تورها

ابی وست مینستر: روح ملی انگلستان

توسط ریک استیوز ، 12 مارس 2021

از آنجا که مجبور شده ایم سفرهای خود را به دلیل بیماری همه گیر به تعویق بیندازیم ، من معتقدم که دوز هفتگی خواب دیدن می تواند داروی خوبی باشد. در اینجا یادآوری سرگرمی است که در انتهای دیگر این بحران در اروپا در انتظار ماست.

ادی با پوشیدن روپوش قرمز و لبخندی گرم ، به عنوان آفتابگردان در ابی وست مینستر لندن کار می کند. او به عنوان یک مقام کلیسا ، نظم را در این فضا حفظ می کند – که هم بسیار توریستی است و هم بسیار مقدس.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

من به او می گویم که من در حال کار بر روی یک کتاب راهنمای ریک استیوز هستم ، و او می گوید ، “من یک کلمه با آن ریک استیوس دوست دارم. او در کتاب راهنمای خود اشاره می کند که شما می توانید برای پرستش یا احترام به سرباز گمنام به منظور برای بازدید رایگان از ابی. “

با نشان دادن عکس من در پشت جلد ، می گویم: “خوب ، من ریک استیو هستم”.

من واقعاً شیفته ادی هستم ، که توضیح می دهد این وظیفه او این است که مومنان (که برای نماز آزاد می آیند) ، گردشگران (که باید هزینه ورودی را پرداخت کنند) و کلاهبرداران (که دستان خود را با احترام جمع می کنند ، به امید جلوگیری از پرداخت پول ) با هم ، ما روی یک تاکتیک جدید توافق داریم: به جای ترویج فریب به دلیل ورود رایگان ، خوانندگانم را به شرکت در یک مراسم عبادی رایگان تشویق می کنم. سرویس آهنگ موزیکال یک تجربه باشکوه است که چندین بار در هفته اتفاق می افتد. از همه استقبال می شود ، به صورت رایگان

با اثبات اینکه این دوست داشتن در مکانهای مقدس به شما کمک می کند ، ادی مرا به اتاقی می برد که هیچ توریستی در آنجا نمی رود: اتاق اورشلیم ، جایی که دانشمندان از 1604 تا 1611 برای نظارت بر ترجمه کتاب مقدس از یونانی باستان و عبری به انگلیسی با همدیگر ملاقات کردند و شاه را ایجاد کردند نسخه جیمز.

با قدردانی از خطر ترجمه كلام خدا از زبانهای باستانی مرده به زبان مردم و اهمیت این تلاشهای قهرمانانه در قرن 16 و 17 ، من غازهایی پیدا می كنم. هنگام بازدید از قلعه وارتبورگ آلمان ، هنگامی که وارد اتاقی شدم که مارتین لوتر کتاب مقدس را برای جهان آلمانی زبان ترجمه کرده بود ، احساس برجستگی غاز کردم. و هنگامی که ادی به من اجازه داد وارد اتاق اورشلیم شوم ، از دژاوو کمی غاز غزه لذت بردم.

سپس ادی مرا به سمت ابی اسکورت می کند و من به سرعت در تاریخ غوطه ور می شوم. این جایی است که هر تاج گذاری انگلیسی از سال 1066 اتفاق افتاده است. هنگام تاجگذاری ، اسقف اعظم كانتربری در محراب بلند ایستاده است. صندلی تاج گذاری قبل از محراب روی سنگ فرش گرد و قهوه ای پیاده روی قرار گرفته است که نشان دهنده زمین است. پس از مراسم کلیسا ، پادشاه یا ملکه جدید روی صندلی می نشیند ، با روغن مقدس مسح می شود و سپس شمشیر ، انگشتر و جام را به رسمیت می شناسد. عصای سلطنتی در دستان حاکم جدید قرار می گیرد ، و – dut-dutta-dah – اسقف اعظم تاج را روی سر سلطنتی پایین می آورد.

وقتی قدم می زنم ، به تور صوتی روایت شده توسط بازیگر جرمی آیرونز گوش می دهم. با صدای آرامش بخش او در گوش من ، از برخی اوقات خصوصی با آثار برجسته لذت می برم. نقش مرمر ملکه الیزابت اول از ماسک مرگ او در سال 1603 ساخته شده است و واقع بینانه ترین شباهت او به حساب می آید. قبور بزرگان ادبیات انگلیس ، گویا برای یک جلسه داستان سرایی پس از مرگ ، در اطراف مقبره جفری چاوزر (آقای قصه های کانتربری) خشخاش ها بر مزار سرباز گمنام انگلیس قرار می گیرند ، و نشان افتخار ایالات متحده (که توسط ژنرال جان جی. پرشینگ در سال 1921 ارائه شد) از یک ستون همسایه آویزان است. اخیراً مجسمه مارتین لوتر کینگ ، جونیور به عنوان عضو افتخاری این میزبان آسمانی انگلیسی اضافه شده است.

ویترین مورد علاقه من شیشه های مقدس شامل مقدسانی با لباس و هاله هایی است که با خلبانان با چتر و کت بمب افکن می شوند. این در نمازخانه نیروی هوایی سلطنتی است ، ادای احترامی به آگهی های تبلیغاتی جنگ جهانی دوم که در جنگ بریتانیا در سال 1940 “بال فرشته خود را به دست آوردند”. این مبارزانی بودند که چرچیل در مورد آنها گفت: “هرگز … این همه به این تعداد مدیون تعداد کمی بود.” در کتاب خاطرات نام هر یک از 1497 خلبان و خدمه که در دفاع از آزادی جان باخته اند ذکر شده است.

با گرفتن یک گودال برای تعمق در این فضای بزرگ ، به راهرو باریک و وسط کلیسا نگاه می کنم. این آرک با طاقهای گوتیک پوشانده شده است ، و رژه ای از دستان دعا و درخشان با نور رنگی از پنجره ها را فراهم می کند. واضح است که این چیزی فراتر از موزه است. ابی وست مینستر با مقدسانی در شیشه های آغشته ، سرتاسر سنگ های تراشیده شده و اجساد بزرگترین شهروندان انگلیس در زیر زمین ، چیزی فراتر از قلب مذهبی انگلیس است – همچنین روح ملی است.

این مقاله از کتاب جدید ریک اقتباس شده است ، به عشق اروپا.

Rick Steves (www.ricksteves.com) کتابهای راهنمای اروپا می نویسد ، میزبان برنامه های سفر در تلویزیون و رادیو عمومی و تورهای اروپایی است. شما می توانید Rick را از طریق ایمیل ارسال کنید [email protected] و وبلاگ او را دنبال کنید فیس بوک.

مقالات مرتبط

برای بازدید از انگلیس از VisitBritain و هتل های جدید به روز شوید

بهترین باغ های مخفی انگلیس – بدون صف ، افراد مشهور یا بلیط های گران قیمت

Rosewood جزئیات مالکیت دوم لندن را به اشتراک می گذارد

مجموعه Coworth Park Dorchester Collection یک کلبه مستقل را افتتاح می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *