سفرهای دریایی

کاخ بدروت در سنت موریتس بازسازی اتاق میهمان را آشکار می کند

هتل قصر بدروت در سنت موریتز ، سوئیس در ماه دسامبر برای 404 اتاق و سوئیت تازه اصلاح شده در ماه دسامبر و پس از بازسازی گسترده با همکاری استودیوی طراحی نیویورک Champalimaud ، درهای خود را برای فصل زمستان باز کرد.

چشم انداز کاخ بدرود و شامپالیماود ارتقا experience تجربه در اتاق برای میهمان مدرن بود ، ضمن حفظ میراث نمادین هتل (که در سال 1896 افتتاح شد). نتیجه ، فضاهایی دگرگون شده است که “پیچیده و کاربردی و در عین حال معتبر و منحصر به فرد هستند.”

در دسته بندی اتاق و سوئیت جدید ، اتاق های دو تخته لوکس ، اتاق های دو تخته سیگنال ، سوئیت های سنت موریتز (شامل سوئیت دو خوابه سنت موریتس) ، به علاوه سوئیت های لوکس جونیور با چشم انداز دریاچه و اتاق های دوتخته سوپریور با منظره روستا وجود دارد. اقامتگاه های بازسازی شده برای میزبانی از خانواده ها یا افرادی که به دنبال اقامت طولانی مدت هستند ، ایجاد شده اند یا اتاق نشیمن متصل دارند یا گزینه اتصال به یک اتاق مجاور را برای شما فراهم می کنند. نورپردازی جدید به فضاها فضای گرمی می بخشد و هر اتاق از فناوری جدیدی مانند پخش جریانی Chromecast TV و پوشش شبکه 5G برخوردار است. اتاق ها و سوئیت ها همچنین به جدیدترین دستگاه تصفیه هوای دایسون مجهز هستند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

فضای داخلی با استفاده از یک پالت رنگی از سفیدهای خامه ای و سایه های آبی ، با الهام از مناظر اطراف آلپ طراحی شده است. فضاها با پارچه های دوزی شده ، دوزی شده ، دیوار پوش های سفارشی چینی و لهجه های فلزی تزئین شده اند. سر تخته ها با استفاده از چرم ممتاز با رنگ سفارشی ساخته شده و جزئیات گلدوزی تقلید از گلهای منطقه است. مبلمان معاصر در ایتالیا با استفاده از مواد و ویژگی های محلی تهیه شده در کنار قطعات دوره مانند سفارشی ساخته شده است که توسط صاحب نسل دوم ، هانس بدروت جمع آوری شده است. فرشهای کمیاب ایرانی و یک لوستر بزرگ کریستالی در مجموعه St. Moritz ، که از برنزهای طبیعی ، کوارتز برش خورده و دست ساخته شده است ، از دیگر برجسته ترین های این مجموعه هانس بدروت است.

نکته: کلیه رزروهای فصل زمستان از سیاست رزرو انعطاف پذیر هتل ، امکان لغو حداکثر تا هفت روز قبل از ورود را خواهند داشت. فصل زمستان تا 6 آوریل 2021 ادامه دارد.

مقالات مرتبط

Mandarin Oriental دو ویژگی جدید را اعلام می کند

سوئیس ستارگان جدید میشلن را جشن می گیرد

مجموعه Wooder Collection از ایتکر در ژنو تا بهار 2021 افتتاح می شود

بهترین هتل ها و خانه های شیک در سنت موریتس ، سوئیس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *