سفر لوکس

افتتاحیه ریتز-کارلتون مالدیو ، جزایر فاری از اول ژوئن

ریتز-کارلتون مالدیو ، جزایر فاری قرار است 1 ژوئن افتتاح شود. به محض ورود به ریتز کارلتون مالدیو ، جزایر فاری ، یک آقای مالدیوی با بوق سنتی سانگو ، که بیشتر به نام شیپور تریتون شناخته می شود ، از مهمانان استقبال می کند. این پوسته نشان دهنده قطعه مهمی از فرهنگ باستان مالدیو است که برای اعلام ورود یا اخبار ویژه در جوامع جزیره به طور تشریفاتی دمیده شده است.

هر ویلا شامل یک Beru یا طبل هنرمندانه است که همزمان با عصر Bodu Beru ، نوعی رقص و موسیقی بومی با طبل است – محلی از چوب نارگیل در این جزیره ساخته شده است – و یکی از قدیمی ترین سنت های بازمانده از 11 ام است. قرن. بعلاوه ، میهمانان ریتز کارلتون مالدیو ، جزایر فاری هر یک دارای Aris Meeha یا جزیره ساقی خواهند بود ، مفهومی با الهام از دادگاه های سلطنتی مالدیو باستان. در دهیوهی ، زبان محلی ، Aris Meeha به شخصی گفته می شود که به عضوی سلطنتی منصوب می شود.

غوطه وری در فرهنگ های محلی نیز از طریق مفاهیم غذاخوری تفرجگاه گسترش می یابد. با اطمینان از صید پایدار همه ماهی ها ، تیم آشپزی با ماهیگیر محلی برای تهیه غذاهای دریایی تازه و خرچنگ های محلی کار خواهد کرد. میهمانان همچنین از سبزیجات و گیاهان تازه باغ ارگانیک استراحتگاه لذت خواهند برد و می توانند طبخ غذاهای مالدیوی ، مانند ماشونی ، غذای آماده صبحانه با ماهی تن و نارگیل تازه ، و همچنین لقمه های محلی ، بازیکا را برای بعد از ظهر انتخاب کنند. چای. انتخاب کوکتل امضای تفریحی از مسیرهای ادویه دریایی الهام گرفته شده و شامل پنج ادویه است: دارچین ، میخک ، هل ، زیره و زردچوبه.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

علاوه بر پیشنهادات آشپزی در ملک ، انواع مختلفی از تجربیات محلی برای لذت بردن از مهمانان در دسترس است ، از جمله فرهنگ محلی در کنار آتش که توسط مودو ایدورو ، یا متخصص دریا ، از تفریحگاه گفته شده است.

از دیگر امکانات تفریحی می توان به The Marina at Fari Islands ، که در اطراف کلوپ ساحلی Fari ساخته شده است ، بوتیک های سطح بالا ، مجموعه ای از رستوران های مجلل ، یک استودیوی هنری و Fari Lagoon Coral Adoption & Marine Biology Center.

مقالات مرتبط

دهکده Higashiyama Niseko ، یک ذخیره گاه Ritz-Carlton افتتاح می شود

اولین بار در ناوتیلوس مراقبه با کاسه آواز کریستال ماه کامل

دریاچه های ریتز کارلتون اورلاندو ، گراند از 30 میلیون دلار رنو رونمایی کرد

آنانتارا کیهاوه با نگاه و تجربیات جدید بازگشایی شده است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *