تورها

گزارش Onboard: SeaDream I در کارائیب

لورل برونول ، رئیس جمهور و صاحب شرکت سفرهای فراموش نشدنی، اخیراً از یک سفر دریایی برگشت باشگاه قایق بادبانی SeaDreamSeaDream I در جنوب کارائیب.

هنگامی که به نرده کشتی تکیه داده بودم ، نسیم گرم کارائیب بر روی صورتم وزید. من به دریایی از بلوز – رنگهای آکوامارین ، فیروزه ای و یاقوت کبود نگاه کردم. چشمک زدم و دوباره نگاه کردم چون صحنه حتی واقعی به نظر نمی رسید.

سپس ، برگشتم و ناهار را سر میز ما نشستم. آیا باید پاهای خرچنگ پادشاه ، ماهی کبابی ، دنده خوک BBQ یا سالاد آووکادو و انبه با سوپ گوجه فرنگی داشته باشم؟ یک لیوان چای سرد یا باید شامپاین سرد را انتخاب کنم؟ هر وعده غذایی سرگرم کننده ای بود. غذاهای SeaDream با گزینه های متعدد منو ، که هرگز روز به روز تکرار نمی شوند ، متنوع است. همچنین در هر وعده غذایی ویژه: مواد خام ، وگان و ارگانیک برای داشتن امکانات سالم بیشتر.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

این قایقرانی با قایقرانی در بهترین حالت خود است!

لورل با شوهر استیو و دوستانش

لورل به همراه همسرش استیو و دوستانش.

من و شوهرم پس از انجام کلیه شرایط سفر لازم برای ورود به کشور و سوار شدن به کشتی ، چندین روز زودتر SeaDream I را در باربادوس آغاز کردیم. ما در فرودگاه بین المللی برانتلی آدامز در بریج تاون فرود آمدیم ، با بیش از دوازده صفحه اسناد ، از جمله پرسشنامه سلامت و نتایج منفی آزمایش COVID-19 (طی 72 ساعت پس از ورود).

قبل از ورود به گمرک ، ما برای بررسی غربالگری سلامت از نقاط مختلف بازرسی استفاده می کردیم. ابتدا نتایج آزمون خود را به چندین نفر ارائه دادیم (همچنین مجبور بودیم این مقالات را قبل از سوار شدن به پرواز در میامی نشان دهیم). سپس ، درجه حرارت و سطح اکسیژن ما گرفته شد. در ایستگاه بعدی ، آنها یک دستبند کد رنگی به ما دادند ، که با مقصد ما در جزیره (کشتی) و سپس یک دستبند قرمز روشن دیگر مطابقت داشت ، که به همه هشدار داد که تا بعد از دومین آزمایش COVID-19 پس از چهار روز. هرکسی که به باربادوس می رسد ، صرف نظر از آن ، باید قرنطینه شود.

کل مراحل در فرودگاه سازمان یافته بود و کمتر از یک ساعت طول کشید. یک هماهنگ کننده فرودگاه در خارج از منطقه ورود سفارشی با ما روبرو شد و ما را به حمل و نقل خصوصی و مورد تأیید دولت از قبل تنظیم کرد (فقط پس از بررسی مجدد نام ما در لیست اصلی).

ما به اسکله رسیدیم و مجموعه مراحل بعدی مورد نیاز برای سوار شدن به SeaDream I. را بررسی کردیم بیشتر بررسی دما و سطح اکسیژن. اسناد بیشتری ارائه شده است و سپس فعالیت مورد علاقه همه … آزمون COVID-19 دیگری برای هر مهمان انجام شد. هنگامی که این نتایج منفی بازگشت ، ما اجازه ورود به کشتی را پیدا کردیم.

SeaDream من

پس از سوار شدن ، در کابین دنج اما راحت خود (شماره 205) واقع در پایین ترین سطح عرشه مستقر شدیم. از آنجا که SeaDream I یک کشتی قدیمی است (در سال 1984 ساخته شده و در سال 2016 بازسازی شده است) ، کابین ها سنتی هستند – سبک قدیمی تر با کابینت های چوبی جلا. هیچ یک از اتاقهای استوانه بالکن ندارند – از جمله سوئیت ها – اما با فضای بسیار زیاد عرشه ، این اتاق های دارای دید اقیانوس با نور طبیعی فراوان جادار هستند.

SeaDream I می تواند به طور معمول 112 مسافر و 95 خدمه را در خود جای دهد ، اما در قایقرانی اخیر کارائیب ، ما فقط 53 مهمان و 66 خدمه بودیم. سرویس شخصی SeaDream Yacht Club که در قایقرانی ما بسیار شخصی تر و لطف آمیز شناخته شده است.

این کشتی همچنین دارای یک کتابخانه ، کازینو کوچک ، سالن بدن سازی ، مرکز آبگرم ، اتاق استراحت ، شبیه ساز گلف ، استخر آب شور و جکوزی آب شیرین ، چندین رستوران و نوار است. سکوی ورزشی مارینا را می توان در قسمت عقب کشتی پایین آورد و مهمانان می توانند از پشت شنا کنند و یا غواصی کنند. همچنین کایاک های اقیانوس (با ته شیشه) ، تخته های پارو ایستاده ، کاتاماران گربه هبی ، یک قایق موز ، لوله ، یک جزیره شناور ، جت اسکی و بید ویک وجود دارد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد تخت خواب های بالی است. اینها برای خواباندن روز و خواندن کتاب مناسب هستند. اما مهمانان همچنین می توانند برای یک تخت بالشتک خاص ثبت نام کنند و زیر ستاره ها بخوابند! من و شوهرم لباس خواب SeaDream خود را پوشیدیم (یک پارچه دریایی با نامهای خود در شب اول مونوگرام گرفتیم) و دمپایی و به سمت بالای طبقه حرکت کردیم. تختخواب رزرو شده ما اکنون با بالش و ملحفه نرم فقط برای ما آرایش شده است. ما به سرعت در زیر آسمان شفاف کارائیب به خواب رفتیم ، میلیون ها ستاره چشمک زن بالای سر ما. (حدود ساعت 4:45 بامداد از خواب بیدار شدیم و با آگاهی از طلوع آفتاب ، به اتاق خود برگشتیم تا خواب شبانه خود را تمام کنیم).

سفر هفت شبانه ما با بازدید از گرنادین ها و گرنادا از باربادوس رفت و برگشت بود. با این حال ، به دلیل محدودیت ها ، این جزیره در سفر ما متوقف می شود که همه مهمانان باید از جوامع محلی دور باشند و در عوض از جزایر و سواحل جدا شده بازدید کنند.

گرنادین ها زنجیره ای از 600 جزیره و جزیره در جنوب شرقی جزایر کوچک در هند غربی است. دامنه آن تقریباً 60 مایل از سنت وینسنت در شمال تا پتی سنت وینسنت در جنوب است. جزایر شامل سنت وینسنت ، بکیا ، کانوان ، مایرو ، موستیک و جزیره یونیون است. درست فراتر از آن ، کشور سه جزیره ای گرانادا واقع شده است. اینها جزایر دور افتاده و بکر و دست نخورده با زیبایی استثنایی استثنایی هستند.

Petite Tabac در گرنادین ها

Petite Tabac در گرنادین ها.

در سفر خود بازدید کردیم: کوه. ساحل وین در سنت وینسنت ، با ساحل ماسه ای سیاه و چشمگیر آن. Petite Tabac ، یک جزیره کوچک و متروک (ادعای شهرت آن این است که “دزدان دریایی کارائیب” در اینجا فیلمبرداری شده است ، به ویژه صحنه “نفرین مروارید سیاه”) که جک اسپارو (جانی دپ) و الیزابت سوان (کیرا نایتلی) ) توسط کاپیتان باربوسا رها شده اند) و پارک دریایی Tobago Cays ، یک پناهگاه لاک پشت که می توانستیم با لاک پشت ها اسنورکل کنیم

لورل برونول با اسکورکلینگ با لاک پشت

غواصی با لاک پشت.

از آنجایی که من در اوایل سال جاری با SeaDream قایقرانی کرده بودم ، کنجکاو شدم ببینم که چگونه دوباره سفر دریایی یکسان است و چگونه متفاوت است. بسیاری از چیزها احساس یکسانی داشتند: غذا هنوز فوق العاده خوشمزه بود و خدمات بسیار جالب توجهی به نظر می رسید. تفاوت های اصلی محدودیت در سفرهای ساحلی و پروتکل های ایمنی و بهداشتی اضافی بود.

نمونه هایی از پروتکل های جدید درباره Sea Dream:

• تست COVID-19 (حداقل سه تست: دو تست قبل از سوار شدن با سومین برنامه ریزی شده در اواسط هفته)
  • چمدان (از جمله چمدان دستی) پس از ترخیص ما از رفتن به کشتی ضد عفونی شد
  • ضد عفونی کردن دست در هر محل ورود و بلافاصله پس از سوار شدن (با استفاده مکرر با تشویق از ایستگاه های اطراف کشتی) مورد نیاز است.
  • در صورت لزوم بررسی درجه حرارت روزانه اجباری (دستگاه های حرارتی تشخیص چهره) و سطح اکسیژن
  • دیگر سرویس بوفه ای وجود ندارد
  • نظافت گسترده و منظم در اطراف کشتی ، به ویژه در مناطق مشترک
  • فاصله اجتماعی با همه فعالیت های کشتی و گشت و گذار در ساحل حفظ می شود
  • قرار ملاقات برای ورزشگاه ضروری است و فقط هر یک ساعت دیگر باز است (برای تمیز کردن عمیق بین تمرینات بسته شود). محدود به چهار مهمان در ساعت
  • تمیز کردن دو بار در روز در اتاق ، به علاوه فیلترهای هوا فوق العاده صوتی در فضاهای بزرگ و فیلتر اشعه ماورا بنفش که روزانه در کابین ها برای ضد عفونی اضافی استفاده می شود
لورل برانول در کنار همسرش استیو و دوستانش

لورل و همسرش استیو روی SeaDream I هستند

متأسفانه ، سفر ما در اواسط هفته به موقع به پایان رسید زیرا همسفر از نظر آزمایش COVID-19 مثبت بود. کاپیتان این خبر را اعلام کرد و از همه خواست سریعاً به کابین خود برگردند. در چند لحظه کشتی لنگر را بالا کشید و به سمت باربادوس برگشت.

در طول ساعات و روزهای بعدی ، به طور منظم اعلامیه هایی (چه شفاهی و چه کتبی) برای به روز نگه داشتن ما در قرنطینه بود. ناخدا همچنین هر روز شخصاً با ما تماس می گرفت تا ببیند حالمان چطور است و آیا مورد نیاز یا خواسته ای وجود دارد.

سرویس و غذای پنج ستاره به پایان نرسید زیرا ما تا پایان سفر دریایی در کابین خود ماندیم. آنها منوها را به زیر در می آوردند ، و ما می توانستیم چیزهایی مانند دم خرچنگ دریایی یا مینیون فیله را برای شام انتخاب کنیم. اگر گرسنه می شدیم و به تنقلات یا نوشیدنی احتیاج داشتیم ، به راحتی میز دربان را صدا می کردیم.

خدمه و کارکنان SeaDream I بسیار خوب از ما مراقبت کردند. بدیهی بود که آنها برنامه های مشخصی برای پرداختن به این سناریو در دست داشتند. ما تحت تأثیر چگونگی اجرای سریع این برنامه ها و همچنین کنترل صحیح شرایط دشوار قرار گرفتیم. علی رغم این عقب نشینی ، ما در انتظار روزهای بهتر سفر و بازگشت به یک سفر دریایی دیگر در آینده هستیم.