دسته‌بندی نشده

از نزدیک با رشد لوکس Accor

ما با لسلی دودسون ، مدیر ارشد فروش لوکس جهانی ، در آمریکای شمالی برای Accor ، ملاقات کردیم تا او را در بازار اوقات فراغت لوکس و نحوه کار Accor با مشاوران سفر در این دوره جدید ، جلب کند.

دودسون گفت: “از نظر نحوه کار با مشاوران در حال حاضر ، مدتی را شخصاً در جایی که می توانیم سپری کنیم.” “هنوز تعداد زیادی تعطیلی اداری وجود دارد. ما می دانیم که برخی از افراد هنوز ناراحت کننده نیستند. ما به کسی فشار نمی آوریم. اما ما به آرامی به آنجا می رسیم. ما بیشتر تلاش خود را معطوف به رفتن به جلسات مشاوران ، رویدادهای بزرگتر سازمان یافته صنعت می کنیم. “

دودسون اضافه کرد که Accor نیز در محیط های صمیمی تر به آرامی با مشاوران ملاقات می کند اما اکنون اوضاع متفاوت به نظر می رسد. روزگاری ، او می توانست ویترین نمایشگاه های بزرگ و مجلل را با مراجعه به مراکز آژانس در شهرهای مهم دارای 40 هتل به علاوه این س questionsال ها که آیا این روش پس از همه گیری همه گیر ادامه خواهد داد و آینده چگونه است ، ترتیب می داد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

او می گوید: “من همچنین می دانم كه قبل از COVID ، مشاوران فقط با مراجعه به تأمین كننده طعمه بودند.” “بنابراین امیدوارم که ما می توانیم در مورد بهترین راه بازگشت به بازار ایده بگیریم. من فکر می کنم ما هنوز در تلاشیم این موضوع را کشف کنیم. “

در همان زمان ، Accor در طی همه گیری همه گیرها توانست در مناطق دور افتاده بیشتر از گذشته با مشاورانی ملاقات کند و قبلاً مأموریت فروش بزرگ آنها را ملاقات نمی کرد. همچنین با برخی از مشاوران مستقل که از خانه کار می کنند دیدار کرد. او می گوید: “بنابراین ما می توانیم مخاطبان زیادی پیدا کنیم.” مشاور سفر لوکس، خاطرنشان كرد كه او همچنان ارزش جلسات مجازي را مي داند.

ویترین های مجلل مجلل که به مدت 45 دقیقه اجرا می شدند ، و همچنین جلسات مجازی تجربی که برای مثال مشاوران را برای رفتن به رقص تانگو در ریو به مقصد می آوردند ، استراتژی جدید دیگری بود. Accor همچنین یک وب سایت لوکس فروش ابزار B2B ایجاد کرده است که دسترسی آسان مشاوران به آن آسان است.

مانند الکسیس رومر از ماریوت اینترنشنال ، دودسون هنگام کار با مشاوران سفر در سخت ترین زمان ها ، احساساتی را احساس کرده است (به صفحه 36 مراجعه کنید). “چند قطره اشک ریختم. شما می توانید یک آغوش مجازی داشته باشید و آنها هنوز معنی دار و تأثیرگذار بودند و ما توانستیم روابط را به صورت رو در رو زنده نگه داریم. “

این بدان معنی است که مکالمه بیشتر به جای پیاده روی هتل ، بیشتر بر روی ارتباط معنی دار انسان از انسان متمرکز بوده است. “این بیشتر در مورد زندگی بود. شما تازه می فهمید که چه چیزی مهمتر است. و ما در این با هم هستیم. دو طرف این دنیا وجود دارد ، تامین کنندگان و مشاوران. اما زمانی که هر دو موفق باشند موفق تریم. ”گفت دودسون. “من فکر می کنم که اکنون ما واقعاً قادر هستیم هر دو طرف مشارکت را از منظر دیگری ببینیم. به روشی بسیار معنی دار تر ، مثبت. “

لزلی دادسون

او می گوید ، آكور ارزش کانال توزیع مشاور سفر را به وضوح می بیند. “مشاوران می خواهند به ما کمک کنند تا در آینده حرکت کنیم و به مشتریانمان کمک کنند هنگام بازدید از ما احساس راحتی کنند. آنها متخصص هستند و ما به آنها نیاز داریم. “

مارک های لوکس آکور خط جدیدی از افتتاحیه جدید دارند و شاید خبر بزرگتر این باشد که این شرکت مدیر عامل مارک های Raffles و Orient Express را به عنوان مدیر عامل منصوب کرده است. او که سابقاً با مجموعه هتل ها و گروه هتل میبورن بود ، فصل بعدی را برای هر دو مارک تجاری لوکس رهبری می کند از جمله افتتاح هتل Orient Express Grand de la Minerve که انتظار می رفت در رم در سال 2023 برگزار شود. سالها با افتتاحیه های شاخص در لندن ، مسکو ، بوستون ، دبی و بسیاری از مکانهای دروازه دیگر. محلی بوستون اولین دارایی رافلز در آمریکای شمالی است که در سال 2022 افتتاح شد.

Accor با نگاهی فراتر از این مارک ها ، از افتتاح شهر Fairmont Century City در لس آنجلس در ماه سپتامبر با مدیر کل فیل بارنز هیجان زده است و همچنین دو هتل جدید Fairmont در انگلستان – Carton House ، یک هتل با مدیریت Fairmont در نزدیکی دوبلین و Fairmont برای اولین بار ارائه خواهد داد. پارک ویندزور.

وی گفت ، هتل های سبک زندگی نیز بیش از هر زمان دیگری مهم خواهند بود ، با اشاره به اینکه SLS دبی مانند SLS Cancun افتتاح شد.

دودسون می گوید: “مجموعه Onefinestay از خانه های خصوصی در حال شیوع بوده است ، زیرا سفرهای بزرگتر و چند نسلی در خانواده هرگز محبوبیت بیشتری نداشته است.” این نمونه کارها به تازگی یونان و آسپن را اضافه کرده است.

با کارهای بسیار زیاد ، این یک زمان بسیار هیجان انگیز برای مارک های لوکس و سبک زندگی Accor است.

دودسون با بیان اینکه وقتی کار خود را شروع کرد در 26 هتل کار می کرد ، گفت: “همانطور که مدیر عامل شرکت ما سباستین بازین می گوید ،” و ما دیگر متوقف نخواهیم شد “، و اکنون بیش از 5000 هتل در 40 مارک وجود دارد. اما هیجان انگیز بوده است. کاملاً سوار شده است. “

مقالات مرتبط

Accor Bringing SO / Brand به مالدیو

چهار فصل: 67٪ مسافرانی که برای مقصد طولانی مدت انتخاب می کنند

Accor Partners با انجمن بین المللی LGBTQ + Travel

لوکس اوقات فراغت راهگشا است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *