دسته‌بندی نشده

آنانتارا با ارائه سفرهای راه آهن از طریق ویتنام Vietage را راه اندازی می کند

معرفی Vietage، که در تاریخ 1 ژوئیه سال 2020 برای سفر آغازین خود عزیمت کرد و اکنون سفرهای راه آهن لوکس را از طریق حومه ویتنام به ارمغان می آورد. این محصول که توسط آنانتارا ساخته شده است ، سفرهایی بین Da Nang و Quy Nhon و خواص آنانتارا در آن شهرها را ارائه می دهد.

کالسکه با طراحی سفارشی ، فقط با 12 صندلی فقط برای رزرو ، به مهمانان این فرصت را می دهد تا در فرهنگ ، طبیعت و تاریخ کشور غواصی کنند. Vietage دارای فضای داخلی مدرن ، پنجره های بزرگ و صندلی های راحت است ، در حالی که یک بار نشستن ، قبل از تجربه اصلی آشپزی ، تغییر مناظر و فرصتی برای لذت بردن از آبجوهای محلی ، شراب و میان وعده ها را ارائه می دهد.

در طول سفر شش ساعته ، مهمانان می توانند از یک منوی منحصر به فرد سرگرم شده که ویتنامی را با یک چرخش فرانسوی ترکیب می کند ، لذت ببرند. غذاهایی مانند سالاد غذاهای دریایی Quy Nhon ، ریزوتوی جو و گردن Wagyu سرخ شده را انتظار داشته باشید. این دسرها به شکل توت فرنگی محلی Da Lat ، تارت میوه شور و یک کریمه معمولی به سبک فرانسوی تهیه می شوند که با شکلات برتر دونگ نای از ویتنام تهیه می شوند.

خوب است بدانید: یک منطقه اختصاصی با صندلی های درمان آبگرم ، درمان های سر و شانه را در حین حرکت ارائه می دهد.

یک بلیط یک طرفه در مسافرت Vietage شامل یک وعده غذایی سه وعده ای ، از قبل سفارش داده شده ، شراب با جریان آزاد ، آبجو و نوشیدنی های غیر الکلی ، میان وعده های بار و 30 دقیقه درمان سر و شانه است. یک منوی à la carte همچنین شراب های برتر ، شامپاین ها و خوراکی هایی مانند خاویار محلی و انتخاب انواع پنیرهای محلی و بین المللی را ارائه می دهد که همه برای پیش خرید موجود است.

Vietage هر روز صبح در ساعت 9:31 صبح از دا نانگ حرکت می کند ، ساعت 3:43 بعد از ظهر به ایستگاه Dieu Tri در Quy Nhon می رسد. سفر برگشت از Dieu Tri در 5:29 بعد از ظهر حرکت می کند و در 11:01 بعد از ظهر به Da Nang می رسد. Vietage به مدت یازده ماه در هر سال اجرا می شود و در طول دوره تعطیلات سالانه Tet Tet ، استراحت می کند.

نکته: بسته های اقامتی ترکیبی با Anantara Hoi An Resort و Anantara Quy Nhon Villas در دسترس مهمانان است تا هر مقصد را تجربه کنند.

Vietage همچنین به برنامه “دلار برای اعمال” کمک می کند ، که در آن 1 دلار به ازای هر بلیط اهدا می شود و میهمانانی که در آن هستند آزاد هستند و می توانند کمک های شخصی خود را انجام دهند. کمک های مالی به بنیاد Kianh ، یک موسسه خیریه غیرانتفاعی ارائه می شود که یک برنامه درسی تمام وقت ، سفارشی برای کودکان معلول در استان کوانگ نام ویتنام مرکزی ارائه می دهد.

مقالات مرتبط

Anantara Lawana Koh Samui Resort برای بازگشایی 1 ژوئیه

چه چیزهایی برای بلموند در اروپا وجود دارد

هتل ها ، استراحتگاه ها و اسپا های آنانتارا خریدهای جزیره خصوصی را ارائه می دهد

Uniworld برای ترکیب سفر دریایی ، زمینی و قطار برای سال 2021

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *