تورها

بازسازی و مرمت مجموعه Dorchester

در طول همه گیر همه گیر ، مجموعه Dorchester در یک سری از بازسازی ها ، اضافات و تجربه های جدید مهمان سرمایه گذاری کرده است. در پاریس ، لو موریس و هتل Plaza Athénée سوئیت های مهمان خود را به طور کامل دوباره طراحی کرده اند ، در حالی که در لس آنجلس ، هتل بورلی هیلز اخیراً از یک مرکز آبگرم کاملاً تازه شده توسط Champalimaud رونمایی کرده است.

آنچه مهمانان می توانند انتظار داشته باشند:

طراحان لالی و برگر 20 سوئیت مهمان در مشهور بزرگ پاریس را “دوباره تصور کردند” هتل موریس. این سوئیت های جدید دارای پنجره های شیشه ای رنگی از Ateliers Duchemin و کاغذ دیواری هایی با طرح فلور توسط Gournay ، همراه با رنگهای پاستلی رنگ در سراسر است. طراحی از موقعیت هتل در باغ Tuileries و جایگاه آن در تاریخ پاریس الهام گرفته شده است.

رویداد مجازی

چرخش بازگشت به سفر ، عروسی مقصد و نسخه ماه عسل

سال 2020 برنامه های زناشویی هزاران زوج را در بازداشت قرار داد ، اما با نوید توزیع واکسن در آینده نزدیک ، وقت آن رسیده است که دوباره به برنامه ریزی برگردیم و اطمینان حاصل کنیم که مشتریان در عروسی های مقصد و ماههای عسل از رویاهای خود زندگی می کنند. هنگام تماشای رویداد درخواستی ، از بهترین تأمین کنندگان و مقصدها در مورد مکان های برگزاری مراسم عروسی و گزینه های مراسم ، مقصد و تفریحگاه های عاشقانه و موارد دیگر مطلع شوید.

هتل Plaza Athénée

به دلیل نمای خال خال گلدانش مشهور است هتل Plaza Athénée اخیراً 25 سوئیت کاملاً بازسازی شده Art Deco را در طبقه هفتم هتل آغاز کرده است. این سوئیت های جدید توسط برونو معینارد و کلر بتائیل از مأموریت موینارد بتا طراحی شده اند و نور آن ها بسیار کم است و جزئیات طراحی یادآور میراث هتل است که این شهر یکی از پایه های اصلی نمادهای مد است. این سوئیت ها از نظر مسکونی مسکونی هستند و دارای یک پالت رنگی از تن های طبیعی هستند و از رنگ قرمز پلاستیک در تمام مناطق می باشد.

در LA ، طراح Alexandra Champalimaud با استفاده از فیروزه ها و زنگ های طلایی ، یک اسپای آرام و زیبا را با الهام از گیاهان و جانوران کالیفرنیا ایجاد کرده است. Champalimaud یک چشم انداز در پشت است هتل بورلی هیلزخانه های ییلاقی الهام گرفته از حق امتیاز هالیوود و زیبایی شناسی معروف هتل. آبگرم جدید دارای چهار اتاق درمان ، یک مجموعه ناخن ، اتاق آرامش و رختکن کامل با دوش بخار است.

هتل بورلی هیلز

پیش از این اعلام شده بود ، هتل های Dorchester Collection در انگلیس در بهار امسال تجربه برگزاری مکان ها و تجربیات جدید آشپزی ، از جمله اولین بار در پشت بام در The Dorchester در لندن را دارند. پارک کوورث همچنین یک کلبه مستقل سه خوابه با یک راهرو اختصاصی ، لابی ، اتاق غذاخوری و آشپزخانه افتتاح خواهد کرد.

مقالات مرتبط

چشم انداز مدیرعامل Ultra-Luxury: کریس کودری

Design Hotels هشت ویژگی به مجموعه خود اضافه می کند

Pendry West Hollywood در نوار غروب افتتاح می شود

Six Sense Ibiza قرار است در ژوئیه 2021 باز شود

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *