تورها

اورلاندو اشفورد به عنوان رئیس اجرایی جدید آزامارا منصوب شد

Sycamore Partners روز چهارشنبه اورلاندو اشفورد ، رئیس جمهور سابق Holland America Line را به عنوان رئیس اجرایی جدید منصوب کرد آزامارا، یک مارک مسافرتی بوتیک که توسط Sycamore از Royal Caribbean Cruises Ltd.

انتصاب اشفورد با اتمام آن معامله که در سه ماهه اول 2021 پیش بینی می شود ، عملی خواهد شد. جداگانه ، در اوایل این هفته ، آزامارا اعلام کرد که کشتی چهارم را خریداری می کند ، کشتی قبلی شاهزاده خانم اقیانوس آرام، که ظرفیت ناوگان را 33 درصد افزایش می دهد.

آزامارا یک مارک تجاری پیشرفته با تمرکز سنگین بر مقصد است – چیزی که اشفورد در مدت حضورش در Holland America Line روی آن تمرکز کرد. استفان کالوزنی ، مدیرعامل Sycamore Partners ، در اعلامیه مطبوعاتی گفت: “ما خوشحالیم که اورلاندو این نقش را به عهده می گیرد زیرا آزامارا در فصل بعدی خود که توسط Sycamore Partners پشتیبانی می شود ، شروع می کند.”

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

کالوزنی افزود: “اورلاندو تجربه رهبری قابل توجهی و همچنین تخصص خاص در صنعت سفر دریایی و مسافرتی را به ارمغان می آورد و او را برای خدمت به عنوان رئیس اجرایی آزامارا مناسب می کند.”

اشفورد به مدت پنج سال به عنوان رئیس جمهور هلند آمریکا قبل از ترک نام تجاری در سال 2020 خدمت کرد. وی به دلیل جوان سازی این برند تاریخی و آوردن مفاهیم جدیدی از قبیل Explorations Central (EXC) و Music Walk با چندین مکان سرگرمی “زنده” اعتبار دارد. در طول مدت حضور خود در هلند آمریکا ، وی همچنین تجربه ناهار خوری را بالا برد و امتیازات بیشتری را برای مهمانان مجموعه اضافه کرد.

اشفورد در بیانیه ای گفت: “من از انتصاب به عنوان رئیس اجرایی در این زمان هیجان انگیز برای آزامارا ، که مدتهاست تجارت و نام تجاری را تحسین کرده ام ، بسیار خوشحالم.” ” چشم انداز مشترک ما برای رشد را اجرا کنیم. “

وی افزود که همراه با تیم آزامارا ، “ما بر ارائه بیشتر به مشتریان وفادار آزامارا تمرکز خواهیم کرد.”

پیش از این ، اشفورد رئیس بخش تجارت استعدادهای درخشان برای Mercer ، یک شرکت مشاوره جهانی متمرکز بر استعدادها ، بهداشت ، بازنشستگی و سرمایه گذاری بود. وی پیش از مرسر ، به عنوان معاون ارشد رئیس ، رئیس منابع انسانی و افسر ارتباطات در شرکت مادر مرسر ، شرکت های مارش و مک لنان فعالیت می کرد. اشفورد در اوایل کار خود ، چندین نقش رهبری را با سازمانهایی مانند کوکاکولا ، موتورولا ، آمریتک و مشاوره آندرسن بر عهده داشت. وی در حال حاضر در هیئت مدیره ITT ، Inc ، Perrigo Company plc ، Array Technologies Inc. و Hershey Entertainment & Resorts فعالیت می کند.

کارول کابیزاس ، رئیس آزامارا ، که با انتشارات خواهر ما صحبت کرد آژانس مسافرتی در مورد چشم انداز خود برای فروش نام تجاری ، گفت که او مشتاقانه منتظر همکاری با اشفورد است: “با اخبار اخیر در مورد برنامه ریزی شده برای اضافه شدن ناوگان ، اورلاندو چشم اندازهایی را ارائه می دهد که با حفظ و رشد منحصر به فرد از گسترش نام تجاری پشتیبانی می کند. برنامه نویسی و برنامه های سفر مورد علاقه مهمانان و شرکای صنعت سفر. ”

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

آزامارا به شرکت سهامی خاص فروخته شد

وایکینگ برای راه اندازی کشتی جدید رودخانه نیل در پاییز 2022

مجموعه قایق بادبانی Ritz-Carlton برنامه ریزی سفر آغازین را انجام می دهد

MSC Cruises برای شروع مجدد در ایتالیا تأیید می شود ، NCLH مکث کروز را تمدید می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *