تورها

چهار تور برای برنامه ریزی سفر به NYC

متخصص مقصد NYC کیت گرت از سایت ها و بینش های نیویورک با چهار تور مجازی روبرو شده است شهر نیویورک برای کمک به مردم محلی و بازدیدکنندگان رازها ، حقایق و افسانه های مربوط به مکان های معروف شهر را کشف کنند. چه برای اولین بار به نیویورک سفر کنید و چه به دنبال کشف مناطق جدید پس از چندین بار بازدید قبلی باشید ، تورهای جامع برای همه مسافران برنامه ریزی سفر خود به شهر مفید خواهد بود.

هر ویدیوی درخواستی یک پس زمینه تاریخی و یک تور مجازی عمیق به همراه یک پی دی اف تعاملی قابل بارگیری برای هر دستگاهی را فراهم می کند.

از چهار تور مجازی ، “داستان پارک مرتفع و حیوانات هادسون: از قلم تا گنج“یک ارائه 108 دقیقه ای است که در مورد چگونگی تغییر نیویورک در غرب ساید از دهه 1800 تا امروز و مسافران را به یک سفر بصری عمیق می برد و از تاریخ حمل و نقل بار در امتداد رودخانه هادسون و تبدیل به یک خط بلند مرتفع یاد می گیرند. پارک کردن

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

داستان پشت آسمان متحول نیویورک: سفری معماری در طول تاریخ، “نشان می دهد که چگونه نیویورک از یک شهرک کوچک هلندی به یک پایتخت کلاس جهانی تبدیل شده است. مسافران می توانند یاد بگیرند که ساختمانها را با استفاده از طراحی معماری و مصالح ساختمانی خود شناسایی کنند و بفهمند که چگونه برنامه ریزی شهری بر محله ها ، پارکها و سیستم های حمل و نقل عمومی تأثیر می گذارد. این ارائه 118 دقیقه ای به چگونگی تکامل ساختمانها ، پلها و محله های نیویورک در طول سالها می پردازد.

The Story of Grand Central Terminal: An Art and Engineering Marvel، “یک ویدئو 98 دقیقه ای است که تاریخ حمل و نقل در نیویورک را بررسی می کند و داستان Grand Central را روایت می کند. مسافران متوجه می شوند که چرا یک ترمینال جدید ضروری است ، می فهمند که چگونه طراحی شگفت انگیز سازه ایجاد شده و چه کسی به نجات Grand Central از تخریب کمک کرده است.

داستان پشت پارک مرکزی: حیاط خلوت منهتن – بیابان توسط طراحی، “رازهای پارک مرکزی را کشف می کند ، از جنوب به شمال در 101 دقیقه. این ارائه به تاریخچه پارک مرکزی می پردازد ، و سپس پارک را به طور مجازی از لبه های جنوبی به شمال متوقف می کند که در طول مسیر متوقف می شود تا مهمترین و مشهورترین مکان ها ، از جمله ارتش بزرگ را مشاهده کند. برکه ، پناهگاه طبیعت Hallett؛ پل گپستو ؛ باغ وحش پارک مرکزی ساعت دلاکورت؛ خانه شطرنج و چکرز ؛ لبنیات پیاده روی ادبی؛ بازار و پیاده روی ادبی ؛ Bandshell ؛ تراس بتسدا؛ دریاچه و Boathouse؛ آب هنرستان؛ مجسمه آلیس در سرزمین عجایب ؛ رمبل ؛ پل کمان ؛ تپه گیلاس؛ زمینه های توت فرنگی و موزاییک Imagine.

برای آشنایی با شهر قبل از رفتن ، هر یک از تورها یا همه تورها را رزرو کنید https://www.kittgarrett.com/virtual-tours-and-talks

مقالات مرتبط

قصیده به نیویورک

Emirates پیاده سازی IATA Travel Pass را به نیویورک گسترش می دهد

هتل های کورینتیا Surrey را در نیویورک به دست می گیرند

Andaz 5th Avenue Suites Wellness Suites

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *