سفرهای دریایی

هتل ها و استراحتگاه های بولگاری از طرح هایی برای املاک ساحل میامی رونمایی می کنند

هتل ها و استراحتگاه های بولگاری برنامه جدیدترین ملک خود ، بولگاری هتل میامی بیچ را برای افتتاح در سال 2024 اعلام کرده است. این هتل یازدهمین ملک مجموعه خواهد بود.

هتل بولگاری میامی بیچ در خیابان 21 بیست و یکم در South Beach واقع شده و اولین هتل بولگاری در ایالات متحده خواهد بود. هتل با دسترسی به ساحل در ساحل واقع شده و چند قدم با منطقه میامی آرت دکو فاصله دارد.

مانند همه املاک هتل های بولگاری ، شرکت معماری ایتالیایی آنتونیو سیتریو پاتریشیا ویل مرمت و طراحی املاک مدرنیست دهه 1950 را که یک ساختمان مساعد در منطقه معماری ثبت ملی است و به عنوان مقصد گردشگری زمستان هالیوود قدیمی شناخته می شود ، نهایی می کند. جمعیت در طی دهه 50 و 60 هتل بولگاری میامی بیچ میزبان 100 اتاق (بیشتر آنها سوئیت) ، استخر روباز ، امکانات اسپا و تناسب اندام و رستوران و بار از آشپز Niko Romito خواهد بود.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و سیبورن ارائه خواهد شد روش های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام برای کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

از ویژگی های اضافی بولگاری می توان به پاریس (2021) ، رم (2022) ، مسکو (2022) و توکیو (2023) اشاره کرد. هتل بولگاری پاریس 76 اتاق و امکانات گسترده ای از جمله اسپا با استخر 80 فوت و رستوران و بار به باغ حیاط را ارائه می دهد. هتل جدید بولگاری روما از دهه 1930 ساختمان مدرنیستی را اشغال می کند که با دو بنای تاریخی رومی روبرو است: آرا پاسیس و آرامگاه آگوست.

با یک هزار فاصله از کرملین و میدان سرخ ، هتل های بولگاری و اقامتگاه های مسکو یک بلوک کل شهر را در منطقه تاریخی مسکو امتداد داده اند. محل اقامت سابق یک خانواده نجیب 65 اتاق خواهد داشت که نگین تاج آن سوئیت بولگاری با مساحت 3200 فوت مربع است. همچنین یک رستوران ، بار و تراس بام بزرگ وجود دارد. هتل بولگاری توکیو هفت طبقه برتر (39 تا 45) آسمان خراش را که در حال ساخت است ، اشغال خواهد کرد. این هتل 98 اتاق مهمان را با تنظیمات مختلف ارائه می دهد.

املاک موجود میلان ، لندن ، دبی است. بالی ، پکن و شانگهای.

مقالات مرتبط

Bulgari هتل جدید رم را اعلام کرد

اکنون باز است: White Elephant Palm Beach

گزارش مشاور: هتل چهار فصل یک خیابان دالتون ، بوستون

هتل Kimpton Cottonwood در اوماها تا اواسط ماه نوامبر افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *