سفر لوکس

هتل های کورینتیا Surrey را در نیویورک به دست می گیرند

خبر بزرگ برای هتل های کورنتیا: مارک چهارمین املاک آمریکای شمالی خود را در سال 2023 افتتاح خواهد کرد. کورنتیا مالکیت Surrey ، درست در حوالی پارک مرکزی شهر نیویورک را به دست خواهد گرفت و بازسازی گسترده ای را آغاز خواهد کرد. پس از آن ، در اوایل سال 2023 در هتل سوریتی ، هتل کورنتیا بازگشایی خواهد شد – با مدیریت و مدیریت هتل های کورینتیا.

Surrey ، یک هتل Corinthia اولین ملک گروه Corinthia در ایالات متحده و همکاری دوم با Reuben Brothers ، یک شرکت سرمایه گذاری خصوصی است که هتل را در سال 2020 خریداری کرده است. مارک واقع در نبش خیابان 76th East و خیابان Madison ، The Surrey ، یک هتل کورینتیا هم اتاق مهمان و هم اقامتگاه ارائه می دهد. طراحی مجدد 97 اتاق مهمان – از جمله 33 سوئیت و پنج سوئیت با امضا – و 12 اقامتگاه مجلل تحت نظارت مارتین برودنیزکی انجام می شود.

سیمون نائودی ، مدیر عامل Corinthia ، در گفت: “حضور در ایالات متحده سالهای طولانی برای Corinthia یک هدف بوده است ، به ویژه در نیویورک – شهری که ما آن را یکی از پر جنب و جوش ترین و هیجان انگیزترین مکانهای جهان می دانیم.” اعلامیه مطبوعاتی “ما مشتاقانه منتظر همکاری نزدیک با برادران روبن برای بازگرداندن سوره به شکوه سابق خود در زمان 100 سالگرد خود هستیم.”

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

تیم برای ارائه غذا و نوشیدنی هتل با Casa Tua همکاری خواهد کرد ، و برای اولین بار کانون گرم ساحل میامی و محبوب ترین افراد مشهور را به نیویورک می آورد.

مقصد های جدید ناهار خوری شامل کلوپ اعضای خصوصی Casa Tua خواهد بود ، همانطور که توسط Miky Grendene ، بنیانگذار Casa Tua – که فراتر از ساحل میامی ، مکانهایی در Aspen و پاریس نیز دارد ، و آشپزخانه ایتالیایی ، Casa Tua Cucina ، سرپرستی می شود. طبق وب سایت Casa Tua ، این ماده از مواد ارگانیک و دارای منابع اخلاقی با یک لیست شراب گسترده جفت می شود. موارد منوی “کلاسیک” شامل شیرینی گوشت گاو با Seared Foie Gras ، فندق و تره فرنگی و برنزینو مدیترانه ای با گوجه فرنگی ، زیتون Taggiasca ، کنگر فرنگی برشته و مارچوبه است.

ساری در اصل در سال 1926 ساخته شد.

مقالات مرتبط

شهر نیویورک در 1 ژوئیه با ظرفیت کامل افتتاح می شود

Andaz 5th Avenue Suites Wellness Suites

امان نیویورک افتتاحیه بهار 2021

اولین مجموعه مجموعه سلطنتی لوته نیویورک کاخ است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *