سفرهای دریایی

اعتماد هتل پبل بروک اقامتگاه تفریحی جزیره جکیل را خریداری می کند

اعتماد هتل Pebblebrook هفته گذشته خبر از کسب نمادین داد جزیره کلاسیک جزیره جکیل برای 94 میلیون دلار این استراحتگاه 200 اتاقه در فهرست ثبت ملی اماکن تاریخی ثبت شده است و در قلب جزیره جکیل ، یکی از جزایر طلایی معروف در سواحل جورجیا واقع شده است. این شرکت برای مدیریت اقامتگاه هتل ها و استراحتگاه های Noble House را حفظ کرد.

Jekyll Island Club Resort شامل Jekyll Island Club Club ، واقع در رودخانه شرقی است که دارای 159 اتاق و اتاق سوئیت است که با الهام از جذابیت و دکوراسیون اواخر قرن نوزدهم در چهار ساختمان برجسته ساخته شده اند ، هرکدام دارای یک طراحی و چیدمان سفارشی شامل سه خصوصی خصوصی ویکتوریایی هستند. عمارتها و باشگاه جکیل اقیانوس ، که در سال 2017 با 41 اتاق مهمان ، از جمله 40 سوئیت بزرگ ، با چشم انداز اقیانوس و دسترسی به اقیانوس اطلس افتتاح شد.

Jekyll Island Club Resort همچنین دارای بیش از 14000 فوت مربع فضای جلسه داخلی و پنج رستوران و اتاق استراحت ، از جمله اتاق بزرگ غذا ، رستوران Wharf و جلوی اقیانوس و آشپزخانه و بار Eighty Ocean در فضای باز است. همچنین دو استخر روباز ، تعداد زیادی ایوان در فضای باز و چمن های مخصوص رویدادها ، دسترسی به سواحل بکر و یک چمن کروکت به سبک قرن نوزدهم وجود دارد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

هنگامی که در ابتدا در سال 1888 تاسیس شد ، Jekyll Island Club Resort به عنوان یک مکان تفریحی اختصاصی و زمین بازی برای ثروتمندترین خانواده های کشور ، از جمله Vanderbilts ، Morgans ، Pulitzers و Rockefellers ، که عمارت های ویکتوریایی استراحتگاه را ساختند ، قرار گرفت. برای بیش از 100 سال ، Jekyll Island Club Resort به دلیل طراحی ، محیط زیست پایدار و مشهور بوده است.

جزیره جکیل بخشی از جزایر طلایی است ، یک گروه چهار جزیره مانع سواحل جورجیا ، که شامل جزایر سنت سیمونز ، جزیره دریا و جزیره کوچک سن سیمونز است. جزیره جکیل یک مکان محبوب و در عین حال صمیمی برای تعطیلات است که دارای کیلومترها امکانات رفاهی در فضای باز ، از جمله مسیرهای گسترده دوچرخه سواری و کوهنوردی ، فرار از طبیعت در اقیانوس ، تورهای کالسکه با اسب و چندین زمین گلف عمومی کاملاً مجهز است. این جزیره به تمرکز خود بر پایداری محیط زیست افتخار می کند. تمام مراحل توسعه توسط اداره جزیره جکیل کنترل می شود ، یک نهاد ایالتی دارای حمایت از خود که مسئولیت مدیریت ، حفاظت و سرپرستی کلی جزیره جکیل را بر عهده دارد.

Noble House توسط پبل بروک برای مدیریت Jekyll Island Club Resort انتخاب شده است. به دنبال تملک Jekyll Island Club Resort ، Noble House اکنون شش املاک Pebblebrook را اداره می کند.

خرید Jekyll Island Club Resort تعداد کل املاک موجود در سبد سهام این شرکت را به 52 واحد می رساند که شامل 9 تفریحگاه سبک زندگی مستقل است.

مقالات مرتبط

رم ، “شهر ابدی”

Six Sense Shaharut در 5 اوت در اسرائیل افتتاح می شود

Calilo اولین تجربه مجموعه جدید مجموعه و استخر را دارد

Boca Raton Resort & Club مستقل می رود ، Rebrands ، بازسازی می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *