سفرهای دریایی

آنانتارا کیهاوه با نگاه و تجربیات جدید بازگشایی شده است

ویلا های آنانتارا کیهاوه مالدیو اوایل این ماه با ویلاهای کاملاً جدید و مفاهیم سلامتی و ناهار خوری دوباره طراحی شد. این استراحتگاه همچنین برنامه “با آرامش خاطر” باقی بماند و برنامه جدید آنانتارا را یکپارچه کرده است.

اقامتگاه های استخر ساحلی

طراحی جدید محل اقامت در ساحل ، از 14300 فوت مربع برای اقامتگاه دو خوابه تا 21500 فوت مربع فضا برای اقامتگاه چهار خوابه ، امسال به اتمام رسید. همه آنها از فناوری هوشمند ، آشپزخانه کاملاً مجهز ، سالا در فضای باز با مبلمان سالن مدرن ، در کنار استخرهای شنای تازه تمدید مجهز به جت های ماساژ برخوردار هستند.

برجسته در هر حمام اصلاح شده ، تازه مجهز به فناوری توالت هوشمند ، یک دیوار آب است که برای تقلید از یک آبشار واقعی طراحی شده است. هر اقامتگاه همچنین دارای یک اتاق اختصاصی اختصاصی برای درمان آبگرم و تختخواب دونفره و سالن بدنسازی با انواع تجهیزات تناسب اندام است. مهمانان به یک ویلا میزبان اختصاصی ، به علاوه Wine Sommelier و سرآشپز شخصی در صورت درخواست دسترسی دارند.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به مسافرت: 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 3:05 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: فاز 4. نسخه آینده مجموعه مجازی رایگان ما دارای ارائه هایی از جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن ، سیبورن و سنت وینسنت و گرنادین ها در آنها به روزترین روشهای سفر ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی را که برای ایمن نگه داشتن مهمانان اعمال کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

تجربیات ناهار خوری به روز شده

سابقاً به عنوان نمک شناخته می شد ، تجربه جدید غذاخوری (که اکنون Spice نامیده می شود) دارای صندلی های انعطاف پذیر است که امکان ایجاد گوشه های خصوصی برای زوج ها یا میزها را برای پذیرایی از گروه های بزرگتر فراهم می کند. لیفت صورت نه تنها در مکان های غذاخوری ، از جمله عرشه al fresco (که منظره غروب آفتاب را فراهم می کند) ، بلکه در پشت خانه نیز انجام شده است. برای برجسته سازی بیشتر پیشنهادات آسیایی خود ، کل آشپزخانه اپن دوباره مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر ایستگاه های اضافی پخت ووک ، یک اجاق تنوری نیز نصب شده است.

علاوه بر این ، مانزارو دارای بیش از 60 نوع مختلف جین ، کابین استخر با قاب چوبی و یک نوار مخصوص جین مجهز شده است. رستوران مدیترانه ای / ایتالیایی هم اکنون دارای شور و هیجان خاصی در باشگاه ساحلی است.

آبگرم و تندرستی “جوان سازی”

آبگرم بیش از حد آنانتارا کیهاوه Anantara نیز تحت بازسازی قرار گرفته است. هر شش اتاق درمان با رنگ سفید خالص مرمت شده اند تا فضای آرامش را افزایش دهند ، که با یک وان سیاه کربنی یا یک تخت ماساژ تایلندی جبران می شود. امکانات جدید مرطوب و خشک از جمله سونا به سبک فنلاندی ، سونا مادون قرمز و استخرهای گرم و سرد ارائه شده است.

تخفیف برای زوج ها ، خانواده ها

این بسته اقامت سرپرستی شامل غواصی با پرتوهای مانتا ، تماشای ستاره در تنها رصدخانه آب بیش از حد در مالدیو و غذاهای عالی زیر آب در SEA ، اولین رستوران زیرزمین و شراب خانه است. معتبر برای اقامت شش شب یا بیشتر ، گزینه های اقامت شامل ویلا استخر ساحلی یا ویلا بیش از حد آب در نیمه تخته متشکل از صبحانه و شام در سه رستوران است. برای اقامت حداکثر تا پنج شب ، بسته فقط شامل تجربه ناهار زیر آب در SEA خواهد بود. اعتبار هر دو بسته تا 31 اکتبر 2021 است.

یا ، اگر با تمام باند سفر می کنید ، Maldives Family Adventure شامل ناهار خوری ، فعالیت های تفریحی ، باشگاه کودکان و مزایای نگهداری از کودکان ، به ویژه:

  • کباب ساحلی خصوصی با خانواده با انتخاب منو
  • ناهار خانوادگی چهار دوره ای در SEA
  • ماجراجویی دریایی Turtle Quest ، یک سفر دریایی دو ساعته با خانواده در جستجوی لاک پشت ها
  • فعالیت های رایگان در باشگاه کودکان Thiththi Boli ، از جمله کلاس های آشپزی ، جلسات هنر و صنایع دستی و موارد دیگر
  • فعالیت های رایگان در مرکز تفریحی بزرگسالان ، از جمله کلاس های یوگا ، پیلاتس و موارد دیگر
  • دو ساعت سرویس نگهداری از کودکان خصوصی در زمان دلخواه خود
  • بسته رفاهی کودکان برای هر کودک خوش آمدید
  • بستنی روزانه رایگان برای بچه ها
  • کودکان به صورت رایگان می مانند و غذا می خورند
  • پرتره خانوادگی قاب شده به عنوان هدیه عزیمت

خوب است بدانید: Anantara Kihavah امسال تقویم کاملی از فعالیت های جشن دارد. شب کریسمس را با یک شام جادویی در ساحل جشن بگیرید ، مراقب سانتا در روز کریسمس در Manzaru و SEA باشید ، و در سال 2021 با یک مهمانی سال نو “Great Gatsby” همراه با سرگرمی زنده و نمایش آتش بازی شروع کنید. در 6 ژانویه 2021 ، یک مراسم شام مهمانی در ساحل برگزار می شود.

مقالات مرتبط

صندوق استراحتگاه های مالدیو تاسیس تسهیلات آزمایش COVID-19

مالدیو برنامه وفاداری “Border Miles” را برای مسافران راه اندازی می کند

افتتاحیه بزرگترین ویلاهای زیر آب جهان Soneva Fushi

جزیره کاکائو COMO برای بازگشایی 1 سپتامبر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *