تورها

وایکینگ برای سفرهای تابستانی کشتی سوم را به مدیترانه اضافه می کند

وایکینگ تابستان امسال حضور خود را در دریای مدیترانه گسترش خواهد داد و سومین کشتی را برای سفرهای رفت و برگشت از شهر والتا ، پایتخت مالت ، که یک میراث فرهنگی یونسکو است ، اضافه می کند. به عنوان بخشی از مجموعه “Welcome Welcome” از وایکینگ ، وایکینگ استار اکنون به کشتی های خواهر وایکینگ ونوس و دریای وایکینگ پیوست و با یک برنامه سفر 11 روزه جدید ، “مالت و مدیترانه غربی” حرکت خواهد کرد.

با اضافه شدن این سفر جدید ، مهمانان واکسینه شده اکنون سه گزینه جدید برای تجربه مدیترانه بین ماه های ژوئیه و اوایل اکتبر 2021 دارند. مهمانان در برنامه سفر “مالت و مدیترانه غربی” یک شب در والتا حرکت می کنند و سپس به سیسیل و اسپانیا می روند ، قبل از بازگشت به والتا ، در مسینا ، ناپل (پمپئی) ، Civitavecchia (رم) ، لیورنو (فلورانس / پیزا) ، جنوا و بارسلونا. کسانی که در برنامه سفر “جواهرات مالت و آدریاتیک” هستند ، یک شب در والتا حرکت می کنند و سپس به مونته نگرو و کرواسی می روند ، قبل از بازگشت به مجمع الجزایر مالت ، با توقف در جزیره گوزو و در نهایت بازگشت به کتور ، دوبروونیک ، اسپلیت ، زادار و شیبنیک تماس می گیرند. به والتا. و میهمانان برنامه سفر “مالت و جزایر یونان” نیز یک شب در والتا حرکت می کنند و سپس به یونان می روند و قبل از بازگشت به والتا از کالاماتا ، آتن ، سانتورینی ، رودس و خلیج سودا تماس می گیرند.

این خبر پس از اعلامیه های اخیر وایکینگ در مورد سفرهای اولیه “بازگشت به شما” در اقیانوس در انگلیس ، ایسلند ، برمودا ، که در ماه مه آغاز شد – و همچنین شروع مجدد عملیات رودخانه های اروپا که از ژوئیه 202 آغاز شد. وایکینگ همچنین اخیراً جدیدترین کشتی اقیانوس خود را وایکینگ نامگذاری کرده است ناهید که هم اکنون با مهمانان در انگلیس قایقرانی می کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

خوب است بدانید: با استفاده از یک آزمایشگاه در مقیاس کامل نصب شده روی هر کشتی اقیانوس پیمای وایکینگ ، همه مهمانان و خدمه آزمایش های PCR بزاق غیرتهاجمی سریع و آسان روزانه را دریافت می کنند. بررسی های اضافی بهداشتی ، اقدامات ضدعفونی کننده و فاصله فیزیکی محافظت بیشتری از میهمانان و خدمه وایکینگ در تمام نقاط سفر ایجاد می کند.

مقالات مرتبط

سیلورسا در ژوئیه به بهره برداری از کشتی آلاسکا ، ایسلند می رود

وایکینگ در ژوئیه در اروپا سفر دریایی با رودخانه را آغاز می کند

اشتراک RSSC تاریخ های راه اندازی مجدد ناوگان را لغو می کند ، همه قایقرانی های قبلی را لغو می کند

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton ’23 قایقرانی مدیترانه ای ‘را رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *