سفرهای دریایی

بازگشایی Tanglewood برای سال 2021 ؛ BSO از 9 ژوئیه تا 16 آگوست اجرا می کند

Tanglewood ، یک مکان موسیقی در برکشایر هیلز در غرب ماساچوست و محل ارکستر سمفونیک بوستون ، تابستان امسال از 9 ژوئیه تا 16 آگوست افتتاح می شود. علاقه مندان به کنسرت می توانند در رویدادهای شخصی در طول شش هفته بوستون شرکت کنند. فصل کنسرت Symphony Orchestra (BSO) (که تقریباً 50 درصد پیشنهادات فصلی معمول Tanglewood خواهد بود).

در 8 آوریل ، ارکستر سمفونیک بوستون جزئیات کامل برنامه را برای فصل 2021 Tanglewood تحت رهبری مدیر موسیقی BSO ، Andris Nelsons اعلام خواهد کرد. در کل ، هشت برنامه ارکستر وجود خواهد داشت.

BSO اقدامات ایمنی و بهداشتی را که طی کنسرت ها اعمال خواهد شد اعلام کرده است (ایجاد شده با راهنمایی 9Foundations، Inc با همکاری تیمی از متخصصان پزشکی و مهندسی ، همراه با در نظر گرفتن مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها ، مشترک المنافع ماساچوست و مقامات محلی برکشایر).

استفاده از ماسک جهانی ، فاصله فیزیکی ، بهداشت دست ، افزایش فیلتراسیون هوا و تهویه ، افزایش تمیز کردن و بهداشت و آزمایش و نظارت بر نوازندگان از جمله اقدامات انجام شده است. تمام اجراهایی که بدون وقفه به 80 دقیقه یا کمتر کاهش می یابند ، با اجرای فاصله فیزیکی ، در فضای باز موسیقی Koussevitzky Shed قرار می گیرند. محدودیت های ظرفیت نیز وجود خواهد داشت.

خریداران بلیط در مورد هرگونه تغییر در سیاست های بهداشت و ایمنی ، به روزرسانی های ایمیل را دریافت می کنند. همچنین از آنها برای شرکت در جلسات آنلاین تالار شهر در مورد تجربه کنسرت در سال 2021 دعوت خواهد شد.

بلیط ها همزمان با راه اندازی سیستم جدید فروش بلیط دیجیتال / بدون تماس ، از 17 مه ساعت 10 صبح شرقی به عموم مردم فروخته می شوند. بازدید www.bso.org.

مقالات مرتبط

گزارش مشاور: هتل چهار فصل یک خیابان دالتون ، بوستون

Montage Healdsburg در کشور شراب Sonoma افتتاح می شود

Just Back: مسافرخانه چاتم بارز

Resorts Florida: فرارهای مورد علاقه مشاوران سفر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *