تورها

گروه شانگری لا در سال 2024 هتل کیوتو را افتتاح می کند

گروه شانگری لا سرمایه گذاری مشترک جدیدی را با شرکت Samty Co. Ltd (گروه Samty) برای توسعه یک هتل لوکس در کیوتو ژاپن اعلام کرد. موقعیت هتل پیشنهادی درست در شمال قلعه نیجو ، میراث جهانی یونسکو ، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری کیوتو است. این مکان فقط دو و نیم مایل در شمال ایستگاه کیوتو ، یکی از اصلی ترین دروازه های ورود به شهر واقع شده است. طبق گفته مدیرعامل گروه شانگری لا گروه لیم بنگ چی ، هتل قرار است در سال 2024 افتتاح شود.

زمینی که هتل در آن ساخته خواهد شد توسط Shangri-La Group در سپتامبر 2019 خریداری شد. در اول آوریل 2021 ، گروه Shangri-La و Samty Group قرارداد خرید و فروش را منعقد کردند که طبق آن Samty Group 80 درصد غیر مستقیم را خریداری کرد علاقه به ملک. سود 20 درصدی باقیمانده به املاک همچنان توسط گروه شانگری لا حفظ خواهد شد. اتمام قرارداد خرید و فروش منوط به تحقق برخی شرایط قبلی است و انتظار می رود تا پایان سال 2021 در دو نوبت انجام شود.

درباره منطقه: قلعه Nijo با قدمت سال 1603 محل اقامت کیوتو در Tokugawa Ieyasu ، اولین شوگان دوره ادو (1603-1867) بود. در سال 1867 ، قلعه Nijo قبل از اینکه به شهر اهدا شود و به عنوان یک مکان تاریخی برای عموم باز شود ، به عنوان یک کاخ شاهنشاهی مورد استفاده قرار گرفت. در سال 1994 ، این بنای تاریخی به عنوان میراث جهانی یونسکو تعیین شد و به عنوان یکی از بهترین نمونه های برجای مانده از معماری کاخ قلعه از دوران فئودالی ژاپن توصیف شده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان شما در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

این هتل بعد از شانگری لا توکیو که 10 سال پیش افتتاح شد ، دومین هتل شانگری لا گروپ در ژاپن خواهد بود.

مقالات مرتبط

Rosewood اعلام کرد اولین ملک در ژاپن در سال 2024 افتتاح می شود

Fauchon Hospitality هتل دوم را باز می کند ، Fauchon L’Hotel کیوتو

دهکده Higashiyama Niseko ، یک ذخیره گاه Ritz-Carlton افتتاح می شود

مجموعه Unbound هایت توسط دیوار بزرگ به افتتاح کمون می پردازد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *