سفر لوکس

و فراتر از فیلم کرکمن نمای جدیدی را نشان می دهد

و فراتر از کمپ کرکمن به تازگی به دنبال طراحی مجدد کلبه ها ، فضاهای عمومی و مکان های غذاخوری و بار خود دوباره راه اندازی شده است. به گفته andBeyond ، این لژ “شخصیت دنیای قدیم خود را با یک پیچ و تاب مدرن” حفظ می کند.

فاکس براون خلاق مستقر در آفریقای جنوبی ، یک شریک طولانی مدت طراحی در andBeyond ، فضای سالن 1920s این لژ را که بخشی از آن در خانه های 1920s به عنوان مزرعه گاو نگهداری می شود ، افزایش داد. مهمانان می توانند انتظار داشته باشند که در 12 کلبه این اردوگاه بارهای خصوصی بزرگ ، فضای نشیمن در فضای باز و نقاشی های دیواری کاغذ دیواری با صحنه ای بوته ای وجود داشته باشد. حمام ها به طور کامل بازسازی شده اند و دوش های فوق العاده بزرگ و غرورهای دوتایی به آن اضافه شده است پایان کارها مطابق با سبک دهه 1920 است (فکر کنید: کاشی های برجسته ، شیشه آجدار و سنگ مرمر).

علاوه بر این ، مکان های مهمان این لژ با مبلمان جدید ، روشنایی و کف های چوبی تازه شده است. اتاق غذاخوری این لژ کاملاً با یک قهوه بار و مکان های غذاخوری دیگر کاملاً استراحت شده است. نوار لژ همیشه یکی از نقاط کانونی ملک بوده و ظاهر جدید آن اکنون ظرفیت نشستن را افزایش می دهد. مبلمان مدرن نیز به مناطق مهمان اضافه شده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. 23 فوریه از ساعت 1 بعدازظهر – 3:10 بعد از ظهر ET به ما بپیوندید تا از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد گزینه های مکان عروسی ، مقصد و استراحتگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

مناطق میهمان این لژ زمانی خانه هری کرکمن ، کشاورز تبدیل شده به محیط زیست بود که از آن ملک نامگذاری شده است و عکس ها ، نقاشی ها و سایر یادگاری های مربوط به زمان وی در سراسر ملک به نمایش گذاشته شده است.

andBeyond Kirkman’s Kamp در ذخیره گاه بازی سابی ماسه واقع شده است ، که مرزهای ناصافی با پارک ملی کروگر دارد. این ذخیره گاه به ویژه برای مشاهده پلنگ شناخته شده است. درایو های بازی مساحت 26000 هکتار را طی می کنند و محدودیت های سختگیرانه وسایل نقلیه در هنگام مشاهده ، انحصار تجربه های بازی را مطابق با andBeyond تضمین می کند.

مقالات مرتبط

لوکس از راه دور: نامیبیا

بازگشایی اردوگاه Jack’s Selection طبیعی در ژانویه 2021

Just Back: تانزانیا و زنگبار

andBeyond سفرهای جت شخصی به گالاپاگوس ، آفریقای جنوبی را آغاز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *