سفرهای دریایی

پندری شیکاگو در ساختمان Art Deco تاریخی افتتاح می شود

پندری شیکاگو رسما افتتاح شده است. واقع در محله لوپ ، پندری شیکاگو یک “تصور دوباره” در دهه 1920 کاربید و ساختمان کربن است. (ساختمان کاربید و کربن با طراحی برادران برنام به دلیل طراحی بطری شامپاین مشهور است و از گرانیت سیاه صیقلی ، مایل به قرمز و طلایی با تزئینات برنز تشکیل شده و با یک کلاه تزئین شده از ورق طلای 24 عیار ساخته شده است.)

این هتل دارای 364 اتاق میهمان و سوئیت از نو طراحی شده و فضاهای عمومی کاملاً بازسازی شده ، از جمله کافه و کافه مدرن فرانسوی هتل ، Venteux است. Bar Pendry صمیمی نیز وجود دارد ، در حالی که The Billiard Gallery و یک بار تابستانی در پشت بام ، که 24 طبقه بالاتر از خیابان میشیگان واقع شده است ، 25 ژوئن به عنوان Château Carbide معرفی می شوند. مهمانان می توانند “یک تجربه شبانه روزی ارائه سبک زندگی ساحل آزور با چرخشی بسیار شیکاگو” را تجربه کنند.

طراحی مجدد پندری شیکاگو توسط الساندرو مونگ و مجموعه طراحی ، Studio Munge انجام شد. یک کف راه راه سیاه و سفید میهمانان ورودی را به سالن پذیرایی هدایت می کند ، که با آثاری از آرنوت میجر هنرمند مستقر در آمستردام تزئین شده است. این آثار هنری اکتشافی در درک و نور است ، جزئیات لابی را با ظرافت و بازی در تضاد قرار می دهد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

پندری شیکاگو میزبان مفاهیم زیر غذا ، سلامتی و سبک زندگی زیر است:

بادگیر – واقع در طبقه زیرین پندری شیکاگو ، این نوار قنادی ، کافه و صدف فرانسوی توسط Andy Masi and Clique Hospitality. دونالد یانگ ، جوانترین سرآشپز ستاره میشلن شیکاگو ، شریک اجرایی آن را هدایت می کند. این رستوران شیک و مدرن 4000 فوت مربعی ، طراحی شده توسط Studio Munge ، “نفسی از فرانسه” به Magnificent Mile شیکاگو می رساند و غذاهای کلاسیک فرانسوی را با یک پیچ و تاب مدرن سرو می کند.

منطقه پذیرش پندری شیکاگو

نوار آویز – از طریق پارچه فروشی های سنگین ، فضای تاریک و بدخلق با یک مجموعه هنری سرپرستی و یک شومینه دو طرفه مجلل لنگر می اندازد. مهمانان می توانند منتظر یک منوی مبتکرانه از کوکتل های کلاسیک و سیگنال و لقمه های سبک باشند.

Château Carbide – فضایی که قبلاً هرگز در دسترس مردم محلی نبوده است ، پندری شیکاگو طبقه ی 24 را با Château Carbide ، یک پاپ آپ تابستانی که در 25 ژوئن با گل سرخ نجیب زمزمه می کند ، زنده می کند. مهمانان و افراد محلی می توانند در سبک زندگی ساحل آزور استراحت کنند: روزانه آفتاب را روی صندلی های کمری راه راه بخیسانید و از یک منوی سبک پیک نیک و لیست شراب های نظافتی لذت ببرید. در شب ، فضای داخلی و خارجی به مقصدی شبانه برای دی جی ها ، سرویس بطری و مناظر شهر تبدیل می شود.

گالری بیلیارد – مخفیگاه جدید شیکاگو برای هنرمندان و بازیکنان استخر ، گالری بیلیارد در مجاورت لابی هتل و رستوران ، با مناظر خیابان از خیابان میشیگان واقع شده است. گالری مجموعه ای چرخان از آثار هنری را به نمایش می گذارد و برای پاپ آپ های فصلی و رویدادهای خصوصی بسیار مناسب است.

خوب است بدانید: این مرکز تناسب اندام دارای دوچرخه Peloton است ، در حالی که پندری شیکاگو همچنین با همکاری شرکت دوچرخه سواری دوچرخه های سفارشی Pendry Chicago را ارائه می دهد تا مهمانان بتوانند شهر را بگردند. اتاقهای انتخابی همچنین دارای آینه های تونال برای تناسب اندام در اتاق و اتاق هستند.

علاوه بر این ، پندری شیکاگو 13،000 فوت مربع فضای ویژه مخصوص پذیرایی از مهمانی های 10 تا 500 ، از میشیگان تراس با پنجره های از کف تا سقف و یک ایوان 40 فوت در فضای باز با چشم انداز به خیابان معروف خود ، به سالن بالم ، فضایی با الهام از هنر دکو با یک پنجره بزرگ که می تواند حداکثر 500 نفر را در آن جمع کند. برای جلسات و رویدادهای صمیمی تر ، پندری شیکاگو چندین اتاق گالری و سالن با فضای قابل تقسیم و منوهای خلاقانه از تیم آشپزی Pendry Chicago ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

Pendry West Hollywood در نوار غروب افتتاح می شود

Ritz-Carlton، Napes تحت بازسازی و گسترش قرار می گیرد

مجموعه Auberge Resorts برای افتتاح املاک در ایالت نیویورک

هتل های کورینتیا Surrey را در نیویورک به دست می گیرند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *