تورها

انگلیس می تواند سفر بین المللی را از 17 مه از سر بگیرد؛ تنظیم نقشه راه وجود ندارد

بر اساس گزارشی که توسط انگلیس تهیه شده است ، سفر بین المللی به انگلیس می تواند در اولین فرصت در 17 مه 2021 از سر گرفته شود. کارگروه سفر جهانی. روز جمعه ، گروه ویژه چارچوبی را برای نمودار منتشر کرد بازگشت مطمئن سفرهای بین المللی به انگلیس ، تصمیم گیری در مورد یک سیستم “چراغ راهنمایی” ، که کشورها را بر اساس سطح خطر طبقه بندی می کند.

عوامل اصلی ، با توجه به چارچوب ، شامل موارد زیر است:

  • درصد جمعیت واکسینه شده
  • میزان عفونت
  • شیوع انواع نگرانی
  • دسترسی کشور به داده های علمی معتبر و توالی یابی ژنومی

محدودیت هایی که برای مسافران ورودی وجود دارد ، مانند قرنطینه و آزمایش دقیق ، همچنان برقرار خواهند بود اما در مورد اینکه دسته بندی مقصد مورد بازدید به عنوان “سبز” ، “کهربا” یا “قرمز” طبقه بندی می شود ، به طور متفاوتی اعمال می شود. در حال حاضر ، لیستی از کشورها در گروه “قرمز” وجود دارد که به اقامت 10 روزه در هتل قرنطینه مدیریت شده ، آزمایش قبل از عزیمت و آزمایش PCR در روزهای 2 و 8 نیاز دارد (ایالات متحده در این لیست نیست) ، اما هنوز لیست رسمی برای کشورهای “سبز” یا “کهربا” وجود ندارد. گروه ویژه گفت ، جزئیات بیشتر تا ماه مه اعلام خواهد شد.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماههای عسل

2020 برنامه های ازدواج هزاران زوج را در بازداشت قرار می دهد ، اما با نوید توزیع واکسن گسترده در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصد در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصدهای رمانتیک و تفرجگاه ها و موارد دیگر مطلع شوید.

در بیانیه ارائه شده به مشاور سفر لوکس، جیسون اوشیوکپخایی ، مدیر عامل Global Travel Collection UK ، گفت: “در حالی که ما خوشحال هستیم که Task Force Global Travel چارچوب اولیه خود را برای بازگشایی ایمن سفرهای بین المللی منتشر کرده است ، ما معتقدیم که ارتباطات بیشتر در مورد سیستم چراغ راهنمایی سه لایه باید اولویت بندی زودتر از اوایل ماه مه ، به ویژه در مورد اینکه کدام کشورها احتمالاً در لیست سبز قرار دارند ، در تاریخ 17 مه برگزار می شود.

“این تابستان مهمترین زمان بهبودی صنعت ماست ، به خصوص که نرخ عفونت کمتر است و اعتماد به نفس برای سفر بیشتر است. عدم وجود وضوح و تأخیر مداوم در برنامه های مشخص به طور مستقیم مانع از توانایی مشتریان و صنعت می شود تا بتوانند قبل از بازگشایی امور به درستی آماده شوند. مسافرتهای اوقات فراغت ، شغلی و تفریحی باید دارای یک نقشه راه مشخص و پشتیبانی ویژه در زمینه معافیت از قرنطینه با آزمایش منفی یا محافظت از واکسن باشد. “

Oshiokpekhai اضافه کرد: “به منظور ایجاد بهترین شانس برای بهبود سلامت سفر و نقش حیاتی آن در پیشرفت اقتصاد انگلیس ، ما از دولت انگلیس می خواهیم که به طور فعال با جامعه مدیریت سفر همکاری کند تا راهنمای چارچوب روشن تری ایجاد کند و پشتیبانی هدفمند از بخشهای تجاری و مسافرتی. “

در اخبار جداگانه اما مرتبط ، دولت انگلیس همچنین از برنامه ریزی برای دیجیتالی کردن فرم مکان یاب مسافر ، ادغام آن در سیستم مرزی انگلیس و امکان بررسی در دروازه های الکترونیکی تا پاییز 2021 خبر داد.

این مقاله در ابتدا در سایت www.travelagentcentral.com منتشر شد.

مقالات مرتبط

مجموعه هتل های دورچستر انگلیس از اتفاقات جدید آشپزی رونمایی می کنند

تاهیتی در اول ماه مه برای گردشگری بازگشایی می شود

یونان در حال برنامه ریزی برای بازگشایی به مسافران در 14 مه است

ایسلند 18 مارس به روی همه مسافران واکسینه شده افتتاح می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *