تورها

وایکینگ با سفرهای جدید برمودا ، ایسلند و انگلیس مجدداً شروع به کار می کند

وایکینگ روز سه شنبه اعلام کرد که از ماه ژوئن 2021 شروع مجدد عملیات محدود با مجموعه ای از قایق های دریایی در اطراف برمودا و ایسلند را ادامه می دهد. در نتیجه تقاضای زیاد در میان مهمانان گذشته وایکینگ ها در انگلستان ، وایکینگ همچنین دو قایق اضافی از “انگلیس صحنه” را اضافه کرده است سواحل »برنامه سفر در ژوئن 2021.

همه سفرهای جدید “Welcome Welcome” وایکینگ ، مطابق با قوانین ورود محلی در بسیاری از مقاصدی که از کشتی های وایکینگ استقبال می کنند – و همچنین به عنوان مکمل پیشرفت های پروتکل ایمنی و بهداشتی جدید وایکینگ ، که به طور کامل طراحی شده اند ، به طور انحصاری برای مهمانان واکسینه شده در دسترس خواهد بود. برای محافظت از میهمانان و خدمه در حالی که پخش واکسن COVID-19 هنوز به جلو حرکت می کند.

برای برنامه جدید “فرار از برمودا” ، وایکینگ اوریون برای سفرهای هشت روزه رفت و برگشت در همیلتون هومپورت خواهد کرد. با برنامه جدید “زیبایی طبیعی ایسلند” ، آسمان وایکینگ برای سفرهای هشت روزه رفت و برگشت در ریکیاویک به هومپورت می رود. برای هر دو برنامه سفر ، اندازه کوچک کشتی های اقیانوسی وایکینگ امکان دسترسی راحت به هر دو بندر کوچک و بزرگ در برمودا و ایسلند را فراهم می کند – و هر دو برنامه سفر تابستان امسال برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهند بود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

وایکینگ می گوید ماه هاست که با مقامات انگلیس ، برمودا و ایسلند همکاری نزدیک دارد. این مقصدها به دلیل محبوبیت آنها در میان مهمانان وایکینگ و همچنین تعهدشان برای استقبال از کشتی های وایکینگ ، ارائه تجارب غنی سازی و احیای صنعت سفر در کشورهای مربوطه انتخاب شده اند. این شرکت علاوه بر این در حال توسعه کشتی های “Welcome Welcome” در انواع دیگر مقصد محبوب ، از جمله یونان ، ترکیه و مالت است – با هدف اعلام بیشتر 2021 قایقرانی به محض تصویب دولت.

این خبر پس از اعلامیه اخیر وایکینگ مبنی بر شروع مجدد عملیات خود با قایق های داخلی در انگلیس برای ساکنان انگلستان در وایکینگ ونوس از ماه مه 2021 آغاز می شود. این کشتی های اولیه طی یک هفته به فروش رسید. اکنون رزرو برای سفرهای جدید برمودا ، ایسلند و انگلیس باز است.

کسانی که در سفرهای جدید “Welcome Welcome” حرکت می کنند ، برنامه ایمنی و بهداشت وایکینگ را نیز تجربه خواهند کرد. با استفاده از یک آزمایشگاه در مقیاس کامل نصب شده روی هر کشتی اقیانوس پیمای وایکینگ ، همه مهمانان و خدمه آزمایشهای PCR بزاقی غیرتهاجمی سریع و آسان را در هنگام بارگیری و اغلب در طول برنامه سفر دریافت می کنند. همچنین فناوری جدید تصفیه هوا روی همه کشتی های وایکینگ نصب شده است که همیشه واحدهای مستقل جابجایی هوا را برای همه اتاقهای مهمان داشته اند. بررسی های بهداشتی اضافی ، اقدامات ضدعفونی و فاصله فیزیکی محافظت بیشتری از میهمانان و خدمه وایکینگ در تمام نقاط سفر ایجاد می کند.

مقالات مرتبط

Windstar برای مهمانان سفر به واکسیناسیون مستلزم اثبات است

Regent Seven Seas Cruises از 13 سفر موضوعی در 22-222021 رونمایی می کند

به قطب جنوب

Cunard تابستان را در سفرهای دریایی لوکس انگلستان رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *