سفر لوکس

اسناد KLM پیش از تأیید COVID-19 برای انتخاب مقصد

برای کاهش دردسر سفر با همه اسناد مربوط به COVID-19 ، KLM ارائه خدمات جدید [email protected]، برای مسافرانی که به تعدادی از مقصد انتخاب می شوند ، به شما این امکان را می دهد که اسناد سفر COVID-19 خود را از قبل بررسی کنید.

اعتبار سنجی قبل از اسناد مورد نیاز مقصد از طریق [email protected] بدان معنی است که مشتریان می توانند از قبل مطمئن باشند که اسناد و مدارک آنها مناسب است. همچنین ، بررسی مقدماتی اسناد COVID-19 می تواند روند ورود در فرودگاه را تسریع کند.

KLM با استفاده از این سلف سرویس دیجیتالی رایگان و داوطلبانه قصد دارد به مشتریان خود در زمینه مقررات پیچیده ورود کشور مقصد در مورد اسناد سفر COVID-19 کمک کند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

بررسی آنلاین اسناد COVID-19 توسط KLM اکنون برای کلیه پروازهای KLM در دسترس است آمستردام، و برای پروازهای KLM از یا از طریق آمستردام به کوراسائو، دبی، لیما، سنت مارتین، استانبول، آلمان و اسپانیا. تعداد مقاصد مورد نظر [email protected] در دسترس است انتظار می رود در آینده نزدیک افزایش یابد.

مشتریانی که پرواز به یکی از این مقاصد را رزرو کرده اند و واجد شرایط این سرویس هستند ، دعوت نامه شرکت می کنند. آنها مدارک مورد نیاز را جمع آوری کرده و حداکثر پنج ساعت قبل از عزیمت بارگذاری می کنند. نتیجه را معمولاً ظرف یک ساعت از طریق پست الکترونیکی برای آنها ارسال می شود. کارکنان KLM که چک را انجام می دهند بین 06.00 تا 22.00 CET در دسترس هستند.

همه مشتریانی که برای سفر خود به مدارک سفر مربوط به COVID-19 نیاز دارند ، می توانند کارت سوار شدن خود را جمع کنند و در میز تحویل در فرودگاه بار خود را چک کنند. اگر آنها مدارک خود را از طریق آنلاین بررسی کرده اند [email protected] پیش از این ، تنها کاری که باید انجام دهند این است که گذرنامه یا کارت شناسایی و هرگونه ویزا را نشان دهند. با این حال ، KLM به مشتریان خود توصیه می کند که همیشه نسخه های سخت از مدارک مورد نیاز مربوط به COVID-19 را با خود به فرودگاه بیاورند ، زیرا ممکن است مجبور باشند آنها را هنگام رسیدن به مقصد نشان دهند.

مقالات مرتبط

Emirates خدمات مسافرتی را به موریس راه اندازی می کند

Emirates پیاده سازی IATA Travel Pass را به نیویورک گسترش می دهد

یونایتد 15 هواپیمای Supersonic توسط Boom Supersonic را خریداری می کند

خطوط هوایی سنگاپور متعهد می شود تا میزان انتشار کربن خالص صفر را تا سال 2050 انجام دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *