تورها

کاخ سن دومنیکو در تاورمینا ، سیسیل به عنوان یک هتل چهارفصل بازگشایی می شود

درست در زمان بازگشت فصل بالا در جنوب ایتالیا ، کاخ سن دومنیکو ، تاورمینا ، هتل چهار فصل اکنون باز است کاخ سن دومنیکو با چشم اندازهای چشمگیر از هر جهت ، بین کوه اتنا در بالا ، دریای یونیان در زیر و ساحل جنوب شرقی سیسیل از همه جهات واقع شده است.

خوب است بدانید: Lorenzo Maraviglia به عنوان مدیر کل قصر San Domenico ، Taormina ، A Four Season Hotel فعالیت می کند. وی ایتالیایی تبار بود و پیش از این به عنوان مدیر هتل در مرکز مالی بین المللی هتل چهار فصل دبی فعالیت می کرد. سایر ایستگاه ها شامل وقت با هتل هتل ریتز کارلتون ، هتل ها و استراحتگاه های آرمانی و مجموعه دورچستر بود.

111 اتاق و سوئیت وجود دارد که بیشترین آرزو را اتاق سوئیت دارد. تمام اتاقهای اصلی به یک تراس بزرگ و استخر غوطه وری با چشم انداز کوه اتنا ، تئاتر یونان باستان و ایونیان باز می شوند. تراس ها در تمام اتاق ها برای بهترین منظره با شیشه پوشانده شده اند و در کل ، 19 اتاق با استخرهای شنا خصوصی وجود دارد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید

هتل سان دومنیکو در محل یک صومعه قرن 14 قرن دومنیکن ساخته شده است ، برای اولین بار در سال 1896 با اضافه شدن یک ساختمان جدید به سبک لیبرتی ایتالیا (بال گراند هتل امروزی) در مجاورت محل های تبدیل شده از محله های قبلی در صومعه باستان ، زنده شد. بال. این هتل در میان باغ های به روز شده توسط معمار منظر ایتالیایی ، مارکو بی (Marco Bay) واقع شده است ، هم اکنون هنر معاصر را با آثار باستانی و آثار معماری در سراسر جفت و جور می کند.

این تابستان در سیسیل

مسافران در می یابند که بیشتر سیسیل بازگشایی شده است ، از مغازه های طراحان و تراکتورسازی در فضای باز در شهر Taormina گرفته تا اماکن هنری ، مانند تئاتر یونان باستان ، که در آن یک تقویم کامل از اجرای موسیقی در طول تابستان برنامه ریزی شده است. کلوپ های ساحلی باز هستند و میهمانان Four Seasons به یکی از محبوب ترین باشگاه ها دسترسی ویژه دارند. تیم دربان همچنین خوشحال است که برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در این منطقه هستند ، از جمله چشیدن شراب ، پیاده روی ، تورهای معماری و تاریخ و تورهای قایق به Grotta Azzura در ایزولا بلا با یک پیک نیک آماده شده توسط سرآشپز ، توصیه هایی را ارائه می دهد یا برنامه های سفر سفارشی را ترتیب می دهد.

دستیار سرآشپز روبرتا ماریا کاریولا می گوید که این هتل همچنین تجارب زیادی را برای مهمانان ایجاد کرده است ، از جمله تورهای یکروزه هلی کوپتر و قایق بادبانی از جزایر آئولی در شمال سیسیل یا در داخل هتل ، دربان هنر می تواند مهمانان را با سفر به 700 سال هنر و معماری به یک سفر ببرد.

توجه: کاخ سن دومنیکو سالانه از آوریل تا اواخر اکتبر افتتاح می شود ، با بهار و پاییز هوا معتدل تر و جمعیت کمتری را ارائه می دهد.

کاخ سن دومنیکو به عنوان یک مقصد آشپزی

بازگشایی کاخ San Domenico همچنین خبر از بازگشت پرنسیپ سرامی به صحنه آشپزی و انگور سیسیل می دهد ، جایی که منوی سرآشپز اجرایی ماسیمو مانتارو از همان سرزمینی که وی در دامنه کوه اتنا بزرگ شده الهام گرفته شده است. #FSMasterdish او است ماکارونی و ماهی دریایی– تاگلیتلهای کوک ماهی دریایی که در بالای ماکارونی خانگی قرار دارند و جوهر دریایی روی فوندوی شکوفه کدو سبز قرار دارند.

تجربه های اضافی ناهار خوری شامل Rosso است ، جایی که یک تراس بزرگ می تواند چشم انداز پانورامایی از کوه Etna و خلیج Taormina را فراهم کند. و Anciovi کنار استخر ، متخصص در غذاهای دریایی و کوکتل ها. در محیط باغ Bar & Chiostro ، نوشیدنی ها بهتر است همراه با کرایه سبک باشند ، از جمله پنتی که باید به سبک محلی “Norma” با پنیر بادمجان و ریکوتا سرو کنید.

فراموش نکنید که خلاقیت آشپز شیرینی سازی Vincenzo Abagnale ، که چهار سال پس از چهار سال با آشپز Mauro Colagreco در سه Mirazur با ستاره میشلن فرانسه ، که در رتبه 1 لیست بهترین رستوران های جهان در سال 2019 قرار دارد ، به چهار فصل پیوست.

معامله: در جشن گرفتن نام تجاری هتل در چهار فصل از هتل ها ، چندین معامله از جمله بسته “سیلیسی تلنگر” ارائه می شود که شامل محل اقامت ، صبحانه روزانه و یک منوی طعم شش دوره برای آشپز ماسیمو مانتارو برای دو نفر است. همچنین می توانید بسته های اضافی را بصورت آنلاین رزرو کنید.

نکته داخلی: برای تأمین اتاق در طول جشنواره فیلم Taormina یا جشنواره کتاب Taormina ، هر دو در اوایل تابستان هر سال رزرو در نظر بگیرید.

مقالات مرتبط

هتل چهار فصل لس آنجلس طبقه سلامتی را باز می کند

بلموند ماسیمیلیانو پوگلیسی را به عنوان جنرال موتورز از هتل بزرگ تایمئو منصوب می کند

Four Season Resort Maui اعتبار پیشنهادی داوطلبانه را ارائه می دهد

Rocco Forte جدیدترین هتل خود را در سیسیل افتتاح می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *