دسته‌بندی نشده

نمونه کارها رویال سفرنامه جدید حفاظت را آغاز می کند

در حالی که آفریقای جنوبی به تدریج اقتصاد خود را بازگشایی می کند و هتل ها برای استقبال از مهمانان در ماه های آینده آماده می شوند ، نمونه کارهای سلطنتی با تشویق مسافران به “سفر با هدف به آفریقا” برنامه سفر بنیاد Royal Portfolio را راه اندازی می کند.

برنامه سفر 10 شبه جدید شامل هر یک از چهار ویژگی The Royal Portfolio خواهد بود و در عین حال مهمانان را در ابتکار عمل جامعه محلی بنیاد ، آموزش های بنیادی و اقدامات حفاظتی غرق می کند. مهمانان این فرصت را خواهند داشت که از مراکز یادگیری اولیه و پروژه های هنری آموزشی پشتیبانی شده توسط The Royal Portfolio ، از جمله پروژه Lalela در کیپ تاون برای جوانان در معرض خطر (برخی از کارهای آنها در مجموعه هنری هتل The Silo آویزان است) بازدید کنند. مرکز یادگیری زود هنگام مسیبله که توسط خانه بیرکنهد در هرمانوس پشتیبانی می شود (و توسط مادر یکی از کارمندان آن اداره می شود) ؛ صخره های Sigagule و Langetulani در نزدیکی لژ سافاری رویال Malewane در پارک ملی کروگر بزرگ؛ و مدرسه ابتدایی وس-آینده در نزدیکی La Residence در Franschhoek ، كه در آن مهمانان درختی را در “چهار Quiet” می كارند ، كه به جبران اثر کربن پرواز به آفریقای جنوبی کمک می کند. میهمانان همچنین در برنامه های اطلاع رسانی جامعه ، مانند کمک به توزیع غذا در کیپ تاون ، بازدید از پروژه صنایع دستی کارگاه Potters Workshop در خارج از کیپ تاون و بازدید از یک جامعه محلی در Franschhoek با بانوی گل ساکن از La Residence شرکت خواهند کرد.

سفرنامه Portfolio Foundation Royal همچنین به مسافران امکان دسترسی به برخی از بهترین تجربیات طبیعت و حیات وحش آفریقای جنوبی را می دهد ، از جمله: بازدید از محافظت از پرندگان ساحلی در خارج از کیپ تاون ، جایی که آنها قادر به “پذیرش” پرنده نیازمند هستند پیاده روی با راهنما از طریق ذخیره گاه طبیعی Fernkloof در کوههای Kleinrivier بالاتر از Hermanus ؛ و کشف زندگی دریایی فراوان در ساحل نزدیک خانه Birkenhead ، از جمله پنگوئن ، کوسه و نهنگ (در فصل). و علاوه بر تجربه فوق العاده درایوهای بازی در Royal Malewane با واجد شرایط ترین تیم راهنمای آفریقا ، مهمانان نیز در کلاس درس حیات وحش Outdoor غوطه ور می شوند ، جایی که آنها بخشی از یک پیاده روی آموزشی با یکی از راهنمایان شاگرد رویال Malewane خواهند بود / ردیاب ها و مربیان آنها. آخرین روز کامل این برنامه سفر ، صبحگاهی را در مرکز توان بخشی حیات وحش Moholoholo سپری می کند و پس از آن بعد از ظهر یک واحد سگ کاملاً تخصصی Royal Malewane می آموزد که چگونه سگ ها و نگهبانان آنها از حیات وحش در برابر شکارچیان غیر مجاز محافظت می کنند.

برنامه سفر 10 شبانه Royal Portfolio Foundation شامل کلیه نقل و انتقالات (به استثنای پرواز به / از رویال Malewane) ، کلیه فعالیت های ذکر شده در بالا ، تمام وعده های غذایی در Royal Malewane و Birkenhead House و تمام صبحانه ها در The Silo و La Residence و 20،000 Rand ( تقریباً 1200 دلار) کمک مالی به بنیاد نمونه کارها رویال. همچنین می توان برنامه سفر را به دلخواه مسافران اختصاص داد.

مسافران همچنین می توانند با خرید باند اوراق بهادار رویال (Portfolio Bond) برای اقامت در آینده در The Royal Portfolio ، از نزدیک از بنیاد Royal Portfolio Foundation پشتیبانی کنند. برای خرید تا 31 ژوئیه 2020 برای بازخرید هر زمان قبل از پایان سال 2022 ، هر اوراق شامل 25 درصد ارزش افزوده برای اقامت در آینده و همچنین 2500 راند (تقریباً 150 دلار) کمک مالی به بنیاد است. این اوراق تاکنون بیش از حدود 18000 دلار برای حمایت از پروژه های ارتباطی و حفاظت جامعه بنیاد سهامداران سلطنتی جمع آوری کرده اند.

مقالات مرتبط

به روز رسانی سفر لوکس آفریقای جنوبی

اردوگاه های بوش آفریقا از پروتکل های ایمنی رونمایی می کنند ، معاملات سفر 2021

کر و داونی آفریقا با Execujet اولین جت سافاری را آغاز کرد

SkySafari By Elewana مجموعه اکنون خریدهای خصوصی را ارائه می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *