سفرهای دریایی

وایکینگ در ژوئیه سفر دریایی رودخانه را در اروپا آغاز می کند

وایکینگ قصد دارد سفرهای دریایی اروپا در جولای 2021 را با استفاده از برنامه های سفر در پرتغال و فرانسه و همچنین در امتداد رودخانه راین ، از نو آغاز کند. برای سوار شدن میهمانان باید در برابر COVID-19 واکسینه شوند.

پنج برنامه سفر به عنوان بخشی از مجموعه “Welcome Welcome” از وایکینگ موجود است. وایکینگ گفت اینها از محبوب ترین برنامه های سفر این شرکت هستند.

  • گریز از راین: هشت روز از آمستردام تا بازل ، سوئیس
  • رودخانه طلای پرتغال: 10 روز از لیسبون تا پورتو ، پرتغال است
  • پاریس و قلب نرماندی: هشت روز رفت و برگشت از پاریس
  • لیون و پرووانس: هشت روز آوینیون تا لیون فرانسه
  • بهترین فرانسه: 15 روز ، ترکیب سفرهای شمال و جنوب فرانسه در یک تجربه

اعلامیه وایکینگ پس از توافق اتحادیه اروپا در این هفته برای بازگشایی مرزهای خود برای واکسیناسیون آمریکایی ها و سایر مسافران اعلام شد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

اعلام خبر آغاز مجدد وایکینگ از عملیات سفر دریایی اروپا در پی راه اندازی سفرهای “Welcome Welcome” منحصراً برای میهمانان واکسینه شده در انگلستان ، ایسلند ، برمودا و مدیترانه.

اوایل این هفته وایکینگ جدیدترین کشتی اقیانوس خود را نیز نامگذاری کرد ، وایکینگ ونوس، در انگلستان ، آن کشتی در حال انجام سفر اول در امتداد ساحل انگلیس با رئیس هیئت مدیره وایکینگ تورستین هاگن است.

وایکینگ در اطلاعیه مطبوعاتی خود گفت که “این شرکت به طور فعال در حال توسعه برنامه های سفر” Welcome Back “اضافی در مقصد دیگر است ، با هدف اعلام هرچه سریعتر سفرهای دریایی 2021 در اسرع وقت.”

بهتر است بدانید: برنامه جدید ایمنی و بهداشت وایکینگ با مشارکت تیم بین المللی مشاوران پزشکی ، از جمله Raquel C. Bono ، MD ، مدیر ارشد بهداشت وایکینگ ، توسعه یافت. دکتر بونو یک جراح تروما دارای مجوز هیئت مدیره و معاون دریاسالار بازنشسته سپاه پزشکی نیروی دریایی ایالات متحده است و اخیراً پاسخ سیستم های پزشکی و بهداشتی واشنگتن به بیماری همه گیر COVID-19 را داده است. با استفاده از یک آزمایشگاه در مقیاس کامل نصب شده روی هر کشتی اقیانوسی وایکینگ و همچنین شبکه آزمایشگاه های اختصاصی ساحل برای کشتی های رودخانه وایکینگ در اروپا ، همه مهمانان و خدمه آزمایش های PCR بزاقی غیر تهاجمی سریع و آسان مکرر را دریافت می کنند.

علاوه بر این ، فناوری جدید تصفیه هوا نیز در همه کشتی های وایکینگ نصب شده است ، که همیشه دارای واحد های مستقل حمل و نقل هوا برای تمام اتاقهای مهمان است. بررسی های بیشتر بهداشتی ، ضد عفونی و اقدامات فیزیکی برای محافظت بیشتر از مهمانان و خدمه وایکینگ فراهم می کند.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

به قاره: سفرهای دریایی جدید در آبراهه های اروپا

Origin Silver در سال 2021 برنامه سفرهای پیشرفته گالاپاگوس را به باد می دهد

وایکینگ کشتی های اضافی را در رودخانه می سی سی پی اعلام می کند

Silversea از بندر عزیمت جدید برای سفرهای قطب جنوب رونمایی کرد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *