دسته‌بندی نشده

هتل های لوکس سنت بارت ، ویلا برای مهمانان بین المللی مجدداً باز می شوند

یک مکان تفریحی مورد علاقه جزایر جت اسکی های لوکس ، مرزهای خود را برای مسافران بین المللی دوباره باز کرده است: سنت بارت. در اطلاعیه ای که در اواخر ماه ژوئن توسط رئیس جمهور جزیره ، برونو مگراس اعلام شد ، “زندگی در این جزیره به حالت عادی بازگشته است” – تمام سواحل ، رستوران ها و بوتیک ها به طور معمول و بدون محدودیت باز هستند. فعالیت های دریایی نیز موجود است. گفته می شود این جزیره بدون COVID-19 است.

برای مسافرانی که به دنبال فضای خود هستند ، اجاره ویلا لو بارت پذیرای میهمانان است. در نوامبر سال گذشته از سازندگان هتل و اسپا Le Barthélemy، اجاره لو بارت ویلا بیش از 150 محل اقامت دارد ، از کلبه های دوخوابه صخره ای تا خانه های فوق العاده معاصر شش خوابه با محل زندگی گسترده ، آشپزخانه های عالی و استخرهای دامان. هر ویلا دارای خدمات دربان 24/7 ، ترانسفر رفت و برگشت اختصاصی بین فرودگاه یا اسکله به محل اقامت ، تحویل ماشین اجاره ای در منزل ، صبحانه قاره ای روزانه ، خانه داری روزانه و یک بسته امکانات رفاهی پس از ورود است.

در 28 اکتبر ، هتل و اسپا Le Barthélemy با اقدامات و امکانات پیشرفته که بر حریم خصوصی و شخصی سازی تأکید دارند ، بازگشایی می شود.

مشاوران می توانند با Claire Hillau تماس بگیرند ([email protected]) ، مدیر فروش و بازاریابی ، هم برای ویلا و هم برای هتل.

ویلا Romana در اجاره ویلا Eden Rock دارای پنج اتاق خواب و 10 خواب است.

گزینه دیگر این است اجاره ویلا راک. همه ویلاها با ساقی شخصی و سرآشپز ویلا خصوصی ، ترانسفرهای ورودی و خروج بدون سرنشین بین ویلا و فرودگاه ، خدمات شبانه روزی دربان (که می تواند طیف وسیعی از خدمات à la carte را مانند سفرهای خصوصی با قایق های تفریحی رزرو کند) و روزانه ارائه می شود. خانه داری.

کلوپ ساحلی Eden Rock Beach نیز تابستان امسال بازگشایی خواهد شد و به مهمانان ویلا مکانی برای استراحت و لذت بردن از یک ناهار آرام ارائه می دهد. Beach Bar از نوشیدنی های خنک کننده محبوب خود پذیرایی خواهد کرد. Eden Rock-St Barths، یکی از اعضای مجموعه Oetker ، پس از بازسازی و بازسازی کامل پس از طوفان ایرما ، 22 اکتبر بازگشایی می شود. مهمانان می توانند اتاق ها ، سوئیت ها و ویلا های جدید ، بار و مفهوم جدید رستوران را انتظار داشته باشند.

برای رزرو ویلا ، مشاوران می توانند با آن دنتل تماس بگیرند ([email protected]) ، مدیر اجاره ویلا Eden Rock ، و برای رزرو هتل ، مشاوران می توانند با Mareike Hermann تماس بگیرند ([email protected]) ، رئیس فروش و رزرو ، Eden Rock-St Barths.

در پایین خط ، Le Guanahani در بهار 2021 به عنوان عضو نمونه کارها از Rosewood Hotel & Resorts بازگشایی خواهد شد. هتل از اواخر سال 2017 به دلیل اثرات طوفان های ماریا و ایرما بسته شده است. پس از اولین آن ، Rosewood Le Guanahani St. Barth بازسازی کامل 66 اتاق مهمان ، سوئیت و ویلا (بسیاری از آنها دارای استخر خصوصی جدید) است. این ملک همچنین مجموعه ای از امکانات به روز شده از جمله کانسپت غذاخوری در ساحل و استخر جدید ، باشگاه کودکان Rosewood Explorers ، مرکز تناسب اندام ، زمین تنیس و Sense ، آبگرم Rosewood را ارائه می دهد. این هتل توسط دو ساحل از جمله تالاب محافظت شده از صخره احاطه شده است و فاصله کمی با مرکز شهر دارد.

Rosewood Le Guanahani St. Barth توسط دو ساحل از جمله یک تالاب محافظت شده از صخره احاطه شده است.

این هتل با هدایت مارتین ون واگنبرگ ، مدیر عامل ، که در شش سال گذشته این ملک را مدیریت کرده است ، به کار خود ادامه خواهد داد.

توجه: از مسافرانی که به سنت بارت می رسند خواسته می شود آزمایش RT-PCT منفی COVID را که ظرف سه روز قبل از عزیمت انجام شده ارائه دهند. اگر آزمایش شما برای شما غیرممکن است ، شما باید 24 ساعت پس از ورود به سنت بارت ، آزمایش COVID-19 را در مرکز آزمایش رانندگی در گوستاویا انجام دهید.

رفتن به آنجا: فرودگاه بین المللی لوئیس موونز مارین در سان خوان خوان پورتوریکو بهترین مرکز برای مشتریان آمریکایی است ، زیرا فرودگاه سنت مارتین پرنسس جولیانا هنوز باز نشده است. حمل و نقل هوایی Tradewind پروازهای منشور منظم و خصوصی خود را از سان خوان به سنت بارت انجام می دهد که تقریباً 50 دقیقه پرواز دارد.

مقالات مرتبط

شرکای جت تجاری پارامونت با ویلاهای استثنایی

باشگاه tryall برای پذیرایی از مهمانان بین المللی در اول آگوست

Your Wish Travel Co: چه خبر برای جشن 2020

پورتوریکو به “رسمی” 15 ژوئیه برای گردشگری بازگشایی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *