سفر لوکس

بازگشایی اردوگاه Jack’s Selection طبیعی در ژانویه 2021

انتخاب طبیعی اردوگاه جک در Makgadikgadi ، بوتسوانا “دوباره تصور” شده و بازسازی شده و در ژانویه 2021 برای جشن 25 سالگرد اردوگاه با ظاهری جدید بازگشایی می شود

کمپ “کاملاً جدید” Jack’s Camp با حفظ سبک مبارزات انتخاباتی خود در دهه 1940 ادای احترام می کند. نظارت بر بازسازی توسط مالک و بنیانگذار ، رالف بوسفیلد انجام شد. این اردوگاه دارای 9 چادر سافاری است که اندازه آنها بیش از دو برابر چادرهای سابق است و فضای داخلی آن 1400 فوت مربع است. چادرها همان بوم بیرونی و پوشش داخلی سبز تیره را حفظ می کنند. مجهز به عتیقه جات که در طول نسل های خانواده بوسفیلد منتقل شده است ، چادرهای مهمانی جدید بزرگتر هرکدام دارای “موزه مینیاتور تاریخ طبیعی” خود خواهند بود که شامل کابینتی با کنجکاوی ها ، از ابزار سنگی تا فسیل است. هفت چادر دوقلو دارای دو تخت سایز ملکه هستند ، در حالی که دو چادر دونفره دارای تخت های کینگ بزرگ هستند. هر چادر می تواند کودک را روی تخت روز سوم در اتاق نشیمن جای دهد.

منسوجات جدید از هند و مراکش می آید و کوسن ها و روتختی ها همه در خانه خانواده باوسفیلد با دست دوخته می شوند. چادرهای مهمان هم دوش داخلی و هم فضای باز دارند و سیستم خنک کننده هوایی برای قسمت تختخواب دارند. استخرهای غوطه وری خصوصی (نیمی از فضای باز-نیمی از محیط داخلی) نیز با هر چادر گنجانده شده است. نکته: همچنین این عرشه می تواند به عنوان مکانی برای ماساژ فرسکوک دو برابر شود.

خبرنامه سفر لوکس رایگان

این داستان را دوست دارید؟ مشترک شدن در پرونده

تنها خبرنامه Luxury Travel Advisor ، شامل مقاصد بی نظیر و اخبار محصولات برای مسافران ثروتمند. تحویل هر سه شنبه و پنجشنبه

چادر آشفته جدید و بزرگتر ، که یک موزه تاریخ طبیعی در بوتسوانا است ، ظاهر و احساس اصلی خود را حفظ خواهد کرد. عکس های قاب گرفته شده پیتر ریش در کنار پوسترهای اصلی تاکسیدرمیست فرانسوی ، دیرول ، که کنار عکس های خانوادگی باسفیلد آویزان است ، نشسته است. aardvark نمادین پر افتخار جایگاه خود را در کنار کابینت های کنجکاوی حفظ کرده است. چادر آشفته شامل کتابخانه ، چادر چای و چادر نوشیدنی است.

علاوه بر این ، غرفه استخر هم اکنون دارای یک دستگاه روکش sundeck است و فروشگاه Jack’s Camp نیز بازسازی و دوباره ساخته شده است.

کمپ جک تنها اپراتور تقریبا 100 مایلی است. در ماهی تابه های نمکی ماکگادیک گاد ، مهمانان می توانند دوچرخه سواری کرده و به بقایای دریاچه فوق العاده بروند ، به دنبال ابزار سنگی در نمک های پوسته ای بروند و یا جهان را از نگاه بوشمن ها ببینند.

خوب است بدانید: در کمپ جدید جک جدیدترین فناوری خورشیدی “تمیز و سبز” به کار گرفته شده است. کل اردوگاه با انرژی خورشیدی کار می کند ، از جمله واحدهای جدید تهویه مطبوع (‘شب نسیم’) در چادرهای مهمان. علاوه بر این ، 1.5 درصد از کل درآمد حاصل از اردوگاه های Natural Selection به پروژه های محلی حفاظت بازمی گردد.

مقالات مرتبط

Just Back: تانزانیا و زنگبار

بوتسوانا برای بازگشایی مرزها رزرو پروازهای بین المللی از اول دسامبر

Safaris Wilderness در نوامبر امسال دوباره به روی میهمانان نامیبیا باز می شود

اکنون در نامیبیا باز است: انتخاب طبیعی از تپه های شنی کوسی رونمایی می کند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *