سفرهای دریایی

از مجموعه سفرهای جهانی در سال 2022-23 Scenic Eclipse رونمایی شد

گروه منظره اعلام کرده است که نسخه جدید 2022-23 خود را منتشر کرده است خورشید گرفتگی در سراسر جهان مجموعه سفرهای کشف شده. این برنامه شش قاره را شامل می شود خورشید گرفتگی بازدید از 35 کشور در 48 سفر.

نکته: مسافران اکنون می توانند پس انداز «Super Earlybird» حداکثر 20 درصدی را در صورت انتخاب برنامه ریزی و ایمن کنند خورشید گرفتگی خروج 2022-23. “سیاست رزرو انعطاف پذیر” به مشتریان امکان می دهد برنامه های سفر خود را حداکثر 60 روز قبل از عزیمت به تعویق بیندازند و همچنین “برنامه حفاظت از سپرده” رایگان نیز ارائه شده است. Scenic جدید “طرح حفاظت از پلاتین” (PPP) را می توان اضافه و پوشش می دهد خورشید گرفتگی اگر به دلایل بهداشتی قادر به مسافرت نباشند ، یا اینکه برنامه سفر آنها تحت تأثیر COVID-19 باشد ، تا 31 روز قبل از عزیمت با بازپرداخت 100 درصدی (هزینه های لغو هواپیما و هزینه PPP کمتر).

نکات برجسته مجموعه جدید 2022-23 شامل موارد زیر است:

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

  • آن سوی دایره قطب جنوب: میهمانان می توانند با این برنامه سفر جدید مناظر منجمد و حیات وحش بی مزاحم را حتی بیشتر در قطب جنوب فرو ببرند. مهمانانی که دقیقاً پس از انقلاب تابستانی بازدید می کنند ، برای سفرهای اکتشافی از نور روز زیادی برخوردار خواهند شد. این 16 روزه در 20 دسامبر 2022 از بوینس آیرس حرکت می کند.
  • آتش و اقیانوس: کامچاتکا و کوریل های روسیه: در امتداد یکی از فعال ترین مرزهای صفحه تکتونیکی جهان ، معروف به “حلقه آتش اقیانوس آرام”. جزایر کوریل که محل زندگی حداقل 100 آتشفشان است ، از اعماق زمین برخاسته و به زنجیره ای از مناظر چشمگیر ، با خاک حاصلخیز و حیات وحش خیره کننده تبدیل شده اند. تاریخ بومیان آینو را کشف کنید و از پیچیدگی های اختلاف بین روسیه و ژاپن بر سر این جزایر دور افتاده بیاموزید. این سفرهای 13 روزه 9 ژوئن و 13 ژوئیه 2023 عزیمت دارند.
  • از گذرگاه افسانه ای شمال شرقی عبور کنید: سفری که تعداد بسیار کمی قبل از آن اقدام به انجام آن کرده اند خورشید گرفتگی در مناطق دور افتاده گذرگاه شمال شرقی حرکت می کند. با قایقرانی از Nome ، آلاسکا به Tromsø ، نروژ ، سفر از طریق یخ دریا ، یخچال های طبیعی و مکان های تشریفاتی باستان در امتداد مناظر کوهستانی و گلدسته های آتشفشانی. نکات برجسته شامل نوایا زملیای است که به ندرت بازدید می شود ، سومین منطقه بزرگ بیابان در اروپا و شمالی ترین مجمع الجزایر جهان ، فرانتس یوزف لند. سفر 26 روزه در تاریخ 6 اوت 2023 آغاز می شود.
  • ژاپن: سفری در طول زمان: در شهرهای پر زرق و برق و فرهنگ های باستان کاوش کنید خورشید گرفتگیاولین سفرهای دریایی به ژاپن است. به ساحل غربی بروید و در سفر به مناطق مختلف ، گذشته رنگارنگ ، سنت ها ، فرهنگ و مناظر طبیعی کشور را کشف کنید. 12 روزه واقعاً از اوتارو به کوبه (اوزاکا) سفر می کند ، از جمله بازدید از آئوموری برای دیدن یکی از بزرگترین و بهترین مکانهای حفاری باستان شناسی. عزیمت 21 ژوئن 2023 است.

داستان های مرتبط

Silversea و Azamara RCL تعلیق کروز را طولانی می کنند

Uniworld در سال 2022 برنامه سفر فقط ریلی به علاوه بیشتر را راه اندازی می کند

NCLH مکث را در عملیات سفر دریایی برای سه مارک خود تمدید می کند

Ponant رونمایی از سفر دریایی جدید خورشید گرفتگی 2021 به دریای ودل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *