تورها

اولین آزمایشگاه PCR Oceangoing صنعت که روی Viking Star نصب شده است

وایکینگ نصب اولین آزمایشگاه PCR (واکنش زنجیره ای پلیمراز) در دریا را برای آزمایش COVID-19 (ویروس کرونا) در صنعت کروز به پایان رسانده است. اکنون بر روی 930 مسافر نصب شده است ستاره وایکینگ، این امکان را برای خط کروز فراهم می کند تا آزمایش PCR را برای همه اعضای خدمه و مهمانان با آزمایش بزاق غیرتهاجمی انجام دهد.

مت گریمز گفت: “ما چندین ماه است که روی این موضوع کار می کنیم و امروز مهم است زیرا ما را یک قدم دیگر به سفرهای دریایی نزدیک می کند ، بدون اینکه امنیت مهمانان و خدمه ما به خطر بیفتد.”، معاون رئیس جمهور در عملیات دریایی وایکینگ ، در یک اطلاعیه مطبوعاتی.

وی افزود: “دستورالعمل های CDC كه اخیراً اعلام شده است ، به وضوح با تحقیقات بهداشت عمومی ما مطابقت دارد و ما از فشار آژانس به سمت آزمایش استقبال می كنیم ، زیرا معتقدیم این تنها راه ایمن عمل است.” “از نظر ما ، آزمایش مداوم PCR ، همراه با پروتکل های بهداشتی گسترده موجود در کشتی ، باعث می شود که کشتی های وایکینگ مکانی امن برای دور شدن و گشت و گذار در جهان باشند.”

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

در حقیقت ، آزمایشگاه جدید ظرفیت کافی برای انجام آزمایش روزانه هر خدمه و مهمان را دارد ستاره وایکینگ. خط گفت که انعطاف پذیری لازم برای پاسخگویی به هرگونه پیشرفت در شرایط COVID-19 را در سراسر جهان به آن می دهد.

به دنبال وایکینگ باشید تا بعداً یک سری آزمایشات گسترده انجام دهد تا از اقدامات بهداشتی و ایمنی و پروتکل هایی که طراحی شده کاملاً مثر باشد. در واقع ، این خط در حال ادامه مسیر برای راه اندازی مجدد است که مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آن تنظیم شده اند. “دستور قایقرانی مشروط” آن که اواخر هفته گذشته صادر شد.

وایکینگ قصد دارد آزمایشگاه PCR پردازنده و همچنین طراحی جدید و روشهای عملیاتی خود را در هنگام آزمایش به نمایش بگذارد ستاره وایکینگ در اواسط ماه نوامبر وارد اسلو ، نروژ می شود.

این مقاله در ابتدا در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

Silversea ماه نقره ای را تحویل می گیرد

Seabourn استیو اسموتریس را به عنوان معاون رئیس جمهور ، فروش جهانی نامگذاری می کند

Regent اعلام کرد مجموعه سفرهای جدید 2022-23

Crystal Confidence 2.0 به روز شده در پنجره سپرده تمدید شده ارائه می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *