سفرهای دریایی

آبگرم چوان اولین هفته جهانی سلامتی را در ماه اوت برگزار می کند

آبگرم چوان در هتلهای لانگهام و کوردیس در سراسر جهان اولین هفته جهانی سلامتی خود را بین 2 تا 8 آگوست 2021 برگزار می کنند. این برنامه ها و فعالیتها به صورت رایگان برای مهمانانی که در هتل ها ثبت نام می کنند ، متناسب با تمام سطوح تناسب اندام ، سن و ترجیحات سلامتی برنامه ریزی شده است. .

این فعالیتهای تناسب اندام که برای تحریک و تجربه طراحی شده است ، شامل کلاسهای تای چی دوستدار بچه ها در هنگ کنگ ، دوش شب گروهی در شانگهای ، پیاده روی طلوع آفتاب در امتداد ساحل دریاچه میشیگان در شیکاگو ، تمرینات آبی در اوکلند و تورهای پیاده روی با نقشه از طریق محله پاسادنا.

هفته سلامتی همچنین شامل پیلاتس ، درس ریکی و مجموعه ای از رویدادهای یوگا از جلسات هنگام غروب آفتاب ، کنار استخر یا یین یوگا خواهد بود.

رویداد مجازی

Pivoting Back to Travel، The Destination Weddings & Honeymoons Edition

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران و هزاران زوج را متوقف کرد ، اما با وعده توزیع گسترده واکسن در آینده نزدیک ، زمان آن فرا رسیده است که به برنامه ریزی خود بازگردید و اطمینان حاصل کنید که مشتریان شما در مراسم عروسی و ماه عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد در صورت تقاضا ، از تامین کنندگان و مقاصد برتر درباره محل برگزاری مراسم و مراسم جشن ، مقاصد عاشقانه و استراحتگاهها و موارد دیگر مطلع شوید.

با استفاده از قدرت “پنج عنصر” – چوب ، آتش ، خاک ، فلز و آب – درمان Chuan Spa بر اساس گیاهان و اصول دارویی چینی ، همراه با رایحه درمانی است. قبل از هر تجربه آبگرم Chuan ، یک پرسشنامه امضای پنج عنصر برای تعیین عنصر هر مهمان تکمیل می شود. هر درمان با آیین تنفس عنصر انتخاب شده شروع می شود و با درمان گوش گوش ، که به آرامش و تسکین اضطراب و درد کمک می کند ، تکمیل می شود.

علاوه بر مشاوره های رایگان ، سایر درمان های طب سنتی چینی موجود در هفته سلامتی جهانی چوان اسپا شامل “حجامت” است ، درمانی که برای از بین بردن رکود و تحریک جریان “چی” (“جریان انرژی حیاتی در بدن در گردش است”) استفاده می شود. ؛ “Gua sha” ، یک درمان جایگزین که شامل خاراندن پوست با یک ابزار ماساژ برای بهبود گردش خون است. و “تعادل مجدد خط نصف النهار” ، جایی که تکنیک های طب فشاری برای تنظیم مجدد بدن استفاده می شود.

همچنین مهمانان می توانند با استفاده از پنج عنصر اسانس چوان ، کیسه ها و عطرهای مخصوص خود را ایجاد کنند. این روغنها ترکیبی از رایحه هستند که منحصراً با مشورت متخصصان طب چینی و توسط Christophe Laudamiel ، عطرساز اصلی ساخته شده است.

سایر فعالیتهای سلامتی شامل حمام گل معطر ، چشیدن پنج عنصر چای ، تزریق سموم از ویتامین های حاوی ویتامین های مختلف ، ماساژ ، مدیتیشن ، تمرکز ، تمرکز و گفتگوهای تغذیه توسط متخصصان برای ارائه راهنمایی در مورد زندگی سالم است.

برای کسانی که قادر به شرکت در رویدادهای سلامتی و سلامتی در هتل ها نیستند ، جلسات منتخب به صورت زنده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی (فیس بوک و WeChat) پخش می شود.

مقالات مرتبط

Hacienda AltaGracia ، مجموعه اقامتگاه Auberge در پاییز باز می شود

Miraval Resorts میزبان برنامه های هنری Wellness-Focuses است

درخت بنیان به دنبال سلامتی در دوران نقاهت پس از COVID است

هتل چهار فصل لس آنجلس کف سلامتی را باز می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *