سفر لوکس

ابداع مجدد برج کارلتون جمیرا: 100 میلیون پوند به خوبی خرج شده است

گروه جمیرا، شرکت مهمان نوازی جهانی لوکس که 24 ملک را در هشت کشور اداره می کند ، مشهور به برج العرب نماد بادبان شکل در دبی ، از طراحان لوکس 1508 لندن استفاده کرده و 18 ماه طول کشید تا کاملاً اصلاح شود برج کارلتون جمیرا. این پروژه با صرف هزینه ای 100 میلیون پوندی (تقریباً 139.4 میلیون دلار) برای راه اندازی ملک 17 طبقه به بالای مجموعه 5 ستاره لندن ، این پروژه شامل پیکربندی مجدد اتاق های مهمان از 216 تا 186 برای ارائه مکان های بزرگتر بود – تقریباً 50 درصد از آنها اکنون سوئیت هستند 87 بالکن دارند – ایجاد یک لابی و ورودی جدید ، یک کلوپ بهداشتی و اسپا با بزرگترین استخر شنای طبیعی لندن ، یک رستوران ، بار لابی و سالن استراحت ، سالن رقص و اتاق جلسات.

خبرنگار لندن ، امیلی گلدفیشر اولین روزنامه نگار در سایت بود زیرا لندن تازه از قفل خارج شده است. وی با معاون رئيس جمهور منطقه ، لندن و مدير كل آرون كاوپ براي اسكوپ و تور كلاه سخت ملاقات كرد.

Backstory: این ملک پنج ستاره با مکانی باورنکردنی در میدان خصوصی کادوگان در قلب نایتسبریج در سال 1961 به عنوان اولین هتل برج لندن افتتاح شد و به دلیل بلندترین بودن در آن زمان در لندن جشن گرفته شد. برج کارلتون مظهر شکوه و جلال بود: محلی برای دیدن و دیدن ، جایی که ستاره های بین المللی برای اقامت به آنجا می آمدند و افراد اجتماعی چلسی برای بازی هجوم می آوردند. این هتل در ابتدا توسط هنری اند طراحی شده است ، همچنین مسئول فضای داخلی هتل Plaza در نیویورک است. اکنون ، استودیوی طراحی معماری 1508 لندن (که به تازگی آبگرم اسپانیایی را در لانزبورو انجام داده است) با بهره گیری از میراث و موقعیت مکانی جذاب هتل ، یک کلاسیک مدرن با فضای داخلی بی نظیر و حس ابهت ایجاد کرده است. فکر کنید: لبه های نرم و منحنی ، رنگی روشن و استفاده خیره کننده از سنگ و مواد آلی.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

Arron Kaupp ، “مدیر کل سال” مشاور سفر لوکس در سال 2010 ، که اخیراً به عنوان GM برای لو رویال مونسو خدمت کرده است ، می گوید: “این هتل دارای تاریخ و موقعیت خارق العاده ای است اما قبلاً در بین هتل های بسیار برتر مورد توجه نبوده است.” ، رافلز پاریس که وی از سال 2016 این ملک لوکس را هدایت می کرد. پیش از این ، وی مدیر کل Belmond Villa San Michele در فلورانس بود. “اکنون ، برج کارلتون برج جمیرا می تواند در زمین بازی با نمادین ترین هتل های لوکس لندن ترکیب شود – نه فقط به دلیل بازسازی فوق العاده ، بلکه همچنین هر قدم برای استخدام و آموزش تیم مناسب. این یک موقعیت کاملاً مناسب است. “

اتاقها و سوئیت ها

186 اتاق مهمان با بالاترین استاندارد کاملاً بازسازی شده اند که برای تأمین احساس آرامش با تأکید بر نور و فضا طراحی شده اند. توجه داشته باشید: 87 اتاق و سوئیت از بالکن با چشم انداز مستقیم به سمت فضای سبز میدان Cadogan یا Harrods و Knightsbridge بهره مند می شوند. این اتاق ها با ترکیب زیبایی زیبایی مدرن و روکش دیوار ، مبلمان مجلل نرم و لطیف در یک پالت رنگی گرم تحت تأثیر رنگ های میراث بریتانیایی در رنگ های آبی تیره ، سبز و قهوه ای ، و همچنین حمام های مرمر از کف تا سقف با سرویس بهداشتی از مواد ارگانیک نام تجاری Grown Alchemist.

حفاری های برتر: رویال سوئیت در طبقه دهم منحصر به فردترین محل اقامت هتل است که دارای سه اتاق خواب با امکان خصوصی سازی کل طبقه برای حداکثر پنج اتاق خواب است.

“اگر از خود می پرسید که چرا سوئیت فوقانی در طبقه آخر نیست ، به این دلیل است که چیدمان ساختمان امکان پیکربندی بهتر در طبقه دهم را فراهم می کند ، که دید خوبی نسبت به میدان کادوگان ، خیابان اسلون دارد و تمام مناطق Kaupp می گوید: “سوئیت رویال برای خانواده ها مناسب است ، اما نوع دیگر اتاق مورد علاقه من ، مجموعه سوئیت های لوکس است. این اتاق ها مانند آپارتمان های دنج با ورودی های زیبا ، اتاق های پودری و اتاق نشیمن که از باغ مشرف هستند احساس می شوند. ” ما توافق کردیم ، به خصوص عاشق پنجره های کف تا سقف در حمام ها.

باید بدانید: اتاق های مجموعه لوکس سوئیت به “14” ختم می شوند و در طبقه 11 تا 17 قرار دارند. همچنین ، هشت نوع کلاس اتاق با اتصالات وجود دارد ، بنابراین خانواده ها انتخاب های زیادی دارند.

فضاهای عمومی و رستوران ها

فراتر از اتاق ها ، هتل تقریباً قابل تشخیص نیست ، بنابراین تحول شدیدی رخ داده است ، اگرچه آنها مجسمه بزرگ خارجی توسط Dame Elisabeth Frink را نگه داشته اند. او در آغاز کار خود در سال 1961 بود که قطعه هتل را ساخت – و اکنون به عنوان یکی از مهمترین هنرمندان انگلیسی دوران خود شناخته شده است. این مجسمه حفظ و مرمت شده است ، برجسته ای از ورودی “پورته” که تا درهای شیشه ای گردان که دوباره طراحی شده است ، ادامه دارد. از طریق درهای ورودی ، از طریق یک فضای بزرگ با ارتفاع دو ، که دارای یک لوستر فلوت خیره کننده است ، وارد لابی می شوید (واقعیت جالب: در گذشته ستونی وجود داشت که اکنون لوستر در آن قرار دارد و با هزینه 1.5 میلیون پوندی برداشته شد). مورد دیگری که دوست داشتیم و مورد توجه قرار گرفتیم: عطر و بوی امضای هتل از عطریات Blaise Mautin پاریس است. کوپ می گوید: “برای ایجاد یک احساس به یاد ماندنی از مکان ، همه جزئیات فکر شده است.”

به گفته کاپ ، از لابی هتل Chinoiserie ، ناهار خوری راحت در طول روز هتل است که در تمام روز چای و کیک بعد از ظهر سرو می کند ، به علاوه بهترین ساندویچ کلوپ لندن. “ما در مراحل نهایی استخدام تیم آشپزی خود هستیم و از پاریس سرآشپزهای شیرینی و یک مدیر غذا و نوشیدنی تهیه خواهیم کرد.” علاوه بر این ، یک لابی بار تازه ایجاد شده یک تجربه کوکتل تصفیه شده در یک کلابی در لابی اصلی را ارائه می دهد.

رستوران مقصد هتل ، Al Mare ، یک تجربه ناهار خوری پیچیده و در عین حال غیررسمی را ارائه می دهد. سرآشپز اجرایی هتل و سرآشپز آل ماره مارکو کالنزو ایتالیایی است که از محبوب زوما در لندن به هتل پیوست که در آنجا سرآشپز اجرایی بود. قبل از این مارکو در هتل های Four Seasons هتل های بین المللی و همچنین در The Lanesborough در لندن کار می کرد. Al Mare ، که از ایتالیایی به معنای “در دریا” است ، غذاهای سبک و مدرن مدیترانه ای را در کنار لیست شراب و کوکتل های صنایع دستی ارائه می دهد.

باشگاه و آبگرم Peak Fitness

کلوپ بهداشتی هتل در سه طبقه کاملاً طراحی شده است: اتاق های جدید درمانی در اسپای تالیس در طبقه دوم ایجاد شده و منطقه استخر شنا احیا شده است. این استخر بزرگترین هتل در لندن با نور روز طبیعی است و فضای داخلی روشن آن با تماشای پنجره های شیشه ای با ارتفاع دو برابر ، با کابین های کنار استخر برای استراحت ، تکمیل می شود. صادقانه احساس می کنید شما به یک استراحتگاه منتقل شده اید ، نه وسط نایتسبریج!

در مورد سالن بدنسازی ، پیک کلاس های استودیویی ، تجهیزات Technogym را در طبقه نهم برگزار می کند که مشرف به کافه پر نور The Peak با چشم اندازهای پانوراما در سراسر پایتخت است. به نظر می رسد The Peak با طراحی و ویژگی های جدید خود و همچنین عضویت کاملا محدود ، موقعیت خود را در خط مقدم دنیای سلامتی لوکس لندن بدست آورد. علاوه بر این ، برج کارلتون برج جمیرا با همکاری Theragun این ابزار ماساژ با تکنولوژی بالا را برای استفاده مهمانان و به عنوان کمک خواب ارائه داده است. (این اولین بار است که آنها در هتل در دسترس هستند!)

خانواده را بیاورید

با داشتن گزینه های متعدد اتاق متصل ، استخر بزرگ و دسترسی کلیدی به باغهای خصوصی Cadogan ، این هتل امیدوار است که از بسیاری از خانواده ها پذیرایی کند. با توجه به این موضوع ، هتل با آنابل کارمل ، نویسنده بسیار مشهور و پرفروش کتاب آشپزی در انگلیس ، که منوی کودکان خود را انجام می دهد ، همکاری کرده است. همچنین در برج کارلتون برج جمیرا کلاس های شنا با اعضای سابق تیم شنای المپیک تیم بریتانیای کبیر و همچنین گزینه های گسترده نگهداری از کودکان برای کودکان برگزار می شود.

ملاحظات COVID-19

پیرو رهنمودهای دولت در پاسخ به بیماری همه گیر COVID-19 ، برج کارلتون جمیرا خدمات بی عیب و نقصی را که برای آن شناخته شده است ، ارائه می دهد ، استقبال را با احتیاط در یک طرف و با دوربین های عکسبرداری حرارتی قرار می دهد تا خدمات و ازدحام در سرسرا را به حداقل برساند. همه اتاق خواب ها دارای پنجره هایی هستند که امکان تهویه طبیعی را فراهم می کنند و فضاهای عمومی هتل از مقررات از جمله PPE مناسب برای پرسنل رستوران و هتل پیروی می کنند.

کاپ می گوید: “این سخت ترین چیز در مورد باز کردن بوده است – مهمان نوازی در مورد گرما ، مصافحه و بغل است.” “ما در این زمینه کار کرده ایم و از این به بعد که در 1 ژوئن افتتاح می شویم ، آموزش فشرده ای داریم ، ما با اطمینان فاصله داریم. ما یک تیم باتجربه و بسیار ماهر را جذب کرده ایم و همه از استقبال و خدمت به مهمانانمان در یک مکان امن و مهمان نواز بسیار هیجان زده هستند. مسیر.”

Kaupp امیدوار است که سفرهای بین المللی از ایالات متحده به موقع برای فصل تابستان از سر گرفته شود و هتل آماده و منتظر باشد.

برای س questionsال یا رزرو VIP ، به آرون کوپ ، معاون منطقه ای ، لندن و مدیر کل ، برج کارلتون جمیرا ایمیل بزنید [email protected] یا با +44 0207235-1234 + تماس بگیرید.

مقالات مرتبط

انگلیس می تواند سفر بین المللی را از 17 مه از سر بگیرد؛ تنظیم نقشه راه وجود ندارد

مجموعه هتل های دورچستر انگلیس از اتفاقات جدید آشپزی رونمایی می کنند

Rosewood جزئیات مالکیت دوم لندن را به اشتراک می گذارد

ابی وست مینستر: روح ملی انگلستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *