سفرهای دریایی

امان و سرزمین های از راه دور تور آشپزی ژاپن را برای سال 2022 اعلام می کنند

استراحتگاه های امان و سرزمین های از راه دور همکاری کرده اند تا یک سفر نه شبانه متمرکز در آشپزی به ژاپن بین 15 تا 24 مه 2022 داشته باشند.

این تور محدود به یک گروه 16 نفره خواهد بود که “قطار سریع السیر Shinkansen” ، هلی کوپتر چارتر و اتومبیل شخصی “سرزمین طلوع خورشید” را کشف می کنند و در سه نفر از اقامتگاه های امان اقامت می کنند – امان توکیو ، آمانمو و امان کیوتو – هنگام بازدید از توکیو ، یاماناشی ، ناگویا ، شیما ، اوزاکا و کیوتو.

از جمله نکات جالب توجه در آشپزی ، مهمانان می توانند از تجارب منحصر به فرد غذاخوری خصوصی ، از جمله یک مراسم خصوصی لذت ببرند گیشا شام. این گروه همچنین به یک آشپز برتر سوشی ژاپنی برای گشت و گذار در بازار ماهی تویوسو ، محل حراج های معروف ماهی تن ژاپن ، که برای عموم مردم ممنوع است ، ملحق می شود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

یک روز سفر به یاماناشی شامل ناهار و چشیدن شراب در تاکستان های برتر ژاپن با چشم اندازهای باشکوه از کوه است. فوجی ، در حالی که در ناگویا است ، مهمانان فرصتی برای کاوش در خیابان خرید سنتی Endoji و منطقه مسکونی شهر قدیمی Shikemichi ، قبل از لذت بردن از معروف آن پیدا می کنند. hitsumabushi (مارماهی آب شیرین کبابی) ناهار.

در اوزاکا ، مهمانان با یک راهنمای محلی در یک تور غذایی خیابانی و ناهار به منطقه پر جنب و جوش Dotonbori همراه می شوند تا غذاهای لذیذ محلی ، از جمله okonomiyaki (پنکیک شور) ، تاکویاکی (توپ اختاپوس) و kitsune udon (رشته های آرد بزرگ با خشک پوست توفو).

از جمله دیگر تجربیات ، مهمانان در یک مراسم آتش معنوی در معبد Fukagawa Fudo شرکت خواهند کرد که شامل 9،500 مجسمه مینیاتوری کریستال بودا است و در یک دوره آموزش شمشیر سامورایی و یک تظاهرات سومو شرکت می کنند. آنها همچنین در یک بازی بیس بال ژاپنی شرکت می کنند ، جایی که میان وعده های استادیوم معمولاً شامل یاکیتوری ، جعبه های بنتو ، ادامام ، دونبوری و رشته است.

Nice Touch: علاقه مندان به آبگرم دوست دارند آبگرم Amanemu با مساحت 21500 فوت مربع ، که ریشه در سنت حمام onsen ژاپن در قرن ششم در آبهای جادویی غنی از مواد معدنی برای پاکسازی و سم زدایی از ذهن ، جسم و روح دارد.

“سفر آشپزی امان ژاپن” برای هر نفر 48،888 دلار بر اساس دو نفره بودن هزینه و با هزینه اضافی با هزینه 13،888 دلار. برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.remotelands.com.

مقالات مرتبط

AmaWaterways First River Line برای پیوستن به جداول و اوبرج

شرکای هلن دروزه با ویلا لاکوست

نان تست شامپاین

سلیقه عجیب و غریب اروپا

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *