دسته‌بندی نشده

چهار فصل: 67٪ مسافرانی که برای مقصد طولانی مدت انتخاب می کنند

پس از یک سال قفل قفل و محدودیت سفر ، هتل ها و استراحتگاه های چهار فصل می گوید واضح است که سفر “برای بسیاری از افراد قسمت اساسی زندگی است” – تغییر اصطلاح از “سرگردانی” به “سرگردان

Four Seasons برای به دست آوردن محبوب ترین انگیزه های سفر ، بازدید از مقصد و تجارب لیست سطل ، در این بهار از 1.1 میلیون فالوئر اینستاگرام خود نظرسنجی کرده است.

نتایج نظرسنجی شبکه های اجتماعی نشان داد که وقتی توانایی سفر به طور ناگهانی متوقف شد ، مردم شروع به پیگیری مقاصدی کردند که مشتاق کشف بودند اما هنوز از آنها بازدید نکرده اند. مشتاق شروع به عبور از مکان های خارج از لیست “بازدیدکننده” باید ، 66 درصد از پاسخ دهندگان به دنبال کشف مقصد جدید در سفر بعدی خود هستند.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید

علاوه بر این ، با وجود بسیاری از نقاط عطف سفر که ممکن است در قرنطینه صرف شده باشد (مانند فارغ التحصیلی ، سالگرد ، تولد یا فراتر از آن) ، 80 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که قصد دارند یک سفر برای عشق ساده به سفر ، بعد از سال قادر به انجام این کار نیست. 20 درصد باقیمانده سفر بعدی خود را به عنوان مناسبت جشن چیزی خاص دسته بندی کردند.

و اما اینکه مسافران در سفر بعدی خود چه می خواهند؟ به نظر می رسد آنها به دنبال یک سال چالش برانگیز علاقه مند به استراحت هستند. در واقع ، 69 درصد از پاسخ دهندگان “آرام باشید. تمام توقف. ” وقتی گزینه استراحت یا ماجراجویی به شما داده می شود. به همین ترتیب ، 44 درصد از پاسخ دهندگان نیز آماده هستند تا در آبگرم از بین بروند.

وقتی صحبت از نحوه سفر مردم باشد ، پاسخ ها متفاوت بود. 67 درصد پاسخ دهندگان چشمگیر مقاصد طولانی مدت هستند. 33 درصد باقیمانده پاسخ دهندگان قصد دارند به جاده باز بروند و نیاز به فرار را بدون خطر زیاد از بین می برند.

جستجوی غذاهای اصیل و تجارب باورنکردنی ناهار خوری همچنان عامل اصلی سفر است. مسافران گرسنه هستند که با یک غذای عالی و نوشیدنی ارتباط برقرار کنند ، 56 درصد از پاسخ دهندگان مشتاق یک تفریح ​​”همه چیز در مورد غذا” هستند.

مقالات مرتبط

لوکس اوقات فراغت راهگشا است

هتل چهار فصل میلانو با ظاهری جدید بازگشایی می شود

آمار: 40٪ از آمریکایی ها در حال برنامه ریزی برای سفرهای اوقات فراغت در این تابستان هستند

هتل چهار فصل لس آنجلس طبقه سلامتی را باز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *