سفرهای دریایی

پروازها به مقصد St. Barth’s از طریق Tradewind Aviation اکنون موجود است

حمل و نقل هوایی Tradewind اعلام کرده است که پروازهای St. Barth تا 10 ژانویه 2022 برای رزرو در دسترس هستند.

جت سترها با شاتل Tradewind می توانند با سبک و سیاق به محل اقامت خود در دریای کارائیب سفر کنند: پروازهای لوکس برنامه ریزی شده چندین بار در روز در دسترس هستند و راحتی و راحتی یک چارتر خصوصی با هزینه یک صندلی را فراهم می کنند. پروازها در ناوگان Tradewind هواپیمای مدرن Pilatus PC-12 انجام می شود که توسط دو خلبان با تهویه مطبوع و تحت فشار کابین انجام می شود.

مرکز سن خوان Tradewind یک سالن خصوصی ، امنیت سریع و ارتباطات هواپیمایی مناسب از بسیاری از شهرهای بزرگ ایالات متحده ارائه می دهد. علاوه بر این ، مرکز آنتیگوا انتقال بی وقفه از لندن را با خطوط هوایی بریتیش فراهم می کند. مسافران همچنین می توانند با شرکای بین خطوط هواپیمایی Tradewind Aviation ، خطوط هوایی آمریكا ، یونایتد ایرلاینز و هواپیمایی بریتیش ایرویز برای انتقال بلیط و حمل بار به صورت جداگانه رزرو كنند یا VIP VIP و خدمات انتقال چمدان خود را برای یك اتصال بدون اتصال از طریق سان خوان انتخاب كنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

خوب است بدانید: این شرکت برای حفظ ایمنی شما ضمن حفظ تجربه سفر بی نقص ، برنامه جامعی را اجرا کرده است. “ما همچنین می فهمیم که انعطاف پذیری بیش از هر زمان دیگری مهم است ، به همین دلیل Tradewind همچنان به ارائه تغییرات بدون برنامه در برنامه سفر و اعتبار کامل علی الحساب برای لغوهایی که حداکثر 24 ساعت قبل از عزیمت انجام شده است ، ادامه می دهد”.

به طور متناوب ، منشور خصوصی برای مسافران به دریای کارائیب و ناوگان Pilatus PC-12 و Citation Jets Tradewind در دسترس است. میهمانان می توانند از هر نقطه ایالات متحده با جت شخصی پرواز کنند و برای انتقال بال به بال به St. Barth’s به Pilatus PC-12 متصل شوند (یا با یک پرواز تجاری به یکی از مراکز آن برسند و به Pilatus شخصی خود متصل شوند) پرواز به سنت بارت).

نکته: مشاوران سفر ممکن است تمام پروازهای Tradewind را در GDS با کد (TJ) رزرو کنند.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

شرکای حمل و نقل هوایی Tradewind با هتل ها ، ویلاهای St. Barth

ساحل St. Regis Bahia برای اولین بار برنامه نویسی با عناصر را آغاز می کند

Eden Rock – شریک هواپیمایی St Barths و Tradewind

NetJets حق خرید هواپیماهای تجاری Supersonic را بدست می آورد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *