سفرهای دریایی

نیویورک اولین ایالت راه اندازی دیجیتال COVID Pass می شود

نیویورک ، آخر هفته ، از راه اندازی یک پلت فرم دیجیتال ، به نام Excelsior Pass ، برای ردیابی نتایج منفی PCR اخیر یا آزمایش آنتی ژن یا اثبات واکسیناسیون برای کمک به پیگیری سریع بازگشایی مشاغل و مکان های رویداد ، خبر داد. این پلتفرم داوطلبانه است و به روشی مشابه کارت عبور از هواپیمای سیار کار می کند.

هر گذرگاه دارای یک کد QR ایمن است که مشاغل و مراکز شرکت کننده می توانند با استفاده از یک برنامه همراه ، اسکن را برای تأیید نتایج آزمایش منفی COVID-19 یا اثبات واکسیناسیون بررسی کنند. داده های یک فرد در هر زمان امن و محرمانه است.

به عنوان بخشی از راه اندازی اولیه ، نیویورکی های شرکت کننده می توانند از Excelsior Pass برای تأیید واکسیناسیون COVID-19 یا نتایج آزمایش منفی خود در صورت لزوم برای ورود به استادیوم ها و میادین اصلی ، پذیرایی های عروسی یا سیراب و سایر رویدادهای بالای اجتماع استفاده کنند حد. مکانهایی که قبلاً برنامه را انتخاب کرده اند عبارتند از: باغ مدیسون اسکوئر در شهر نیویورک و مرکز اتحادیه تایمز در آلبانی. (اعلام نشده است که آیا ML New York Mets و New York Yankees هنگام افتتاح در آوریل از سیستم عامل در استادیوم های مربوطه خود استفاده می کنند یا خیر اما نیویورک به 20 درصد ظرفیت در بازی های بیس بال اجازه می دهد تا فصل را آغاز کنند.)

خوب است بدانید: از 2 آوریل ، Excelsior Pass به مکانهای کوچکتر هنر ، سرگرمی و رویداد گسترش می یابد.

به گفته دفتر فرماندار اندرو ام. کوومو ، نیویورک اولین ایالتی است که چنین بستری را راه اندازی کرده است.

Excelsior Pass بر اساس راه حل Digital Health Pass IBM ساخته شده است و برای ایجاد تأیید ایمن مدارک بهداشتی ، مانند نتایج آزمایش و سوابق واکسیناسیون ، بدون نیاز به به اشتراک گذاشتن اطلاعات پزشکی و شخصی اساسی ، طراحی شده است. این فناوری انعطاف پذیر است و در مقیاس ساخته شده است ، و به سایر کشورها اجازه می دهد به آن بپیوندند. پاس همچنین می تواند چاپ شود و مکمل انواع دیگر اثبات مدرک است که مراجع می تواند استفاده کند.

برنامه Excelsior Pass Wallet هم در Android و هم در iOS موجود است.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

1 آوریل برای سفرهای داخلی قرنطینه مورد نیاز پایان نیویورک

Execs سفر پس از آزمایشات از مجوز سلامت دیجیتال جدید پشتیبانی می کنند

CDC می گوید ، دستور قایقرانی مشروط تا نوامبر باقی خواهد ماند

رهبران سفر: یک سوم مشتریان سفر بعدی خود را رزرو کرده اند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *