تورها

وایکینگ کشتی های اضافی را در رودخانه می سی سی پی اعلام می کند

وایکینگ امروز اعلام کرد که سفرهای دریایی جدید در رودخانه می سی سی پی 2024 در حال حاضر برای فروش است. اولین کشتی سفارشی شرکت ، وایکینگ می سی سی پی، در آگوست 2022 آغاز به کار می کند و سفرهای خود را در رودخانه می سی سی پی بین نیواورلئان و سنت پل انجام می دهد. وایکینگ یادداشت می کند که بادبان های منتخب قبلاً در فصل 2023 فروخته شده اند. این تقاضای شدید باعث شده تا وایکینگ زودتر از آنچه در ابتدا انتظار داشت تاریخ قایقرانی 2024 را افتتاح کند.

بنادر برنامه ریزی شده در حال انجام سفرهای دریایی جدید در رودخانه می سی سی پی وایکینگ ، هفت ایالت آمریکا را پوشش می دهد: لوئیزیانا (باتون روژ ، داروو ، نیواورلئان و سنت فرانسیسویل). می سی سی پی (ناتچز و ویکسبورگ) ؛ تنسی (ممفیس) ؛ میسوری (هانیبال ، سنت لوئیس) ؛ آیووا (Burlington ، Dubuque و Davenport) ؛ ویسکانسین (لاکروس) و مینه سوتا (بال قرمز ، سنت پل).

2022-24 وایکینگ می سی سی پی سفرها

عبارتند از:

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

  • رود بزرگ آمریکا (15 روز ؛ نیواورلئان به سنت پائول) – در این سفر تفریحی ، استراحت کنید و از انواع مناظر ، شاخ و برگها و حیات وحش استفاده کنید. از جذابیت جنوب و خانه های محافظت شده در Natchez لذت ببرید. گام های رهبران حقوق مدنی در ممفیس را دوباره بکشید. صعود به طاق دروازه در سنت لوئیس. و از “دره نروژی” در La Crosse دیدن کنید. چندین تاریخ قایقرانی اکنون در ژوئن ، جولای ، سپتامبر و اکتبر 2023 و 2024 در دسترس است.
  • هارتلند آمریکا (هشت روز ؛ سنت لوئیس تا سنت پل) – در این سفر مسافران با قفل ها و سدهایی آشنا می شوند که جریان رودخانه های قلعه را کنترل می کنند. داستان مهاجران مهاجرت به غرب را بشنوید. درباره لوئیس و کلارک ، مارک تواین ، جان دیر و مهاجران آمیش و نروژی اطلاعات کسب کنید. موسیقی محلی مانند پولکا و فولکلور نروژی را تجربه کنید. و طعم غذاهای محلی را نشان می دهد آبجو محلی ، تولید و پنیر ویسکانسین. چندین تاریخ قایقرانی اکنون از اوت تا سپتامبر 2023 و 2024 در دسترس است.
  • قلب دلتا (هشت روز ؛ نیواورلئان به ممفیس) – تور منطقه ای که مهاجران فرانسوی و آکادیایی در آن ساکن شده اند. خود را در فرهنگ و درس های جنبش حقوق مدنی آمریکا غرق کنید. موسیقی جنوب – جاز ، بلوز و انجیل را کشف کنید. و تجربه زندگی و فرهنگ غذایی جنوب ، از کاجون و کریول تا معروف “خشک” BBQ ممفیس. چندین تاریخ قایقرانی در نوامبر 2022 در دسترس است. تاریخ های اضافی قایقرانی اکنون در ژانویه تا ژوئن و اکتبر تا دسامبر 2023 و 2024 در دسترس است.
  • نیواورلئان و افسون جنوبی (هشت روز ؛ نیواورلئان به نیواورلئان) – در این اکتشاف در می سی سی پی پایین ، در املاک تاریخی قدم بزنید و در مکان های قابل توجه با تاریخ جنگ داخلی اطلاعات کسب کنید. سفر رفت و برگشت از نیواورلئان به مهمانان این امکان را می دهد تا غذاهای Cajun و Creole را هنگام تماشای مناظر و صداهای بندرهای تحت نفوذ فرانسه ، از جمله باتون روژ ، داروو و سایر مناطق در لوئیزیانا و می سی سی پی ، از غذاهای Cajun و Creole استفاده کنند. چندین تاریخ قایقرانی از نوامبر تا دسامبر 2022 در دسترس است. تاریخ های اضافی قایقرانی اکنون در ژانویه و دسامبر 2023 و 2024 در دسترس است.
  • فصل تعطیلات می سی سی پی (هشت روز ؛ ممفیس به نیواورلئان) – در دسامبر 2022 ، میهمانان در سفر ویژه تعطیلات می سی سی پی پایین را کشف می کنند. این سفر هشت روزه شامل “دسترسی ممتاز” منحصر به فرد به Graceland است که برای فصل تزئین شده است. گشت و گذار در غذاهای کاجون و خرید ؛ بازدید از شگفت زده شدن نور نمایشگرها و تزئین خانه های تاریخی در Natchez و Baton Rouge. در جشن های مخصوص حمل و نقل غذاهای ویژه جشن محلی و پذیرایی برای تعطیلات برگزار می شود. چندین تاریخ قایقرانی در دسامبر 2022 موجود است.

فراتر از می سی سی پی ، این شرکت اخیراً هفتمین کشتی اقیانوس خود را تحویل داده است ، وایکینگ ونوس، که رسماً در 17 مه 2021 در پادشاهی متحده توسط مادربزرگ تشریفاتی آن ، آن دیاموند نامگذاری خواهد شد. در سال 2022 ، وایکینگ سفرهای دریایی جدید خود را با اولین کشتی اعزامی مهمان 378 مهمان ، وایکینگ اکتانتیس، در ژانویه 2022 برای سفر به قطب جنوب و سپس دریاچه های بزرگ آمریکای شمالی آغاز می شود. کشتی دوم ، وایکینگ قطبی، اولین بار در آگوست 2022 با قایقرانی به قطب جنوب و قطب شمال آغاز خواهد شد.

مقالات مرتبط

وایکینگ با سفرهای برمودا ، ایسلند و انگلیس مجدداً شروع به کار می کند

Seabourn سفرهای زمستانی و بهاری 2022-23 را نشان می دهد

Silversea جزئیات بازگشت به قایقرانی را به اشتراک می گذارد

سفرهای Crystal Endeavour 2021 Iceland اکنون برای رزرو باز است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *