تورها

اتحاد 100 درصد خدمه کشتی را واکسینه می کند

هواپیمایی اتحاد، شرکت هواپیمایی ملی امارات متحده عربی ، می گوید این هواپیما با تمام خلبانان عملیاتی و خدمه کابین خود واکسینه شده است تا به شما کمک کند تا از گسترش COVID-19 جلوگیری کند و به مسافرانی که با این شرکت هواپیمایی سفر می کنند آرامش بیشتری داشته باشد. .

این دستاورد از طریق ابتکار عمل واکسیناسیون کارکنان “محافظت شده با هم اتحاد” که به طور رسمی در ژانویه امسال آغاز شد ، امکان پذیر شد. با توجه به کمپین “واکسیناسیون را انتخاب کنید” امارات متحده عربی ، “محافظت شده با هم” در مورد کمک به کارکنان است که اقدامات شخصی و فعالانه ای را برای محافظت از خود در برابر COVID-19 انجام دهند.

در سال 2020 ، اتحاد اقدامات مهمی در جهت حمایت از کارمندان برای دریافت واکسن COVID-19 انجام داد. این شرکت هواپیمایی با همکاری مقامات بهداشتی دسترسی کارکنان خط مقدم خود را به برنامه استفاده اضطراری از امارات متحده عربی تسهیل کرد. اتحاد یکی از اولین کارفرمایان پایتخت بود که مکانهایی را برای کارکنان خط مقدم خود – از جمله خلبانان و خدمه کابین – در برنامه واکسیناسیون ابوظبی تأمین کرد. اتحاد همچنین اطمینان حاصل کرد که مرکز پزشکی Etihad Airways به یک کلینیک واکسیناسیون COVID-19 معتبر تبدیل شده است.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

فراتر از کارمندان اتحاد ، افراد تحت تکفل آنها نیز می توانستند از طریق مرکز پزشکی اتحاد ایرویز واکسینه شوند.

برای کمک به رشد بیشتر اعتماد به نفس کارکنان ، طرح “محافظت شده با هم” شامل گفتگوهای مجازی برای ارتباط کارکنان با متخصصان برجسته پزشکی و کلینیک های سیار است ، بنابراین کارمندان می توانند واکسن را در محل کار خود دریافت کنند ، و به کارکنان دسترسی به اطلاعات واضح ساده و واضح فراهم می شود. به دنبال هدف امارات برای واکسیناسیون نیمی از جمعیت خود تا پایان مارس 2021 ، اتحاد با بیش از 75 درصد از کل نیروی کار خود که حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده اند ، زودتر از برنامه است.

خوب است بدانید: در ژانویه ، به اتحاد به دلیل اطمینان از بالاترین استانداردهای نظافت و پاکسازی در افتتاحیه ایمنی بهداشت APEX ، با پشتیبانی ممیزی SimpliFlying ، وضعیت Diamond اعطا شد.

مقالات مرتبط

Skyways Emirates وضعیت ردیف را تا سال 2022 تمدید می کند

دلتا از مسدود کردن صندلی وسط تا آوریل 2021 ادامه خواهد داد

CDC سفارشات لازم برای پوشیدن ماسک در حمل و نقل عمومی را صادر می کند

ائتلاف صنعت سفر با آزمایش پروازهای داخلی مخالفت می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *