سفر لوکس

اکنون باز است: White Elephant Palm Beach

توسعه نیوانگلند اعلام کرده است ساحل نخل فیل سفید اکنون باز است این ملک 32 اتاقه در هتل سابق بردلی پارک واقع شده است – در ابتدا در سال 1924 به عنوان یکی از اولین استراحتگاه ها در خیابان اصلی پالم بیچ ساخته شد ، کمتر از دو بلوک از اقیانوس اطلس و یک بلوک از آبراه Intracoastal. در کل ، 13 اتاق و 19 سوئیت وجود دارد که در چهار طبقه قرار گرفته اند.

ردپای سازه و نما همچنان باقی مانده است ، در حالی که فضای داخلی آن توسط استخرهای الكوس مانفردی مستقر در بوستون تا استخوان برداشته شده و دوباره ساخته شده است. این شرکت – که در شبه جزیره شیکاگو و چهار فصل اقامتگاه ، بوستون کار کرده است – سعی در ایجاد هتلی داشت که تاریخ ساختمان موجود را به نمایش بگذارد و در عین حال تفسیر معاصر از معماری احیا Mediterranean مدیترانه را در آن به کار ببرد.

این ملک دارای یک حیاط بیرونی U شکل است که قلب اجتماعی هتل است ، چه در پاسیو و چه در اطراف استخر. رستوران با نام تجاری White Elephant Palm Beach ، لولا 41 ، یک غذای اصلی نانتاکت ، غذاهای جهانی و غذاهای دریایی محلی را ارائه می دهد.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

عناصر طراحی داخلی شامل یک پالت رنگی خنثی با لهجه های فلزی و رنگ های مختلف ، همراه با کف های چوب سخت ، سنگ مرمر کاررا ، کاشی کاری و فرش های بافته شده است. 120 قطعه از هنرهای مدرن و پاپ اصلی وجود دارد که توسط صاحبان و الکوس مانفردی اداره می شود.

اتاق ها و سوئیت ها از 510 تا 3000 متر مربع متغیر هستند. تخت های کینگ سایز مجهز به پارچه های پارتیسی با تخته های پشتی روکش دار است که روی کف دست و چاپ گل برجسته شده اند و کلیه سرویس های بهداشتی دارای کاشی های مرمر ، ظرفشویی های دوتایی ساخته شده از سنگ ، غرور خشک و محفظه شیشه ای در دوش با امکانات حمام L’Occitane هستند.

هرکدام از این سوئیت ها با صندلی و کاناپه های مخمل خواب دار مبله شده اند. دو سوئیت پنت هاوس دارای اتاق نشیمن بزرگ ، آشپزخانه و تراس کاملاً مجهز بین 800 تا 1200 فوت مربع هستند. با چشم انداز پارک بردلی ، پارک سوئیت یک اتاق خواب سه خوابه است که می تواند به 4 اتاق افزایش یابد ، و سویا واقع در اقیانوس Palm Suite دو خوابه است که می تواند به 3 اتاق افزایش یابد.

ساحل نخل فیل سفید

خوب است بدانید: مهمانان از استفاده رایگان از دوچرخه های دارای اولویت و واگن های رادیویی و همچنین دسترسی انحصاری به قایق های تفریحی بارتون و گری برای گشت و گذار لذت می برند. White Elephant Palm Beach نیز با BMW همکاری کرده است. می توان در یک سری 7 به مهمانان رفت و آمد کرد. و باقیمانده ناوگان برای مهمانان در دسترس است تا برای چند ساعت از طریق اولین مراجعه و خدمات اولیه از سیستم خارج شوند. برای جابجایی میهمانان بین ساحل و املاک همچنین یک شاتل ارائه می شود و روزانه غذاهای شیرینی رایگان از سبد بستنی White Elephant در کنار استخر در دسترس است.

در اوایل سال جاری ، White Elephant Palm Beach ، برنهارد دوررمیر را به عنوان مدیر کل منصوب کرد. مهمان نوازی وی تقریباً دو دهه طول می کشد ، از جمله 15 سال در نقش های مختلف رهبری با Four Seasons Hotels & Resorts. اخیراً ، دوررمیر به عنوان مدیر هتل Four Seasons Hotel Montreal خدمت کرده است.

مقالات مرتبط

قصیده به نیویورک

هتل Kimpton Cottonwood در اوماها تا اواسط ماه نوامبر افتتاح می شود

مجموعه Mayflower Inn & Spa، Auberge Resorts از طراحی مجدد رونمایی می کند

Just Back: مسافرخانه چاتم بارز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *