تورها

از بروشور Railbookers رونمایی شد

در پاسخ به تقاضای فروتن شده برای سفر و تمایل قابل توجه برای تعطیلات “لیست سطل” ، مسافران راه آهن بروشور جدید “سفرهای ریلی لوکس” را معرفی کرده است. این بروشور طیف گسترده ای از تجربیات راه آهن لوکس را شامل می شود ، از جمله Venice Simplon-Orient Express ، Belmond Royal Scotman ، Rocky Mountaineer و دیگران.

به گفته جیم مارینی ، معاون رئیس Railbookers ، “تا به امروز در سال 2021 ، Railbookers شاهد افزایش خارق العاده ای در تعطیلات با بلیط بالاتر بوده است. در حالی که قبل از COVID ، یک مسافر ممکن است یک سال ونیز-سیمپلون Orient-Express را رزرو کرده و سپس یک چند سال بعد Grand Glacier Express را رزرو کرد ، امسال شاهد هستیم که آنها هر دو برنامه سفر و سفر طولانی تر را انتخاب می کنند ، اماکن مسکونی لوکس تری را انتخاب می کنند و این تعطیلات را یک سال یا بیشتر منتظر می گذارند تا چیزی واقعاً دیدنی و جذاب ببینند. “

بروشور Railbooker’s “Luxury Rail Journeys” انواع سفرهای ریلی قابل تنظیم را برای مشاوران سفر ارائه می دهد. این شرکت تجارب قطارهای لوکس را به کار گرفته و مقاصد ، تجربیات و گشت و گذارهایی را برای ویژه تر کردن این سفرها از جمله اقامتگاه های پنج ستاره در هتل ، تجارب غذاخوری عالی و موارد دیگر به آنها افزوده است. برخی از مشاوران می توانند این تجربیات را بعنوان تمدید سفر دریایی در رودخانه یا افزودن آنها به عنوان بخشی از تعطیلات بزرگتر در اروپا انتخاب کنند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

قطارهای اضافی شامل Bernina Express در آلپ سوئیس هستند. قطار آبی آفریقای جنوبی؛ Jacobite Steam Train (معروف به اکسپرس هاگوارتز در سری فیلم های “هری پاتر”) در اسکاتلند ؛ عقاب طلایی فرا سیبری ؛ Eastern & Oriental Express ، مسافرت بین بانکوک و سنگاپور ؛ Royal Rajasthan on Wheels در هند ؛ و The Ghan استرالیا.

صرف نظر از برنامه سفر ، مشاوران سفر می توانند با تیم متخصص Railbookers کار کنند تا آنها را به هر تعداد روش برای ایجاد تعطیلات شخصی تنظیم کنند.

مقالات مرتبط

بلموند مسیرها ، سوئیت هایی را برای Venice Simplon-Orient-Express اضافه می کند

Uniworld در سال 2022 برنامه سفر فقط ریلی به علاوه بیشتر را راه اندازی می کند

آنانتارا سفرهای راه آهن لوکس را از طریق ویتنام آغاز می کند

عاشق شدن با ریل همه چیز را دوباره پشت سر می گذارد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *