تورها

اولین نمایش سنت رجیس قاهره در رود نیل

سنت رجیس قاهره روز چهارشنبه افتتاحیه بزرگ خود را در ساحل رود نیل انجام داد. این هتل 39 طبقه در انتهای شمالی کورنیش در بزرگترین شهر مصر واقع شده است و دسترسی آسان به برخی از برترین بناهای تاریخی این شهر را فراهم می کند.

در داخل ساختمان ، که توسط معمار مایکل گریوز طراحی شده است ، St. Regis قاهره دارای چوب تیره فراوان و بافت های غنی است که همراه با گلدوزی های پیچیده ، تخته های نقوش نازک ، منبت و حکاکی های چوبی تزئین شده با طلا ، منبت های مروارید و لوسترهای کریستال ساخته شده است. نقاشی دیواری با عنوان “خورشید صورتی” در پشت نوار St. Regis یافت می شود.

سنت رجیس قاهره دارای 286 اتاق و سوئیت و همچنین 80 آپارتمان مجلل است. سه گزینه سلطنتی Royal Suites که دارای یک اتاق تناسب اندام اختصاصی ، سونا و پنجره هایی از کف تا سقف هستند که نماهای نیل را نشان می دهند ، گزینه های برتر هستند. همه اتاق ها و سوئیت ها از خدمات St. Regis Butler با امضا برخوردار هستند.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

تجارب آشپزی نفیس

این هتل میزبان مجموعه متنوعی از رستوران ها ، بارها و سالن ها است. La Zisa یک فضای ناهار خوری مدرن و آرام است که غذاهای اصیل ایتالیای جنوبی را ارائه می دهد که در آن مهمانان می توانند از تجربه ناهار خوری خود با منظره های رود نیل لذت ببرند. تیانما “میهمانان خود را به سفر به سنگاپور می برد ،” در حال تهیه یک قابلمه ذوب از طعم های چین ، هند و جنوب شرقی آسیا. J&G Steakhouse مجموعه ای از موارد دلخواه استیک ها ، برش های گوشت برتر و ماهی های تهیه شده از سراسر جهان را ارائه می دهد. در رستوران و بار کنار استخر ، Sirocco ، مهمانان می توانند از کوکتیلی با انتخاب غذاهای مدیترانه ای و مصری لذت ببرند. علاوه بر این ، Envy یک استراحتگاه کوکتل التقاطی است.

این کتابخانه ، مملو از مصنوعات و کتاب ها ، گوشه ای آرام را برای مهمانان فراهم می کند تا کمی استراحت کنند. باغ آب با فضای داخلی معتبر مصری ، خانه چای عصرانه یا آیین عصرانه امضای سنت رجیس خواهد بود. باران St. Regis Bar ، با الهام از King Cole Bar در گل سرسبد این برند در نیویورک ، دارای مجموعه ای از شامپاین ها ، شراب های کمیاب کمیاب ، کوکتل های دست ساز و اجرای هتل از امضای St. Regis Bloody Mary است.

سلامتی و سلامتی

Iridium Spa مارک St. Regis با مساحت بیش از 10،760 فوت مربع ، مهمانان را قادر می سازد تا در یک سری از روش های درمانی و تجربیات سفارش امضا به آنها تفریط کنند. مناطق حرارتی درمانی برای تحریک تجربیات حسی با انواع امکانات از جمله سونا ، بخار ، اتاق یخ ، شوک دوش ، دوش ماجراجویی و استخر نشاط طراحی شده اند. سنت رجیس قاهره همچنین دارای یک باشگاه ورزشی و استخرهای روباز و سرپوشیده است.

جلسات و رویدادها

اتاق Astor Ballroom با پله های منحنی و بزرگ خود که در اطراف یک لوستر Swarovski قرار دارد ، زمینه ای چشمگیر برای عروسی ها و جشن ها فراهم می کند. Grand Ballroom با یک سقف طاقدار و سه طبقه بلند ، 10 هزار و 650 فوت مربع می تواند تا 1000 مهمان را در خود جای دهد. این هتل همچنین 10 مکان ملاقات انعطاف پذیر با فناوری روز را در خود جای داده است.

مقالات مرتبط

محل اقامت در St. Regis Bahia Beach Resort در اول نوامبر باز می شود

خطوط هوایی اتحاد مسیر جدید اسرائیل را آغاز می کند

اولین نمایش سنت رجیس ونیز در کانال بزرگ

مجموعه لوکس اولین معرفی خود را در ابوظبی انجام می دهد

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *