تورها

وایکینگ: کروز جهانی 2022-2023 با جدیدترین کشتی پیمایش می کند

در پاسخ به تقاضای زیاد برای برنامه های سفر دریایی جهانی ، وایکینگ “كروز جهانی وایكینگ” جدید خود را “2022-2023” اعلام كرده است كه 138 روز ، 28 كشور و 58 بندر را با اقامت شبانه در 11 شهر طی خواهد كرد. در 22 دسامبر 2022 از Ft. Lauderdale، FL ، مهمانان در جدیدترین کشتی اقیانوس پیمای وایکینگ حرکت می کنند ، وایکینگ نپتون، که در اواخر سال 2022 به ناوگان کشتی های اقیانوس 930 مهمان شرکت خواهد پیوست.

مهمانان “Viking World Cruise” قبل از عبور از کانال پاناما و حرکت در ساحل غربی آمریکای شمالی ، در فلوریدا حرکت کرده و به آمریکای مرکزی سفر می کنند. توجه: برنامه سفر کوتاه مدت و 121 روزه سفرهای جهانی وایکینگ نیز در دسترس است ، که به مهمانان اجازه می دهد عضو شوند وایکینگ نپتون در لس آنجلس و عبور از اقیانوس آرام برای تماس با هاوایی ، استرالیا و نیوزیلند ، قبل از کاوش در بندرهای تماس در آسیا و خاورمیانه. سرانجام ، این کشتی از طریق دریای مدیترانه حرکت کرده و سفر خود را در لندن به پایان می رساند.

2022-2023 نکات برجسته سفر دریایی وایکینگ

اقامت شبانه در بندرهایی مانند سیدنی ، حیفا و استانبول و دو شب اقامت در اوکلند ، بالی ، هوشی مین ، یانگون و بمبئی به مهمانان اجازه می دهد تا در مقصد عمیق تر شوند. وایکینگ هنگام حضور در کشتی ، غنی سازی فرهنگی را از طریق سخنرانی ها و سرگرمی های داخلی ارائه می دهد – مانند برنامه Viking Resident Historian ، که به مهمانان آموزش سطح بالای فرهنگی و تاریخی خاص سفرشان را ارائه می دهد. نکات برجسته برنامه سفر “سفر جهانی وایکینگ به 2022-2023” شامل موارد زیر است:

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

  • Kauai (Nawiliwili) ، هاوایی – گیاهان گرمسیری Kauai ، ملقب به “جزیره باغ” هاوایی را کاوش کنید. مهمانان می توانند برای تماشای طبیعت از جمله آبشار 150 متری ʻŌpaekaʻa ، بازدید از شهر قدیمی Nawilliwilli و لذت بردن از پیاده روی در امتداد ساحل ، و یا لذت بردن از پیاده روی در کنار ساحل ، به یک ماشین رانندگی و تماشای زیبا به Wailua ، معروف به “سرزمین پادشاهان” بپردازند. Anchor Cove.
  • سیدنی، استرالیا – بندر سیدنی – بزرگترین بندر جهان – را تجربه کنید و از یک شب اقامت لذت ببرید و فرصت کافی برای گشت و گذار در این شهر را خواهید داشت ، از سالن اپرای کلاس جهانی آن گرفته تا شگفتی های طبیعی کوههای آبی مجاور.
  • سنگاپور – شاهد تنوع فرهنگی سنگاپور در طول یک شب اقامت باشید. گشتی در محله های التقاطی شهر ، از هند کوچک تا خیابان عرب بزنید ، از پارک باغبانی آینده دیدن کنید یا از یک Safari شب در اولین پارک حیات وحش شبانه جهان لذت ببرید.
  • بمبئی ، هند – در حالی که در بندر بمبئی هستند ، مهمانان می توانند از زندگی و میراث فعال Mahatma Gandhi مطلع شوند ، از باغ های معلق – یکی از معدود پارک های شهر – لذت ببرند و از تنوع محله های آن ، از خیابان های باریک بمبئی قدیمی گرفته تا بازارهای رنگارنگ در مرکز شهر.
  • استانبول، ترکیه – مهمانان وقت کافی برای تجربه این شهر تاریخی ، از جمله ثروت مکانهای مذهبی مانند مسجد دیدنی آبی یا ایاصوفیه دارند. این شهر همچنین با غذاهای تلفیقی خود ، ترکیب کرایه تازه مدیترانه ای و ادویه جات از شرق دور و آسیا ، مشهور است.
  • لندن (گرینویچ) ، انگلیس – این سفر در بخش سلطنتی گرینویچ ، لندن در رودخانه تیمز به پایان می رسد ، و دسترسی آسان به جاهای دیدنی پایتخت ، از جمله برج لندن ، خانه های پارلمان ، بیگ بن ، ابی وست مینستر ، کاخ باکینگهام و کلیسای جامع سنت پل را امکان پذیر می کند.

وایکینگ نپتون

اقیانوس وایکینگ 465 اتاق استوانه ارسال می کند که می تواند میزبان 930 مهمان باشد. وایکینگ نپتون نهمین کشتی است که به ناوگان اقیانوس وایکینگ پیوست.

مهمانان می توانند پنج طبقه اتاق را انتخاب کنند ، از 270 فوت مربع ، همه با ایوان خصوصی و امکانات عالی شامل تختخواب های بزرگ ، کمدهای بزرگ ، تلویزیون های LCD صفحه تخت تعاملی با فیلم درخواستی ، وای فای رایگان و حمام با دوش های بزرگ ، محصولات برتر حمام Freyja و کف گرم.

این کشتی ها دارای 14 سوئیت Explorer هستند که مجموعه های دو اتاقه از 757 تا 113 فوت مربع هستند. ویژگی ها شامل ایوان های بسته بندی شده و همچنین بیشترین امکانات و امتیازات از هر رده موجود است.

این کشتی ها علاوه بر استخر اصلی با سقف جمع شونده ای که اجازه شنا در هر فصلی را می دهد ، دارای یک استخر Infinity Pool با پشتیبانی شیشه ای از قسمت عقب است.

مطابق با میراث نوردیک وایکینگ ، هتل اسپا با استفاده از فلسفه سلامتی جامع اسکاندیناوی – از سنت چند صد ساله سونا گرفته تا برف برف – طراحی شده است.

گزینه های ناهار خوری: کشتی های وایکینگ هشت گزینه ناهار خوری را ارائه می دهند ، همه بدون پرداخت هزینه و هزینه اضافی – از غذاخوری خوب در رستوران ، که سه وعده غذا و انواع گزینه های آشپزی ارائه می دهد و کافه جهانی که کرایه بین المللی و غذاهای ویژه منطقه ای را ارائه می دهد – تجربه غذای جایگزین صمیمی در Chef’s Table که یک منوی طعم چند دوره ای با جفت شراب و Manfredi’s دارد که پاستاهای تازه تهیه شده و غذاهای مورد علاقه ایتالیایی را ارائه می دهد. Pool Grill در زمینه برگرهای لذیذ تخصص دارد ، در حالی که چای بعد از ظهر و پیاز در Wintergarden موجود است. Mamsen’s کرایه ای به سبک اغذیه فروشی نروژی را ارائه می دهد و سرویس 24 ساعته رایگان اتاق به همه مهمانان این امکان را می دهد تا در راحتی اتاق غذای خود از غذاهای زیادی لذت ببرند. علاوه بر این ، میز آشپزخانه در غذاهای منطقه ای از بازار به میز دیگر تخصص دارد.

جزئیات رزرو

هر دو برنامه سفر جدید وایکینگ در سفر دریایی جهانی حداکثر 50 هزار دلار برای هر زوج با ارزش وایکینگ ارائه می دهند ، از جمله هواپیمای بین المللی کلاس تجاری ، نقل و انتقالات از و از کشتی ، کلیه پاداش ها و هزینه های خدمات کشتی ، خدمات رایگان ویزا ، بسته نوشیدنی Silver Spirits و حمل بار رایگان. خدمات برای سوار شدن. میهمانانی که از الان تا 28 فوریه 2021 اقدام به رزرو می کنند ، برای هر برنامه زمینی اختیاری به ازای هر نفر 2000 دلار اعتبار اعتباری اضافی و اعتبار اعتباری کشتی برای هر نفر 1000 دلار دریافت می کنند که می تواند برای تورهای اختیاری ، خدمات اسپا ، فروشگاه های داخلی و نوشیدنی ها استفاده شود. اعضای انجمن وایکینگ اکسپلورر که سفرهای جهانی وایکینگ 2022-2023 یا سفرهای جهانی وایکینگ را از 28 فوریه 2021 رزرو کنند ، برای هر نفر 1000 دلار اعتبار کشتی اضافی دریافت می کنند.

مقالات مرتبط

Ships of Dreams: سفرهای دریایی جدید در آبراهه ها

اولین آزمایشگاه PCR Oceangoing صنعت که روی Viking Star نصب شده است

به روزرسانی های Seabourn برنامه های سفر ، برنامه های فصل 2021 آلاسکا

از مجموعه سفرهای جهانی در سال 2022-23 Scenic Eclipse رونمایی شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *