تورها

آن اسکالی به عنوان شریک توسعه عامل به فراتر از سفر می رود

سوار آن سوی شوید با اضافه کردن 40 سال تجربه ، از اضافه شدن آن اسكالي به عنوان شريك توسعه كارگزاران خبر داده است.

جک ازون ، بنیانگذار و شریک مدیر شرکت Embark Beyond ، در یک اعلامیه مطبوعاتی گفت: “آن یک نماد واقعی در تجارت لوکس مسافرتی است و سالها مربی من بوده است.” “Embark در سه پایه بازاریابی ، فناوری و آموزش ساخته شده است و بنابراین وقتی آن اسکالی موافقت کرد که به تیم ما بپیوندد ، بی پروا بود. مهارت او در پرورش استعداد کاملاً با تعهد ما به آموزش منطبق است. “

در طول کار خود ، به اسکالی چنین افتخاراتی اعطا شده است که به عنوان رئیس آکادمی سفر Virtuoso انتخاب شده و هر ساله در هفته سفر Virtuoso آموزش می بیند. او همچنین مادرخوانده وایکینگ اینگوی ، یک کشتی کروز رودخانه وایکینگ است. خطوط مسافرتی لوکس و مارک های برتر هتل مرتباً آن را برای آموزش و به عنوان سخنران اصلی جستجو می کنند.

رویداد مجازی رایگان

چرخش بازگشت به سفر: مرحله 4

آیا شما آماده راهنمایی مشتریان خود از طریق “عادی جدید” سفر هستید؟ برای تحریک بازگشت به سفر ، از 15 دسامبر 2020 از ساعت 1 بعد از ظهر تا 20:20 بعد از ظهر EST به ما بپیوندید: قسمت 4 مجموعه مجازی رایگان ما در جزایر کیمن ، جمهوری دومنیکن و سیبورن ارائه خواهد شد رویه های سفر به تاریخ ، پروتکل های ایمنی و بهداشتی که آنها برای ایمن نگه داشتن مهمانان اجرا کرده اند ، فعالیت هایی که برای بازدیدکنندگان آزاد است ، آنچه مشتریان شما باید در هنگام سفر بدانند و موارد دیگر! برای مشاهده دستور کار کامل و ثبت نام در کارت رایگان خود به سایت www.pivotingbacktotravel مراجعه کنید.

آن ارزش روابط شریک زندگی دیرینه خود را که سنگ بنای موفقیت او است ، ارزیابی می کند. اسکالی گفت: “من به شدت احساس می کنم که تبدیل شدن به یک مشاور سفر یک مسیر شغلی بسیار مناسب و یک فرصت فوق العاده است.” “من می خواستم سازمانی پیدا کنم که از این مفهوم پشتیبانی شود. این موقعیت با Embark فرصتی برای من است که می توانم تأثیر زیادی بر سایر افراد حرفه ای داشته باشم. من بسیار هیجان زده و مفتخرم که تخصص و آموزش خود را در چنین جامعه ای آورده ام. ”

به گفته آژانس ، برنامه پیمانکار مستقل Embark Beyond (IC) Embark Collective در سال 2020 بسیار رشد کرده است و انتصاب Scully برای هر یک از مشاوران Embark ارزش بالایی دارد.

آن به عنوان شریک توسعه عامل ، بر آکادمی Embark ، برنامه آموزش و توسعه Embark نظارت خواهد کرد. آکادمی embark یک برنامه درسی روشن برای ادامه تحصیل برای همه افراد شرکت ، از جمله تیم مدیریتی آن دارد. Scully برای تمرکز بر توسعه شغلی و ساخت و پشتیبانی از تجارت سالانه ، برنامه های بازاریابی و مهارت های معاملاتی خط مقدم ، با هر یک از همکاران در Embark کار خواهد کرد.

طبق گفته Ezon ، آکادمی Embark بر این اساس بنا شده است که دانش و تخصص مشاور برای بقا بسیار حیاتی است زیرا هوش مصنوعی خرید دیجیتال را بیش از پیش مرتبط می کند. م componentsلفه های “آموزش سخت” شامل غواصی عمیق در مقصد و محصولاتی مانند فروش هواپیماهای شخصی یا یادگیری نحوه صدور بلیط هواپیما در GDS است. هر آموزش بر روی مشتری متمرکز شده است ، تمام گزینه های عرضه و کانال های رزرو را تعیین می کند و به مشاوران می آموزد که چگونه بهترین محصول را برای مشتری خاص جفت کنند. “آموزش های نرم” Embark همه در مورد مهارت های غیر سفر مانند فروش ، پیش بینی نیازها ، مهمان نوازی ، تفکر انتقادی و موارد دیگر است.

مقالات مرتبط

برنامه شهروندی دوگانه را پشت سر بگذارید

ارزش شما فقط بالا رفت

نوآوری های سفر: اتحادیه راه اندازی آژانس های مستقل پیشرو

آنچه در پیش است: مکالمه با مشاوران برتر اینترنت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *