سفرهای دریایی

کارشناسان سفر 40 آی سی ، چه کسی از اعتبار پشتیبانی ، کمیسیون ها ، Virtuoso می افزاید

آژانس میزبان کارشناسان سفر 40 مشاور مستقل (IC) را به عنوان شرکت های وابسته جدید در طول بیماری همه گیر اضافه کرده است – با بیشتر آنها انتقال خود را به “پشتیبانی کارکنان” به کارشناسان سفر و داشتن “سیاست پرداخت بدون تقسیم حقوق” نسبت می دهند که مشاوران 100 درصد کمیسیون ها را دریافت می کنند ، به علاوه ارتباط Virtuoso از دلایل اصلی.

علاوه بر این ، در یک نظرسنجی از اعضای جدید و اعضای موجود ، 64 درصد از مشاوران کارشناسان سفر “حمایت از کارکنان” را به عنوان یکی از دلایل اصلی ماندن در آژانس میزبان یا انتقال به آن عنوان کردند. وابستگی کارشناسان سفر به Virtuoso 54 درصد از زمان مشخص شد ، در حالی که گرفتن 100 درصد کمیسیون ها 53 درصد از زمان به عنوان مهمترین دلیل ذکر شده است. براساس این نظرسنجی ، ارتباطات تأمین کننده 49 درصد از زمان چهار دلیل اصلی پیوستن و اقامت با کارشناسان سفر را مشخص کرده است ،

“علیرغم سال سختی که کل صنعت مسافرت داشته است ، ما علاقه فزاینده ای را از طرف پیمانکاران مستقل که به عضویت یک آژانس میزبان پیوسته اند ، مشاهده کرده ایم و فقط می توانیم نتیجه بگیریم که این نتیجه ترکیبی از خدماتی است که ما به سفرهای وابسته خود ارائه می دهیم مشاوران ، “شارون فیک ، مدیر عملیات کارشناسان سفر ، در یک اعلامیه مطبوعاتی گفت.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

فیک همچنین از تلاش های مشترک در طی همه گیر شدن با انجمن مشاوران سفر آمریکا (ASTA) ، ویرتوزو و دیگر آژانس های میزبان برای کمک به برقراری ارتباط و به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، قدردانی کرد.

علاوه بر این ، برنامه ارتباطات بحران کارشناسان سفر با خدمات پیشرفته ای مانند وب سایت ها و خبرنامه های اختصاصی برای اطلاع و محافظت از مشاوران سفر اجرا شد.

مقالات مرتبط

ASTA ، سفرهای مسافرتی ایالات متحده از برنامه پیشنهادی برای نجات اضطراری بایدن استقبال می کنند

MMGY: مسافران سیاه پوست ایالات متحده تحت تأثیر ایمنی ، نمایندگی

مجموعه هتلها موتور رزرو اینترنتی را با Sabre راه اندازی می کنند

مایکل جانسون به عنوان رئیس Travel Edge منصوب شد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *