دسته‌بندی نشده

نمایشگاه والری ویلسون در سفر میزبان نمایشگاه دسترسی مجازی سوئیت است

همانطور که دنیای سفر بیشتر و بیشتر به صورت آنلاین حرکت می کند ، سفر والری ویلسون (VWT) می گوید پنجمین نمایشگاه سالانه دسترسی به مجموعه خود را از طریق بزرگنمایی با موفقیت برگزار کرد. این رویداد مجازی شامل 110 ویژگی بود که طی بیش از چهار روز به بیش از 100 مشاور VWT ارائه شد. نسخه دیجیتالی نمایشگاه دسترسی Suite شامل هشت جلسه یک ساعته بود که به تأمین کنندگان 5 دقیقه فرصت داده می شد تا بهترین دارایی خود را به مشاوران شرکت کنند. این برنامه با یک جلسه افتتاحیه برای بررسی پیشنهاد ارزش Suite Access و بحث در مورد ابتکارات بازاریابی آغاز شد. نمایشگاه VWT Suite Access Fair 2020 با اهدای جوایز تجلیل از مشاوران برتر و هتل های منتخب به پایان رسید.

کیمبرلی ویلسون وتی ، رئیس جمهور و مالک سفر والری ویلسون گفت: “صنعت مسافرت بسیار مقاوم است و ما COVID را برای انجام مشاوره بیشتر به حداکثر رسانده ایم.” “ما می خواستیم راهی برای برگزاری این رویداد پیدا کنیم ، مشاوران را در خط مقدم صنعت نگه داریم و به همکاری با شرکای تامین کننده خود ادامه دهیم – من فکر می کنم با رنگهای پر رنگ به آن رسیدیم.”

همه ویژگی های برجسته عضو برنامه VWT ، Suite Access هستند که به مشتریان VWT امکان ارتقا ، دسترسی و امکانات ویژه VIP را می دهد. این برنامه شامل 200 هتل به علاوه در 45 کشور و 120 مقصد در سراسر جهان است و در حال حاضر گسترش یافته است و شامل کروز ، با Regent Seven Seas ، Seabourn ، Silversea Cruises و Celebrity Cruises. مشتریانی که حداقل برای دو شب رزرو واجد شرایط رزرو می کنند ، دریافت می کنند:

  • حداقل 200 دلار اعتبار ملکی برای لذت بردن از اقامت آنها
  • ورود زود هنگام و خروج دیر هنگام ، بر اساس موجود بودن
  • استقبال شخصی از مدیر هتل
  • اتاق راحت خوش آمدید
  • دسترسی رایگان به اینترنت Wi-Fi
  • صبحانه کامل رایگان روزانه
  • تجربه VIP رایگان یا یک مکان محلی سفارشی

مقالات مرتبط

سفر والری ویلسون: یک خانواده ، یک تجارت و یک تجارت خانوادگی

ASTA از CDC برای بازیابی اعتماد به نفس مشتری ، راه اندازی مجدد سفر تماس می گیرد

هفته سفر مجازی امسال مجازی برگزار می شود

آلیانز: چگونه ویروس کرونا ممکن است سفر را در سال 2021 تغییر دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *