تورها

اکنون ایالات متحده برای ورود هوا نیاز به اثبات آزمایش منفی COVID دارد

تمام مسافران بین المللی که به ایالات متحده می رسند ، برای سوار شدن به پرواز خود ، دیگر نیاز به اثبات آزمایش منفی COVID-19 یا بازیابی از COVID-19 دارند. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) دستورالعمل خود را در روز سه شنبه ، 12 ژانویه 2021 به روز کرد.

سفارش برای کلیه مسافران هوایی که به ایالات متحده سفر می کنند ، از جمله شهروندان ایالات متحده و اقامت دائم قانونی اعمال می شود. از 26 ژانویه 2021 اجرا می شود.

برای اجازه ورود به پرواز ، مسافران اکنون باید اثبات نتیجه منفی آزمایش آزمایشی قبل از عزیمت SARS-CoV-2 (ویروسی که باعث ایجاد COVID-19 می شود) ، که در سه روز تقویمی قبل از عزیمت پرواز از کشور خارجی. متناوباً ، مسافر ممکن است در عوض با اسناد کتبی یا الکترونیکی نتیجه مثبت آزمایش ویروسی که عفونت قبلی SARS-CoV-2 را تأیید می کند و نامه ای از یک مجوز ارائه دهنده خدمات بهداشتی یا مقام بهداشت عمومی مبنی بر پاک شدن مسافر برای سفر ، سفر کند. مسافران باید مدارک را در اختیار شرکت هواپیمایی و هر مقام دولتی ایالات متحده قرار دهند. این سفارش برای مسافران دو ساله یا بیشتر اعمال می شود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

اگر یک مسافر تصمیم گرفت نتیجه آزمایش یا مستندات مربوط به بهبودی را ارائه نکند ، مطابق CDC ، شرکت هواپیمایی باید سوار شدن به مسافر را رد کند.

توجه: طبق چندین اعلامیه ریاست جمهوری ، به استثنای موارد خاص ، اتباع خارجی که طی 14 روز گذشته در هر یک از کشورهای زیر بوده اند ممکن است وارد ایالات متحده نشوند: چین ، ایران ، انگلستان ، ایرلند ، برزیل و منطقه شینگن اروپا .

CDC همچنین به هنگام ورود به ایالات متحده ، به مسافران توصیه می کند که سه تا پنج روز پس از سفر آزمایش کنند و بعد از سفر هفت روز در خانه بمانند یا در قرنطینه خود باشند. حتی اگر تست منفی داشته باشید ، CDC می گوید هفت روز کامل در خانه بمانید. در صورت عدم آزمایش ، 10 روز در خانه ماندن ایمن است.

برای اطلاعات بیشتر ، مراجعه کنید www.cdc.gov.

این مقاله در اصل در www.travelagentcentral.com.

مقالات مرتبط

ASTA به بایدن می گوید ماسک ها را روی هواپیماها مأموریت دهد ، سفر دریایی را از سر بگیرید

همکاران هیئت مدیره BVI با شرکت جت خصوصی evoJets

United و CDC ابتکار جستجوی تماس با ما را در همه پروازها راه اندازی می کنند

کوراسائو به همه مسافران ایالات متحده باز می شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *