر ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی را که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

Mesina همچنین با پیشینه سفر و فروش چشمگیر به Viceroy Los Cabos پیوست ، پیش از این به عنوان مدیر منطقه ای فروش و توسعه تجارت برای Inspirato ، یک شرکت مشاور مشاوران سفر در ساحل خدمت می کرد. در آنجا ، او تیم جدید خرید و فروش محصولات مهمان نوازی را برای موجودی تعطیلات عضو در بازارهای ایالات متحده ، کارائیب ، مکزیک ، آمریکای لاتین و اروپا هدایت کرد و درآمد خدمات سفر را بیش از 200 درصد نسبت به سال افزایش داد. پیش از این ، مسینا نظارت بر فروش چندین هتل رده بالا و مارک های مهمان نوازی در سراسر ایالات متحده و آمریکای لاتین را انجام می داد ، جایی که او به طور مرتب استراتژی های ابتکاری فروش را توسعه می داد تا اهداف فروش را پشت سر بگذارد و از رشد درآمد کل حمایت کند.

توقفگاه های قبلی او شامل موکول ، مجموعه Auberge Resorts در نیکاراگوئه ، Mandarin Oriental در لاس وگاس و سایر خواص ریتز کارلتون در کلرادو ، کالیفرنیا و نوادا بود.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

نایب السلطنه Los Cabos دوباره به روی مهمانان باز می شود

Grand Velas Riviera Nayarit: سفر در “جدید عادی”

One & Only Palmilla مدیر جدید فروش و بازاریابی را منصوب می کند

Just Back: Rosewood Mayakoba

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *