سفرهای دریایی

کریستال برای واکسیناسیون کامل قبل از قایقرانی لازم است

کریستال پروتکل های ایمنی و بهداشتی خود را به روز کرده است تا در حال حاضر حداقل 14 روز قبل از سفر کریستال به کلیه مهمانان واکسن COVID-19 کاملاً تلقیح شود. مهمانان باید مدارک واکسیناسیون را قبل از شروع ارائه دهند و در صورت توصیه توسط سازنده توسط آن جدول زمانی ، باید هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند. نیاز به واکسن جامع شرکت “تمیز کریستال + 4.0“اقدامات ، از جمله آزمایش های COVID-19 منفی برای میهمانان و خدمه ، بررسی دما در ترمینال قبل از سوار شدن ، سیاست ماسک” زیرک “، دستورالعمل های فاصله اجتماعی ، اقدامات تمیز کردن و ضد عفونی پیشرفته ، کاهش ظرفیت و موارد دیگر.

رئیس جمهور موقت و مدیر عامل کریستال ، جک اندرسون در بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما می دانیم که آرامش خاطر بزرگترین لوکس است – و نیاز به واکسن نیز به سادگی بهترین راه برای اطمینان از ایمن ترین تجربه ممکن در کریستال است.” اندرسون گفت که خط کروز پس از مکالمه با مهمانان و شرکای مسافرتی و نظرسنجی اخیر از مسافران دریایی به نتیجه رسید که در صورت نیاز به واکسن بیش از 80 درصد کروز می کنند.

کریستال ، در اعلامیه خود ، می گوید که درک می کند که در دسترس بودن گسترده واکسن ها با توجه به برنامه توزیع کشور و یا کشور اصلی مسافران متفاوت است. از 18 فوریه ، این شرکت داوطلبانه فعالیتهای خود را از طریق مه 2021 برای ناوگان رودخانه ای خود ، تا ژوئن برای کشتی های اقیانوس خود ، تا 1 آگوست برای Crystal Esprit و تا اوت برای Crystal Endeavor ، متوقف کرده است ، به بیشتر مسافران اجازه می دهد تا زمان کافی برای واکسیناسیون کامل قبل از Crystal را داشته باشند از سرگیری قایقرانی.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

انتظار می رود که خدمه کریستال نیز هنگامی که شرکت قایقرانی را از سر می گیرد ، واکسینه شوند. با این حال ، این ممکن است یک گزینه مناسب برای همه اعضای خدمه با توجه به سن آنها و / یا وجود واکسن در کشورهای خود نباشد.

به عنوان بخشی از اقدامات “Crystal Clean + 4.0” ، اعضای خدمه قبل از ترک محل زندگی خود برای پیوستن به کشتی ، برای COVID-19 آزمایش می شوند و باید نتیجه منفی بگیرند. آنها همچنین یک آزمایش COVID-19 دیگر در هنگام ورود انجام می دهند. پس از ورود به مدت هفت روز قرنطینه. در پایان آن دوره هفت روزه دوباره آزمایش شوند و قبل از شروع وظایف خود باید نتیجه منفی دریافت کنند. سپس ، وقتی واکسن ها به طور گسترده در دسترس باشند ، برای استخدام خدمه مورد نیاز خواهند بود.

علاوه بر ارائه مستندات تأیید شده واکسن COVID-19 خود در زمان سوار شدن ، مهمانان قبل از صدور بلیط سفرهای دریایی ، فرم آنلاین را تأیید می کنند که این شرایط را تأیید می کنند.

مقالات مرتبط

گزارشات کریستال تلاش کریستال برای تحویل ’21 در برنامه است

Seabourn رونمایی از سفر جهانی کروز 2023 و سفر بزرگ Grand 2023

Ponant to Sail “Cruise World Affairs” تابستان امسال در بالتیک

سفر دریایی با ابر با فشار مجدد از مارس تا مه شروع به عقب می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *